O-STA

Družba Everbridge naznanja uspešno uvedbo svoje tehnologije za opozarjanje javnosti v šestih evropskih državah v šestih mesecih

  • V zadnjih mesecih so v Nemčiji, Združenem kraljestvu, Španiji, na Danskem, Norveškem in v Estoniji uspešno uvedli sistem opozarjanja javnosti Everbridge, s čimer se je uporaba opozarjanja javnosti družbe razširila na 25 držav v Severni in Južni Ameriki in regijah EMEA ter APAC.

  • Družba Everbridge bo na konferenci Združenja enotne evropske številke za klic v sili (EENA) 2023 predstavila najnovejše inovacije na področju opozarjanja javnosti v celotni državi in odziva na izredne razmere

OSLO, Norveška--(BUSINESS WIRE)-- Družba Everbridge, Inc. (Nasdaq: EVBG), globalni vodja na področju rešitev obvladovanja kritičnih dogodkov (CEM) in nacionalnega opozarjanja javnosti, je danes naznanila zaključek uvedbe svojega sistema za opozarjanje javnosti v vsej državi v šestih evropskih državah: Nemčiji, Združenem kraljestvu, Španiji, na Danskem, Norveškem in v Estoniji. V zadnjih nekaj mesecih so v posameznih državah preskusili in uvedli tehnologijo za varnost javnosti Everbridge, ki bo informirala in varovala skupno populacijo več kot 200 milijonov prebivalcev.

Z najnovejšimi uvedbami se je število držav, ki uporabljajo Everbridge za zagotavljanje varnosti prebivalcev in obiskovalcev med naravnimi in človeškimi grožnjami, vključno s hudimi neurji, poplavami, gozdnimi požari, potresi in vulkanskimi izbruhi, kakor tudi geopolitičnimi motnjami, terorističnimi napadi in industrijskimi nesrečami, povečalo na 25.

Januarja letos je Estonija uradno uvedla popolno rešitev opozarjanja javnosti Everbridge od konca do konca na nacionalni osnovi, ki vključuje vrhunski center za obveščanje javnosti, da bo lahko varovala več kot 1,3 milijona prebivalcev in vsakoletne turiste. Predsednik Estonije Alar Karis je podpisal novo zakonodajo, ki bo omogočila, da se bo sistem lahko začel uradno uporabljati od 19. januarja 2023.

"Nujno je, da imamo odporna in zanesljiva sredstva za opozarjanje javnosti v primeru dogodkov, ki ogrožajo življenje, zdravje ali nacionalno varnost," je izjavil Sven Heil, glavni izvršni direktor fundacije RIKS v okviru estonskega vladnega ministrstva za gospodarstvo in komunikacije. "Družba Everbridge je zagotovila storitev, ki je enostavna za uporabo, varna in vseobsegajoča, in to je storila v našem kratkem časovnem okviru za dostavo. Zadovoljni smo, da je sistem po uspešnem internem preskušanju zdaj v uporabi, in prepričani smo, da nam bo pomagal izboljšati varnost naših skupnosti."

Novi vsedržavni sistem za opozarjanje javnosti v Španiji, ki ga poganja Everbridge, vključuje tako pokritost s celičnim prenosom na nacionalni ravni kakor tudi objavljanje opozoril prek spleta in mobilnih telefonov. Platforma lahko prek operaterjev mobilnih omrežij Telefónica, Vodafone, Orange in MásMóvil doseže 99 % populacije Španije, vključno s 47 milijoni prebivalcev in skoraj 80 milijoni letnih obiskovalcev.

Družba Everbridge je tehnologijo celičnega oddajanja uvedla pri dveh največjih operaterjih mobilnih omrežij v Nemčiji kot ključno tehnološko komponento vsedržavnega sistema na opozarjanje na izredne razmere v Nemčiji. Pogodbe družbe Everbridge z operaterji mobilnih omrežij v Nemčiji pokrivajo več kot 65 % naročnikov na storitve mobilne telefonije v Nemčiji. Sistem je bil preskušen na dan vsedržavnega opozorila (Warntag) septembra in znova februarja 2023. Obsežne poplave v zahodni Nemčiji so postale dejavnik, zaradi katerih je država uvedla dodatne kanale opozarjanja na izredne razmere poleg obstoječega modularnega opozorilnega sistema (MoWaS).

