O-STA

Ali je vaše spletno mesto videti sveže ali deluje zastarelo?

Trendi spletnega oblikovanja se nenehno spreminjajo in spletno mesto, ki je bilo pred nekaj leti videti novo in sveže, je danes morda videti staro in zastarelo.

Vaše spletno mesto je pogosto prvi vtis, ki ga ljudje naredijo o vašem podjetju, zato je ključnega pomena, da kar najbolje izkoristite to priložnost. To so naredili na portalu www.otroski-ortodont.si, kjer so prepoznali potrebo po sodobnem prikazu informativnih vsebin za storitve, ki jih izvajajo.

Večina ljudi si ustvari mnenje o vaši spletni strani v nekaj milisekundah po tem, ko jo odpre. Brez modernega in vizualno privlačnega občutka se verjetno ne boste povezali s svojim občinstvom. Poleg tega zastarela spletna mesta znatno zmanjšajo stopnjo zaupanja ljudi v podjetje. Zaradi teh razlogov lahko ohranjanje zastarele spletne strani uničujoče vpliva na vaše podjetje.

Večina podjetij se sčasoma razvija. To se lahko kaže v različnih oblikah:

  • Razširitev izdelkov in storitev, ki jih ponujate

  • Zagotavljanje širšemu - ali v nekaterih primerih povsem drugačnemu - ciljnemu občinstvu

  • Služi veliko večjemu številu strank/kupcev

  • Posodobljena blagovna znamka, ki bolj odraža vaš namen in vrednote

  • Razširitev možnosti, ki jih imajo vaše stranke za nakup vaših izdelkov

  • Prodaja vaših izdelkov v novih regijah

Čeprav majhne spremembe v podjetju ne upravičujejo nujno novega spletnega mesta, lahko dosežete točko, ko se je vaše podjetje dovolj močno razvilo, da vaše trenutno spletno mesto ne izpolnjuje več vaših potreb:

  • Če se odločite za prodajo svojih izdelkov na svojem spletnem mestu, boste morali dodati funkcionalnost e-trgovine. Pogosto je za to potrebno spletno mesto, ki je opremljeno z novo funkcionalnostjo, ki jo potrebujete.

  • Če dramatično prenovite svoje izdelke ali storitve, boste morda potrebovali popolnoma novo navigacijsko strukturo, da zagotovite ustrezno uporabniško izkušnjo, ki jo želi vaše občinstvo.

  • Če se odločite za prenovo blagovne znamke, se mora vaše spletno mesto uskladiti z novimi elementi blagovne znamke.

  • Če ste doživeli znatno povečanje spletnega prometa, je ključnega pomena, da je vaše spletno mesto opremljeno za obvladovanje tega povečanega obsega.

  • Če začnete prodajati svoje izdelke v drugi državi, boste morda potrebovali drugačno različico svojega spletnega mesta, ki je usklajena z njihovim jezikom, kulturnimi normami in valuto.

V vseh teh scenarijih boste morda potrebovali funkcionalnost po meri za reševanje novih potreb svojega podjetja. Pogosto tega ni mogoče doseči brez izdelave novega spletnega mesta.