Mary Kay Inc. obeležila Globalni mesec raznolikosti z objavo izjave in vrhom na temo raznolikosti, enakopravnosti in vključenosti
Mary Kay deli zaveze glede raznolikosti, enakopravnosti in vključenosti
DALLAS - (BUSINESS WIRE) - Podjetje Mary Kay Inc., dolgoletni zagovornik opolnomočenja žensk in enakopravnosti spolov, je objavilo izjavo o raznolikosti, enakopravnosti in vključenosti (DEI) ob svetovnem mesecu ozaveščanja o raznolikosti ter gostilo vrh o raznolikosti, enakopravnosti in vključenosti v povezavi s svetovnim dnevom vključevanja.
To sporočilo vsebuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo si oglejte na https://www.businesswire.com/news/home/20221010005616/en/
Julia A. Simon, vodja pravne službe ter vodja za raznolikost in vključenost v podjetju Mary Kay (foto: Mary Kay Inc.)
S temi prizadevanji se Mary Kay zavezuje k izpolnjevanju svojih zavez DEI, ki se osredotočajo na tri temeljne koncepte: razumevanje z znanjem, zahteva po ukrepanju in zagotavljanje trajnostne preobrazbene spremembe v našem podjetju, pri naših poslovnih partnerjih in v skupnostih, ki jim služimo."Podjetje Mary Kay že od svoje ustanovitve deluje z namenom, da izzove status quo, in od leta 1963 odpira vrata ženskam in različnim skupinam. Verjamemo, da ima zasebni sektor temeljno vlogo pri doseganju družbenih sprememb. S svojimi korporativnimi ukrepi smo zavezani k pospeševanju raznolikosti in zagotavljanju vključenosti v našem podjetju. Zavedamo se, da boj za enakopravnost sega onkraj naših zidov, zato se zavzemamo za prizadevanja v skupnostih, ki se jih dotikamo po vsem svetu," je dejala Julia A. Simon, vodja pravne službe ter vodja za raznolikost in vključenost v podjetju Mary Kay.
Izjava družbe o raznolikosti, enakopravnosti in vključenosti
Naše stališče
Kot globalno podjetje verjamemo, da je naša raznolikost prednost, ki spodbuja inovacije in rast. Prizadevamo si, da bi se ravnali po svojih temeljnih vrednotah in namenu, pri čemer že skoraj 60 let spodbujamo raznolikost ter gojimo vključujoča delovna mesta in družbo.
Mary Kay je ustanovila ženska, ki se je uprla spolnim normam svojega časa in premagovala ovire v času, ko je bila na delovnem mestu komaj tretjina Američank, zato je DEI v središču poslanstva podjetja v prizadevanjih za gospodarsko opolnomočenje žensk in enakopravnost spolov.
V podjetju si prizadevamo za spodbujanje raznolikosti in da ima vsakdo v njem besedo. Ker smo prisotni na skoraj 40 trgih, verjamemo, da je DEI ključnega pomena za naše delovanje, v preteklih letih pa smo sprejeli usklajene ukrepe za vključitev DEI kot ključne strategije za našo poslovno rast. Prizadevamo si ustvariti okolje, v katerem lahko posamezniki izražajo in delijo različne misli, izkušnje in poglede, kar jim zagotavlja, da se počutijo videne, slišane in spoštovane.
Naša desetletna trajnostna strategija z naslovom Enriching Lives Today for a Sustainable Tomorrow (Narediti življenja bogatejša danes za trajnostni jutri) temelji na celostnem pristopu k DEI in se osredotoča na tri temeljne koncepte: znanje, ukrepanje in spremembe.