Norveška je pred kratkim zagnala svoj sistem za opozarjanje populacije, ki ga poganja Everbridge. V trenutku izbire je Emilie Enger Mehl, norveška ministrica za pravosodje in pripravljenost na izredne razmere, na tiskovni konferenci izjavila: "To bo velika okrepitev varnosti javnosti. V nekaj sekundah lahko vsakomur na Norveškem, ki ima mobilni telefon, pošljemo natančna opozorila o nevarnosti ali druge informacije." Norveški sistem za opozarjanje javnosti vključuje izboljšani večkanalni ospredni vmesnik družbe Everbridge, ki omogoča prenašanje opozoril prek celičnega oddajanja iz ene same konzole.

Sistem opozarjanja na izredne razmere v Združenem kraljestvu prav tako uradno deluje. Vlada ZK je platformo uspešno preskusila v mobilnih omrežjih EE, O2, in Three, nacionalni preskus pa bo izvedla 23. aprila 2023. Uvedba sistema Everbridge predstavlja prvi nacionalni sistem za opozarjanje na izredne razmere v Združenem kraljestvu.

Prebivalci in obiskovalci na Danskem bodo opozorilna sporočila prejemali prek sistema S!RENEN, ki ga poganja Everbridge, neposredno na svoje mobilne telefone. Družba Everbridge je celično oddajanje danski vladi zagotovila prek omrežja Telenor Telia. Sistem povsem deluje in bo preskušen na nacionalni ravni vsakega maja.

"Privilegij je ustvariti partnerstvo s tako velikim številom v prihodnost usmerjenih držav za zaščito državljanov pred številnimi grožnjami, ki danes obstajajo na svetu," je izjavila Valerie Risk, namestnica predsednika za rešitve za varnost javnosti v družbi Everbridge. "Počaščeni smo, da te vlade zaupajo družbi Everbridge, in te odgovornosti ne podcenjujemo. Družba Everbridge podpira več držav kot katerikoli drugi ponudnik in se pri zagotavljanju zanesljivih, varnih in geografsko osredotočenih sredstev za varovanje ljudi vladam zanaša na več desetletij izkušenj na področju opozarjanja na izredne razmere."

Družba Everbridge bo svoje najboljše tehnologije za opozarjanje populacij, varnost javnosti in odziv na izredne razmere na trgu prestavila na konferenci Združenja enotne evropske številke za klic v sili (EENA) ki bo od 19. do 21. aprila v Ljubljani, v Sloveniji. Družba Everbridge je ZLATI sponzor dogodka.

Obiščite Everbridge na stojnici 37, da boste izvedeli, kako lahko uradniki za javno varnost z digitalnim preoblikovanjem zagotovijo odpornost družbe.

O družbi Everbridge
Družba Everbridge (Nasdaq: EVBG) podjetjem in vladnim organizacijam omogoča, da predvidevajo, omilijo, se odzovejo na in postanejo močnejše po kritičnih dogodkih. V današnjem nepredvidljivem svetu odporne organizacije, ki uporabljajo tehnologijo za obvladovanje kritičnih dogodkov (CEM), minimizirajo vpliv na ljudi in dejavnosti, absorbirajo obremenitev in hitreje ponovno vzpostavijo produktivnost. Družba Everbridge digitalizira organizacijsko odpornost s kombiniranjem inteligentne avtomatizacije in najobsežnejšimi podatki o tveganjih v panogi, da zagotovi varnost ljudi in delovanje organizacij (Keep People Safe and Organizations Running™). Za dodatne informacije obiščite https://www.everbridge.com/, preberite blog podjetja in nam sledite v omrežju Twitter. Everbridge... Omogočanje odpornosti.

