Že 11. leto zbiramo očala za tiste, ki si jih ne morejo privoščiti
Akcija bo potekala v vseh trgovinah HOFER od 15. aprila do 13. maja 2023
Lukovica, 13. april 2023: Na svetu je kar okoli 314 milijonov ljudi z motnjami vida, od tega jih 87 % živi v državah v razvoju, kjer je okulistična oskrba težje dostopna. Da bi pomagali izboljšati življenja slabovidnih iz manj razvitih držav, so pri HOFERju združil moči z Lions klubom Ljubljana Barje in tako že 11. leto zapored organizirajo akcijo zbiranja rabljenih očal za slabovidne. Letos jo je podprl ambasador Tomaž Mihelič.
Očala bodo olajšala življenje slabovidnim otrokom in odraslim
Po koncu akcije zbiranja bodo vsa očala skrbno pregledana, razvrščena in poslana v francoski zbirni center Medico France. Tam jih bodo označili z optičnimi parametri, očistili in jih odposlali slabovidnim v manj razvitih državah. Akcija zbiranja očal je tako odličen primer ponovne uporabe odrabljenih stvari, ki s primerno oskrbo postanejo nepogrešljiv pripomoček za nekoga drugega.
Letošnji ambasador Tomaž Mihelič, novinar in pevec skupine Sestre, se je akciji z veseljem pridružil, saj se je nedavno vrnil s črne celine in pretresen nad razmerami, v katerih živijo, tudi sam pričel z zbiranjem sredstev za pomoč posameznikom z Zanzibarja: "Tudi sicer sem angažiran za pomoč ljudem v Afriki in posebej sem počaščen, da sem lahko del te plemenite akcije zbiranja rabljenih korekcijskih očal in sončnih očal z dioptrijo."
Doslej zbrali že več kot 109.000 očal
V preteklih desetih letih so HOFERjevi kupci zbrali že 109.128 rabljenih korekcijskih (navadnih in sončnih) očal. Pri HOFERju si tudi letos želijo tako množičnega odziva, hkrati pa se zahvaljujejo vsem kupcem, ki s sodelovanjem v tej in drugih podobnih akcijah vedno znova pokažejo, da imajo veliko srce.
HOFER začetek akcije pospremil z donacijo
Ob začetku že 11. akcije zbiranja rabljenih očal so pri HOFERju predali 1.000 evrov donacije Centru IRIS, ki pod isto streho izobražuje slepe in slabovidne otroke, otroke z avtizmom in otroke z duševno motnjo. Kot ugotavlja Romana Kolar, ravnateljica Centra IRIS, je družba vse bolj dovzetna do oseb s posebnimi potrebami: "Vedno več se pogovarjamo in vedno bolj razumemo, da različni ljudje do enakega cilja pridemo po različnih poteh." Pri Centru IRIS si želijo tudi slepim in slabovidnim otrokom omogočiti enake učne razmere, kot jih imajo njihovi vrstniki, ki vidijo. Z doniranimi sredstvi bodo tako kupili digitalni mikroskop in obogatili nabor knjig v knjižnici. "Digitalni mikroskop z vgrajeno kamero, ki ga bomo lahko priključili tudi na šolski računalnik, bo otrokom omogočil natančen ogled vseh opazovanih podrobnosti tudi v veliki povečavi na ekranu v realnih barvah. S tem jim bomo zagotovili novo izkušnjo in možnost enakovrednega, a prilagojenega spremljanja učnega procesa," je razložila Kolar in dodala: "V času, ko se največ stvari za mlade dogaja v virtualnem svetu, si na Centru IRIS želimo pridobiti čim več mladih bralcev. S pravljičnimi uricami in privlačno mladinsko literaturo nam to lahko tudi uspe."
Več o akciji zbiranja rabljenih očal: https://www.hofer.si/sl/druzbena-odgovornost/trajnostni-projekti/zbiralna-akcija-ocal.html
Video nagovor ambasadorja akcije Tomaža Miheliča: https://youtu.be/J7WOyl-yA0g
Kontakt Oddelek za odnose z javnostmi Telefon: 01/ 83 46 956 E-mail: mediji@hofer.si
O podjetju HOFER
Podjetje HOFER je v Sloveniji prisotno od leta 2005 in šteje že več kot 2000 zaposlenih in 91 trgovin. S tem se uvršča med večja slovenska trgovska podjetja, večina njegove ponudbe pa predstavljajo živila. V rednem sortimentu kupcem ponuja že prek 3000 vrst izdelkov. Sledi svojemu vodilu kupcem zmeraj ponujati najvišjo kakovost po najnižji ceni, kar dosega z optimizacijo in trajnostno usmerjenostjo na vseh področjih.
Kot del skupine ALDI SÜD (Aldi jug) v skupini HOFER delujejo tudi HOFER Österreich (Avstrija), ALDI Suisse (Švica) ter ALDI Magyarország (Madžarska) in ALDI Italia (Italija).
Zgodovina skupine ALDI SÜD sega v leto 1913, ko je družina Albrecht v Essnu odprla trgovino z živili. Sprva zgolj domiselna podjetniška ideja je sčasoma dozorela v uspešen diskontni koncept. Zanj so značilne jasno začrtana ponudba lastnih blagovnih znamk, brezkompromisna filozofija kakovosti in optimizacija procesov na vseh ravneh v podjetju. V središču podjetja ostajajo ljudje: zaposleni, kupci, dobavitelji in drugi partnerji ter odgovornost do njih. S tem podjetje upravičuje svoj slogan "Več kot fer. HOFER.".