S konkretnimi ukrepi in partnerstvi si nenehno prizadevamo za bolj vključujočo, raznoliko in pravično kulturo v našem podjetju in naših skupnostih. Zavezani smo, da bomo podpirali prizadevanja DEI in dosegli svoj cilj razumevanja z znanjem, zahtevali ukrepanje in zagotavljali trajnostne dolgotrajne spremembe z ukrepi v sledečih notranjih področjih:
Uveljavljanje DEI v Mary Kay
Usposabljanje in vključevanje zaposlenih
Raznolik portfelj produktov
Raznolikost dobaviteljev in vključujoča nabava
Socialna tveganja v dobavni verigi
Zastopanost in vodenje žensk
Mary Kay z zgledom, ki odraža naše prepričanje o vrednosti večje zastopanosti in vodenja žensk na delovnem mestu, uresničuje svoje vrednote in zaveze:
(podatki iz avgusta 2022)
62% zaposlenih na globalni ravni je žensk
54% vodstvene ekipe je žensk; 38% je nebelk
53% tistih na podpredsedniških in višjih položajih je žensk
57% tistih na direktorskih in višjih položajih je žensk
59% managerjev je žensk
70% tržnih vodij je žensk
60% vodstvenih položajev na naših največjih desetih trgih je žensk
Nabava, ki upošteva enakopravnost spolov, in raznolikost dobaviteljev
(samo podatki o dobavni verigi v ZDA za februar 2021)
66% naše ekipe za nabavo je žensk
12% naših posrednih dobaviteljev je v lasti žensk, manjšin ali veteranov
5% naših neposrednih dobaviteljev je v lasti žensk, manjšin ali veteranov
Ohranjanje zaposlenih v podjetju
41% zaposlenih v Mary Kay na globalni ravni je v podjetju zaposlenih že več kot 10 let
47% zaposlenih pri Mary Kay v ZDA je v podjetju zaposlenih že več kot 10 let
Spoštovanje globalnih strandardov
Leta 2019 je Mary Kay podpisala Načela za krepitev vloge žensk, leta 2021 pa je postala zaveznica akcijskih koalicij Foruma za enakost generacij, da bi pospešila napredek na področju enakopravnosti spolov za doseganje ciljev trajnostnega razvoja. Ob zavedanju, da je napredek še naprej potreben, Mary Kay sodeluje v programu UN Global Compact Target Gender Equality Accelerator Programme, da bi nadaljevala izvajanje ambicioznih ciljev podjetja glede zastopanosti in vodenja žensk v podjetju in v naši dobavni verigi.
Prizadevanja za odpravo spolnih in rasnih neenakosti
Zavedamo se, da boj za enakost sega onkraj naših zidov, zato v naših skupnostih podpiramo prizadevanja za boj proti rasnim in spolnim neenakostim. Z zunanjimi partnerstvi in sodelovanji smo zavezani k odpravljanju rasizma in diskriminacije ter si prizadevamo za medsektorski pristop, osredotočen na odpravljanje ovir za priložnosti žensk in deklet iz manjšinskih okolij.
Podpora učinku prek naših zunanjih partnerstev
Boj proti nasilju na podlagi spola
Krepitev vodstva in sodelovanja žensk
Spodbujanje enakosti glede možnosti izobraževanja
Boj proti pristranskosti pri novih tehnologijah
Spodbujanje podjetniških priložnosti za ženske
Obravnavanje digitalnega razkoraka med spoloma
Podpora nabavam, ki upoštevajo vidik spola
Širimo svoja partnerstva za ustvarjanje ugodnega ekosistema za podjetnice, vključno s premalo zastopanimi manjšinami, in sicer s krepitvijo nabav, ki upoštevajo enakopravnost spolov, ter odpravljanjem digitalnega razkoraka med spoloma s pomočjo Pospeševalnika podjetništva za ženske. Prek Svetovne serije inovacij Mreže za učenje podjetništva podpiramo mlade socialne podjetnike, stare od 13 do 24 let, ki se ukvarjajo s posebnimi cilji trajnostnega razvoja ali poslovnimi izzivi 21. stoletja. S skupnimi močmi v okviru izziva WE Empower UN SDG Challenge spodbujamo socialno podjetništvo in podjetništvo, ki se odziva na enakopravnost spolov; v sodelovanju s Programom Združenih narodov za razvoj pa prispevamo k lokalizaciji ciljev trajnostnega razvoja s podjetništvom podeželskih žensk v državah v razvoju.