Opozorilni jezik glede izjav, usmerjenih v prihodnost
To sporočilo za medije vsebuje "izjave, usmerjene v prihodnost", v smislu določb "zavarovanja" iz Zakona o reformi pravnih sporov na področju zasebnih vrednostnih papirjev iz leta 1995, kar med drugim vključuje izjave o pričakovanih priložnostih in trendih rasti v naših aplikacijah kritične komunikacije in varnosti podjetij in našem splošnem poslovanju, naših tržnih priložnostih, naših pričakovanjih glede prodaje naših izdelkov, našem cilju ohranitve vodilnega položaja na trgu in povečanja obsega trgov, na katerih se potegujemo za stranke, in pričakovanem vplivu na finančne rezultate. Te izjave, usmerjene v prihodnost, so dane na datum izdaje tega sporočila za medije, in temeljijo na trenutnih pričakovanjih, ocenah, napovedih in projekcijah, kakor tudi prepričanjih in predpostavkah vodstva. Besede, kot so "pričakujemo", "ocenjujemo", "bi moralo", "menimo", "ciljni", "projekcija", "cilji", "ocena", "potencialno", "predvidevamo", "bi lahko", "bo", bi morda", "nameravamo", variacije teh pojmov ali nikalne oblike teh pojmov in podobnih izrazov so namenjene identifikaciji teh izjav, usmerjenih v prihodnost. Izjave, usmerjene v prihodnost, so predmet številnih tveganj in negotovosti, in številna od njih vključujejo dejavnike ali okoliščine, ki so zunaj našega nadzora. Naši dejanski rezultati se lahko materialno razlikujejo od rezultatov, navedenih ali nakazanih v izjavah, usmerjenih v prihodnost, zaradi številnih dejavnikov, ki med drugim vključujejo: nezmožnost delovanja naših izdelkov in storitev v skladu s predvidevanji in tako, da bi zagotovili pričakovanja naših strank; našo sposobnost za uspešno integracijo podjetij in sredstev, ki jih lahko pridobimo; našo sposobnost pridobivanja novih strank in zadržanja ter povečanja prodaje obstoječim strankam; našo sposobnost povečanja prodaje naše aplikacije za masovno obveščanje in/ali sposobnost povečanja prodaje drugih aplikacij; razvoja na trgu za usmerjene in kontekstno relevantne kritične komunikacije ali povezano regulativno okolje; naše ocene tržnih priložnosti in napovedi rasti trga se lahko izkažejo za netočne; zgodovinsko nismo ustvarjali konsistentnega dobička in morda ne bomo dosegli ali ohranili dobičkonosnosti v prihodnosti; dolgi in nepredvidljivi prodajni cikli za nove stranke; vrsta našega poslovanja nas izpostavi tveganjem pri delovanju; našo sposobnosti za ohranitev uspešnih razmerij z našimi kanalnimi partnerji in tehnološkimi partnerji; našo sposobnost učinkovitega upravljanja rasti; našo sposobnost odziva na konkurenčne pritiske; morebitno odgovornost, povezano z zasebnostjo in varnostjo osebno prepoznavnih informacij in druga tveganja, navedena v naših dejavnikih tveganja, obravnavanih v vlogah pri Ameriški komisiji za varnostne papirje in njihovo izmenjavo (SEC), kar med drugim vključuje naše letno poročilo na obrazcu 10-K za leto, ki se je zaključilo 31. decembra 2021, vloženo pri SEC dne 24. februarja 2023, in druge poznejše vloge pri SEC. Izjave, usmerjene v prihodnost, ki jih vključuje to sporočilo za medije, predstavljajo naše poglede na datum tega sporočila za medije. Ne prevzemamo nobenega namena ali obveznosti za posodobitev ali spremembo katerekoli izjave, usmerjene v prihodnost, bodisi zaradi novih informacij, prihodnjih dogodkov ali drugega. Na te izjave, usmerjene v prihodnost, se ne sme zanašati v smislu, da predstavljajo naše poglede na katerikoli datum, poznejši od datuma tega sporočila za medije.

Vsi izdelki družbe Everbridge so blagovne znamke družbe Everbridge, Inc, v ZDA in drugih državah. Vsi drugi navedeni izdelki ali imena družb so v lasti njihovih zadevnih lastnikov.

Na voljo so fotografije/večpredstavnostno gradivo: https://www.businesswire.com/news/home/53382718/en

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.

Stiki

Everbridge:
Jim Gatta

Odnosi z mediji
jim.gatta@everbridge.com
215-290-3799

Jeff Young
Odnosi z mediji

jeff.young@everbridge.com
781-859-4116

Vir: Everbridge, Inc.