O-STA

T-Com Slovak, slovaška družba za telekomunikacije, je eksponentno povečala prihodke s pomočjo Knowlagent Solution Suite tehnologije, ki so ko uporabili prvi v Evropi; Telefonisti kažejo izboljšanje v prodaji v manj kot sedmih tednih

IJSSELSTEIN, Nizozemska -(BUSINESS WIRE)-30. 8. 2006- Odhinn Europe, Knowlagentov evropski partner v skupnem podjetju, je danes sporočil, da so tehnologijo Knowlagent Solution Suite namestili pri vseh telefonistih klicnega centra T-Com Slovak, da bi s tem izboljšali prodajo in poslovanje s strankami. Namestitev je rezultat uspešnega �"dvojnega pilotskega" projekta, ki je pokazal, da se prodaja in prihodki lahko zvišajo za vsaj 15% v sedmih tednih pri dveh skupinah, ki prejemata klice in kličeta.

�"Moj cilj je bil, da brez dvoma dokažem, da Knowlagent lahko pomaga zvišati prodajo in prihodke mojih telefonistov v klicnih centrih in izboljša operativno učinkovitost," je rekel Jeroen Hollestelle, generalni direktor klicnega centra pri T-Com Slovak. �"Merili smo učinek skupine zastopnikov, ki je sedem tednov uporabljala Knowlagentov module za učenje in primerjali njene rezultate s kontrolno skupino podobne velikosti. Rezultati so bili nesporni in odločili smo se za takojšnjo namestitev Knowlagenta."

Pilotski poizkus T-Com Slovak je vkjučeval oblikovanje dveh ločenih testnih okolij za odhodne in dohodne klice. Skupno povečanje prodaje telefonistov je bilo v povprečju 27%, kar je precej preseglo pričakovanja podjetja. S pošiljanjem diskretnih drobcev usposabljanja telefonistom in opremljanjem z izboljšanimi delovnimi orodji je Knowlagent povečal predanost telefonistov ciljem T-Com Slovak - povečati prodajo in nuditi odlično poslovanje s strankami.

Uspeh pilota priča o sposobnosti Knowlagenta, da zagotavlja posamezniku prilagojeno takojšnje usposabljanje v času, ko telefonisti nimajo dela, ne da bi negativno vplival na ritem dela.

Izboljšane rešitve nudijo strankam nove možnosti, osnovane na isti patentirani tehnologiji, procesih in najboljših postopkih kot Knowlagent r8. Te rešitve lahko uporabimo v kakršnikoli kombinaciji in kakršnemkoli vrstnem redu.

Knowlagent rešitve vključujejo:

-Knowlagent (R) Job Match: Nudi takojšnje izboljšave pri osipu in produktivnosti, saj pomaga družbam, da najamejo prave ljudi že na začetku in jih postavijo na mesta, kjer bodo najbolj učinkoviti in produktivni.

- Knowlagent(R) Initial Training: Nudi preizkušene postopke usposabljanja, obseg, realistične simulacije in testiranje, kar omogoča družbam, da pridobijo bolj produktivne nove zaposlene v krajšem času.

- Knowlagent(R) Continuing Training & Communications: Izboljša delo telefonistov z nenehnim usposabljanjem, ko za to najde čas- ne da bi pri tem odvračal pozornost telefonistov.

- Knowlagent(R) Coaching & Performance Management: Ponuja orodja, postopke, veščine in merila potrebne za učinkovito urjenje in spreminjanje vedenja telefonistov, pri tem pa vodstvu omogoča, da izmeri učinek učnih aktivnosti.

�"Priprave in namestitev so trajali manj kot sedem tednov. Ekipi obeh naših družb sta delali skupaj kot prava partnerja za dosego zaželenih rezultatov," je povedal Hollestelle. �" V tem času je Odhinn postavil 42 učnih modulov za dve poskusni skupini, namestil Knowlagent rešitev in jo integriral v naš Avaya sistem- izjemen dosežek! Sedaj smo v procesu posredovanja tega znanja našim ljudem, tako da bomo lahko še naprej širili te rezultate."

Poleg tega T-Com Slovak na osnovi testnih rezultatov pričakuje, da se jim bo investicija v Knowlagent Solution Suite povrnila v šestih mesecih. T-Com Slovak je prepričan, da bo Knowlagent-ova rešitev pomagala povečati rast prihodkov in prodaje klicnega centra v prihodnosti.