V partnerstvu z Nacionalno pobudo za rasno enakopravnost za socialno pravičnost fundacije Congressional Black Caucus Foundation podpiramo rasno enakopravnost in človekove pravice z raziskavami in javno politiko v okviru reforme kazenskega pravosodja. Da bi odpravili ovire za priložnosti v izobraževanju, vsako leto sodelujemo z Društvom kemikov v kozmetiki in s štipendijami Madam C.J. Walker podpiramo manj zastopane manjšinske študente, ki si prizadevajo za visokošolsko izobraževanje na področju znanosti, tehnologije, inženirstva in matematike.
Ker se zavedamo nesorazmernega vpliva nasilja na ženske in dekleta, se na nasilje na podlagi spola v spopadih in nesrečah odzivamo s svetovnimi partnerstvi s CARE in Skrbniškim skladom ZN za odpravo nasilja nad ženskami. S partnerstvi z Mednarodnim ženskim forumom in organizacijo The Nature Conservancy spodbujamo tudi zastopanost in vodenje žensk v javnem življenju in pri podnebnih ukrepih.
Nenazadnje, s skladom Equal Rights Trust obravnavamo morebitno pristranskost glede na spol pri novih tehnologijah in si prizadevamo zagotoviti, da bo tehnologija umetne inteligence zasnovana tako, da bo spodbujala raznolikost in vključenost.
Za Mary Kay raznolikost, enakopravnost in vključenost niso samo besede - z njimi lahko uresničujemo svoj namen, da bogatimo življenja žensk po vsem svetu. Z našimi korporativnimi prizadevanji za doseganje zavez DEI in s sodelovanjem z nosilci sprememb po vsem svetu pri odpravljanju nepravičnosti na podlagi spola in rase ukrepamo in zagotavljamo preobrazbene spremembe v našem podjetju, pri naših poslovnih partnerjih in v skupnostih, ki jim služimo.
O podjetju MARY KAY
Mary Kay Ash, ena prvih uspešnih podjetnic, je leta 1963 ustanovila sanjsko kozmetično podjetje z enim samim ciljem: obogatiti življenje žensk. Te sanje so se razcvetele v večmilijardno podjetje z milijoni neodvisnih prodajalcev v skoraj 40 državah. Kot podjetje za razvoj podjetništva si Mary Kay prizadeva, da bi ženske opolnomočila z izobraževanjem, mentorstvom, zagovorništvom, povezovanjem v mreže in z inovacijami. Podjetje Mary Kay vlaga v znanost, ki poganja lepoto in proizvaja vrhunske izdelke za nego kože, dekorativno kozmetiko, prehranska dopolnila in dišave. Mary Kay verjame, da je treba danes bogatiti življenja za trajnostni jutri, pri čemer sodeluje z organizacijami z vsega sveta in se osredotoča na spodbujanje poslovne odličnosti, podpiranje raziskav raka, spodbujanje enakosti spolov, zaščito žrtev nasilja v družini, lepšanje naših skupnosti in spodbujanje otrok, da sledijo svojim sanjam. Za več informacij obiščite marykayglobal.com, poiščite nas na Facebooku, Instagramu in na LinkedInu ali nam sledite na Twitterju.
Izvirno različico besedila si oglejte na businesswire.com na https://www.businesswire.com/news/home/20221010005616/en/
Kontakti
Mary Kay Inc.
media@mkcorp.com
+1-972-687-5332
Vir: Mary Kay Inc.
Multimedijske vsebine
Julia A. Simon, vodja pravne službe ter vodja za raznolikost in vključenost v podjetju Mary Kay (foto: Mary Kay Inc.)
Logotip
Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.