NIQ praznuje 100 let opolnomočenja podjetji z naprednimi vpogledi kupcev
Stoletje vlaganja v vpoglede, tehnologijo in talente za zagotavljanje celovitega pogleda na potrošniško inteligenco
CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- NIQ, vodilno podjetje na področju potrošniške inteligence, danes praznuje svojo 100. obletnico. Podjetje, ki ga je leta 1923 ustanovil Arthur C. Nielsen starejši, se je razvilo v vodilno svetovno avtoriteto na področju nakupovalnega vedenja potrošnikov in vpogledov na podlagi podatkov, ki merijo več kanalov, potrošnikov in držav kot kateri koli drug ponudnik.
V začetku tega leta je NIQ napovedal uspešno dokončanje svoje strateške kombinacije z GfK. Skupaj z vodilni ponudniki potrošniške inteligence za FMCG, tehnologijo in trajne dobrine, globalno podjetje ponuja edinstven Full View™, najbolj popoln in jasen pogled na nakupovalno vedenje potrošnikov na svetu. Združeno podjetje ima več kot 4 milijarde dolarjev prodaje in več kot 30.000 strank v več kot 100 državah. To je bil le najnovejši razvoj v desetletjih uspešnih naložb v pokritost in tehnološke inovacije, namenjene pripravi strank na prihodnost prek večkanalne pokritosti, orodij za poslovno inteligenco in napovedne analitike.
"To je vznemirljivo in prelomno leto za NIQ, saj praznujemo našo dolgo zgodovino kot vodja v industriji, hkrati pa nadaljujemo z našo vizijo vodenja naslednjega poglavja v potrošniški inteligenci," je dejal Jim Peck, direktor podjetja NIQ. "Neizmerno smo ponosni na to, kako daleč smo prišli, in prepričani smo, da smo najboljša in edina izbira za podjetja, ki razumejo, kako izjemno močni so podatki in vpogledi iz več kanalov pri krmarjenju po vse bolj zapletenem potrošniškem okolju."
V naslednjih 100 letih in naprej bo NIQ še naprej premikal meritve naprej in odkrival nove poti za rast s pomočjo trgovcem na drobno in blagovnim znamkam:
Sledenje prodaji in deljenje v fizičnem poslovanju, e-trgovini in vseh kanalih za prepoznavanje trendov in razumevanje uspešnosti konkurence in kategorij.
Razumevanje vedenja potrošnikov in kupcev, demografskih podatkov in zvestobe prek potrošniških plošč in zmožnost anket po meri.
Povečanje dobičkonosnosti, odprava potratne trgovinske porabe in zagotavljanje prave cene in promocijske strategije z bolj podrobnimi podatki in natančnimi priporočili.
Ustvarjanje trajnostne rasti z izboljšanjem sortimentov in trženja.
Ocenjevanje priložnosti za povečanje prodaje in kvantificiranje vpliva potencialnih rezultatov, medijev in dejanj v trgovini na podlagi geografskih in demografskih podatkov.
Ustvarjanje najboljše nakupovalne izkušnje za potrošnike s pomočjo prilagajanja in digitalizacije.
Ohranjanje prodaje s hitrim prepoznavanjem tveganj, nizke zaloge, in zmanjšanjem motenj v dobavni verigi.
Spodbujanje rasti in pospešitev časa do trženja s testiranjem, izboljšanjem in ponovnim odkrivanjem proizvodnih linij z visoko napovednimi, tržno preizkušenimi vpogledi potrošnikov.
"Ko stopamo v naslednje stoletje, smo bolj kot kdaj koli predani izkoriščanju najnovejše tehnologije za opolnomočenje podjetij z vpogledi, ki jih potrebujejo za uspeh - in trdno verjamem, da je najboljše še pred nami," je dodal Peck.
Več o NIQ
NIQ je vodilno svetovno podjetje za obveščanje potrošnikov, ki zagotavlja najbolj popolno razumevanje nakupovalnega vedenja potrošnikov in razkriva nove poti za rast. Leta 2023 se je NIQ združil z GfK, kar je pomenilo združitev dveh vodilnih v industriji z neprimerljivim globalnim dosegom. NIQ ponuja Full View™ s celostnim maloprodajnim branjem in najobsežnejšimi vpogledi potrošnikov, z napredno analitiko prek najsodobnejših platform.
NIQ je portfeljsko podjetje Advent International, ki deluje na več kot 100 trgih in pokriva več kot 90 % svetovnega prebivalstva. Za več informacij obiščite NIQ.com.
Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.
Kontakti
Media
Gillian Mosher (gillian.mosher@nielseniq.com)
Vir: NIQ