Rutger Pekelharing, generalni direktor Odhinn Europe, je dejal: �"Skupaj s T-Com Slovak smo si postavili ambiciozen cilj doseči bistveno izboljšanje pri delu telefonistov v tako kratkem času. Zahvaljujoč strokovni ekipi T-Com Slovak se je izkazalo, da pri tem ni bilo tveganja. Delati skupaj z njimi je bilo zadovoljstvo."

O podjetju Odhinn:

S oaketom Knowlagent Solution Suite Odhinn pomaga vodilnim klicnim centrov, da ustvarijo hitro in vzdržno rast prihodkov ter znižajo stroške brez motenj storitev in izboljša ritem pridobivanja in usposabljanja telefonistov klicnih centrov. Za več informacij pokličite +31(30)215-5005 ali obiščite www.odhinn.com.

O Knowlagent:

Knowlagent je zasebno podjetje s sedežem v Alpharetti v zvezni državi Georgia, ustanovljeno leta 1995. Knowlagent je inovativno podjetje za programsko opremo s strateško rešitvijo, ki pomaga uravnotežiti sodobne kompleksne prioritete klicnih centrov - stroške, prihodke in zvestobo strank.

Ker je bil Knowlagent Solution Suite ustvarjen posebej za klicne centre, se neopazno povezuje z obstoječo tehnologijo in specifičnim delovnim okoljem pripelje celoten posel do izredne vrednosti. Knowlagent Solution Suite je edina napredna rešitev programske opreme za klicne centre, ki se spopada s strateškim izzivom postaviti vrednost na prvo mesto v poslovanju. Za več informacij pokličite 888-566-9457 ali obiščite www.knowlagent.com.

O Slovak Telekom:

Slovak Telekom je hitro razvijajoča se družba z dolgoletno tradicijo na slovaškem trgu telekomunikacij. Istočasno je družba vodilna pri ponudbi telekomunikacijskih storitev na Slovaškem. Družba je lastnica in upravlja telekomunikacijsko omrežje, ki pokriva celotno ozemlje Slovaške, nudi notranje in mednarodne telefonske storitve in širok spekter podatkovnih storitev. Slovak Telekom je vodilni na področju ponudbe širokopasovnega internetnega dostopa in je hitro razvijajoč se operater, ki ponuja storitve na področju internetnih zabavnih vsebin. Z zaključkom digitalizacije svojega omrežja z NGN tehnologijo je Slovak Telekom postal telekomunikacijski operater, ki upravlja enega od največjih IP NGN omrežij med operaterji fiksne telefonije na svetu. Slovak Telekom je član multinacionalke Deutsche Telekom Group (Frankfurt, Amtlicher Handel: DTE/NYSE:DT). Večinski delničar Slovak Telekom je Deutsche Telekom AG, ki ima v lasti 51% delnic. Ministrstvo za promet, poštne storitve in telekomunikacije Slovaške je lastnik 34%, Nacionalni privatizacijski sklad Slovaške pa 15%.

Slovak Telekom je edini lastnik T-Mobile Slovensko, ki ponuja mobilne komunikacijske storitve in upravlja podatkovna omrežja. T-Mobile Slovensko je član T-Mobile International Group, ene od največjih družb za mobilne komunikacije na svetu. T-Com je poslovna znamka Slovak Telekom za ponudbo produktov in storitev fiksne telefonije.

O Slovak Telekom Group:

Slovak Telekom Group je sestavljena iz krovnega podjetja Slovak Telekom in njenih hčerinskih družb T-Mobile Slovensko, RK Tower, RK Transmission (v postopku likvidacije), Zoznam, Zoznam Mobile in TBDS. Podružnici podjetja - Radiokomunikacie, in Comercial Call Centre sta tudi del družbe Slovak Telekom. Slovak Telekom Group je edini ponudnik vsestranskih telekomunikacijskih storitev na Slovaškem, ki svojim strankam nudi fiksno telefonijo, mobilno telefonijo, dostop do interneta, internetne vsebine, podatkovne storitve, prodaja opreme za uporabnike, prenos radijskih in televizijskih signalov ali komercialne klicne centre.

Knowlagent

Debbie Qaqish,

678-356-3407

dqaqish@knowlagent.com

or

Odhinn Europe S.A.

Rutger Pekelharing,

+31(61)448-5841

rutger.pekelharing@odhinn.com