O-STA

13.400 očal za tiste, ki si jih ne morejo privoščiti

Kranjska cesta 1

1225 Lukovica

mediji@hofer.si

Sporočilo medijem

HOFERjevi kupci v 11 akcijah zbrali že 122.528 očal

Lukovica, 6. junij 2023: Kar 13.400 očal so HOFERjevi kupci v okviru 11. akcije zbiranja rabljenih navadnih in sončnih korekcijskih očal zbrali za slabovidne v manj razvitih državah sveta. Akcija, ki jo HOFER že tradicionalno izvaja v sodelovanju z Lions klubom Ljubljana Barje, je potekala med 15. aprilom in 13. majem v vseh 91 trgovinah HOFER po Sloveniji. V 11 letih se je številka vseh zbranih očal povzpela že na 122.528.

Ljudje imamo pet čutil in najpomembnejši je vid, s katerim naj bi zaznali kar 80 % informacij o okolici. Zato so napovedi, ki predvidevajo, da bo do leta 2050 kar 1,7 milijarde posameznikov z motnjami vida, še toliko bolj nespodbudne. Trenutno je takšnih ljudi na svetu 1,1 milijarde, med njimi 90 milijonov otrok in mladostnikov. 90 % motenj vida bi lahko s preventivno oskrbo in pravočasno diagnostiko preprečili ali vsaj zdravili, zato je pomembno okulistično oskrbo omogočiti tudi tistim, ki si je ne morejo privoščiti. K izboljšanju kakovosti življenj slabovidnih otrok in odraslih v manj razvitih državah pomembno prispevajo tudi HOFERjevi kupci, ki so od leta 2013 zbrali že 122.528 rabljenih očal.

Očala šteli HOFERjeve sodelavke in sodelavci

HOFER kot družbeno odgovorno podjetje spodbuja tudi akcije korporativnega prostovoljstva in sodelavkam ter sodelavcem določeno število ur prostovoljnega dela šteje v delovni čas. Tudi letos je del HOFERjeve ekipe priskočil na pomoč predstavnikom Lions kluba Ljubljana Barje in skupaj so našteli 13.400 očal, kar je drugi najboljši rezultat v zgodovini akcije. Tadej Černivec, sokoordinator akcije in predstavnik Lions kluba Ljubljana Barje: "Očala v teh dneh potujejo v francoski zbirni center LC Medico v Le Havru, od koder potem preverjena ter z optičnimi parametri opremljena najdejo pot v roke slabovidnih otrok in odraslih v gospodarsko manj razvitih državah sveta."

Tomaž Mihelič: Najprej moramo videti s srcem, da bi videli z očmi

Letos je akcijo zbiranja rabljenih očal kot ambasador podprl Tomaž Mihelič Marlenna, novinar, pevec in humanitarec, ki je očala daroval tudi sam: "Kot ustanovitelju Humanitarno umetniškega zavoda sestre Marlene mi je bilo v veliko čast, da sem lahko bil ambasador te čudovite akcije, ki je spodbudila ogromno ljudi k sodelovanju. Rezultat nas opogumlja, da družbi ni vseeno za sočloveka, z zbranimi očali pa simbolično sporočamo, da moramo najprej gledati s srcem, da bi lahko videli z očmi."

HOFER akcijo pospremil z donacijo Centru IRIS

HOFER je ob tem Centru IRIS, ki pod isto streho izobražuje slepe in slabovidne otroke, otroke z avtizmom in otroke z duševno motnjo, doniral 1.000 evrov. Romana Kolar, ravnateljica Centra IRIS: "Otrokom, ki so pri nas, želimo ponuditi vse pripomočke, ki so na voljo. Tega pa seveda ne zmoremo brez pomoči donatorjev. Tako nam je letos HOFER ponovno priskočil na pomoč in nam omogočil nakup binokularnega digitalnega mikroskopa, ki ga naši otroci že z velikim veseljem uporabljajo. Sedaj si lahko ogledajo prerez lasu, kapljico vode in druge sicer prostemu očesu nevidne detajle. Zavedamo se, da je tehnologija pomembna, a pomembno je tudi klasično branje, zato smo še toliko bolj veseli, da smo skupaj s HOFERjem popolnili naše knjižne police s knjigami, ki so med mladimi najbolj brane."

Za nekoga odpad, za druge zaklad

Akcija zbiranja rabljenih očal je odličen primer trajnostnega principa ponovne uporabe v praksi. Očala, ki jih nekdo zavrgel, ker zanj niso več primerna, čeprav so še vedno uporabna, namreč postanejo koristen pripomoček za nekoga drugega, ki si očal ne more privoščiti.

Več o akciji zbiranja rabljenih očal: https://www.hofer.si/sl/druzbena-odgovornost/trajnostni-projekti/zbiralna-akcija-ocal.html

Kontakt Oddelek za odnose z javnostmi Telefon: 01/ 83 46 956 E-mail: mediji@hofer.si

O podjetju HOFER

Podjetje HOFER je v Sloveniji prisotno od leta 2005 in šteje že več kot 2000 zaposlenih in 91 trgovin. S tem se uvršča med večja slovenska trgovska podjetja, večina njegove ponudbe pa predstavljajo živila. V rednem sortimentu kupcem ponuja že prek 3000 vrst izdelkov. Sledi svojemu vodilu kupcem zmeraj ponujati najvišjo kakovost po najnižji ceni, kar dosega z optimizacijo in trajnostno usmerjenostjo na vseh področjih.

Kot del skupine ALDI SÜD (Aldi jug) v skupini HOFER delujejo tudi HOFER Österreich (Avstrija), ALDI Suisse (Švica) ter ALDI Magyarország (Madžarska) in ALDI Italia (Italija).

Zgodovina skupine ALDI Süd sega v leto 1913, ko je družina Albrecht v Essnu odprla trgovino z živili. Sprva zgolj domiselna podjetniška ideja je sčasoma dozorela v uspešen diskontni koncept. Zanj so značilne jasno začrtana ponudba lastnih blagovnih znamk, brezkompromisna filozofija kakovosti in optimizacija procesov na vseh ravneh v podjetju. V središču podjetja ostajajo ljudje: zaposleni, kupci, dobavitelji in drugi partnerji ter odgovornost do njih. S tem podjetje upravičuje svoj slogan "Več kot fer. HOFER.".