O-STA

Družba Mary Kay Inc. na letni konferenci Ameriškega združenja za prehrano predstavlja nove ugotovitve o koristih ekstrakta iz rastlinskih listov


DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Družba Mary Kay Inc., svetovno vodilno podjetje na področju inovacij povezanih z nego kože in znanostjo o prehrani, je pred kratkim raziskalo koristi ekstrakta rastlinskih listov v prehranskih napitkih, ki vsebujejo beljakovine, maščobe in vlaknine. Ugotovitve, ki jih je ekipa Mary Kay Global Nutrition Research & Innovation predstavila na letni konferenci Ameriškega združenja za prehrano, bi lahko pomembno vplivale na naše razumevanje ekstrakta rastlinskih listov, bogatih s polisaharidi, flavonoidi, alkaloidi in 1-deoksinojirimicinom ter drugimi aktivnimi snovmi za zmanjšanje odziva glukoze in izboljšanje občutka sitosti pri potrošnikih.

"Lepota je celostno dobro počutje," je povedala dr. Lucy Gildea, vodja inovacij, produkta in znanosti pri družbi Mary Kay. "Več kot 15 let smo raziskovali prednosti prehranskih dopolnil. Potrošniki ne želijo le dobro izgledati, želijo se tudi dobro počutiti. Lepota se začne od znotraj navzven in naše najnovejše raziskave nam pomagajo pri obveščanju o prihodnosti prehranjevanja."

Glede na raziskave družbe Mary Kay je uživanje prehranskih pijač s tem izvlečkom povzročilo znatno nižji postprandialni odziv glukoze v primerjavi z uživanjem pijač brez njega. Podatki so tudi pokazali, da izvleček podpira lastnosti "nizkega glikemičnega indeksa". Poleg tega so osebe, ki so uživale pijačo, poročale tudi o večjem občutku sitosti.

"To je le en primer neverjetnih raziskav in prizadevanj znanstvenikov družbe Mary Kay," je povedala Jen Alfrey, višja direktorica globalne prehrane pri družbi Mary Kay. "Raziskovanje načinov za izboljšanje zdravja, dobrega počutja in lepote preko prehrane je prednostna naloga ekipe."

Razkritje raziskave je le najnovejše prizadevanje družbe Mary Kay za okrepitev dolgoletne zavezanosti blagovne znamke za izboljšanje zdravja kože, raziskavam in razvoju ter prehrani. Družba Mary Kay ima v svojem globalnem portfelju več kot 1600 patentov za izdelke, tehnologije in oblikovanje embalaže.

O družbi Mary Kay

Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki je presegla običajno točko kariernega razvoja žensk in "razbila stekleni strop", je leta 1963 ustanovila svoje sanjsko kozmetično podjetje z enim samim ciljem: izpopolniti življenja žensk. Te sanje so se razvile v več milijard dolarjev vredno podjetje z milijoni neodvisnih članov prodajnih služb v skoraj 40 državah. Kot družba za razvoj podjetništva si Mary Kay prizadeva opolnomočiti ženske na njihovi poti z izobraževanjem, mentorstvom, zagovorništvom, mreženjem in inovacijami. Družba Mary Kay je predana vlaganju v znanost o lepoti in proizvodnji vrhunskih izdelkov za nego kože, ličil, prehranskih dopolnil in dišav. Družba Mary Kay verjame, da bogati življenje danes za trajnostni jutri, in sodeluje z organizacijami z vsega sveta, ki spodbujajo poslovno odličnost, podpirajo raziskave za zdravljenje raka, spodbujajo enakost spolov, ščitijo žrtve nasilja v družini, lepšajo naše skupnosti in spodbujajo otroke, da sledijo svojim sanjam. Preberite več na marykayglobal.com, poiščite nas na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, in LinkedIn ali nam sledite na Twitterju.

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.


Na voljo so fotografije/večpredstavnostno gradivo: https://www.businesswire.com/news/home/53283370/en

Kontaktni podatki

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or media@mkcorp.com


Vir: Mary Kay Inc.