O-STA

STA projekti tedna: Kaj obsega organizacija dogodka v okviru STAkluba?

Teden po velikonočnih praznikih smo začeli z okroglo mizo STAklub. Na novi lokaciji v prostoru Edvard smo govorili o pomenu kakovostnega spanja pri otrocih in mladostnikih z avtizmom. Kako poteka organizacije takega dogodka, kakšno infrastrukturo potrebujemo za kakovostno izvedbo okrogle mize in kako vam pri tem lahko pomaga STA, preverite v prispevku.

Če pripravljate okroglo mizo ali strokovni pogovor, za katero želite, da doseže čim širši krog javnosti, nimate pa izkušenj ali potrebne infrastrukture, da bi organizirali javni dogodek, vam pri tem lahko pomaga STA. Dogodki, ki jih organiziramo za zunanje partnerje, lahko pokrivajo najrazličnejše tematike in so kot taki namenjeni različnim ciljnim javnostim, organizirani pa so v skladu s profesionalnimi standardi in vsebinsko podprti na podlagi avtonomne uredniške presoje.

Začetki STAkluba segajo v leto 2009, ko smo organizirali prvi dogodek, s časom pa je STAklub pridobil prepoznavnost, mi pa izkušnje, ki nam pridejo prav pri pripravi dogodkov v soorganizaciji partnerjev. Podpora STA pri tem vključuje:

  • vsebinsko zasnovo in vodenje pogovora

V sodelovanju z naročnikom najprej natančno opredelimo temo in pripravimo nabor najustreznejših sogovornikov ter oblikujemo izhodišča za pogovor. S povabljenimi sogovorniki se dogovorimo glede datuma izvedbe dogodka in se uskladimo glede vsebinskih izhodišč. Pri virtualnih okroglih mizah, ki jih ponavadi izvajamo prek ZOOM-a, se prek video klica s sogovorniki tudi srečamo nekaj dni pred dogodkom, kjer dorečemo tehnične podrobnosti, da je potek dogodka čim bolj nemoten.

  • lokacija dogodka

Dogodek lahko organiziramo v prostoru Edvard v Ljubljani, lahko pa ga na željo naročnika organiziramo tudi na kakšni drugi lokaciji.

  • pripravo posebne spletne strani z osnovnimi informacijami o dogodku

Po želji partnerja pripravimo tudi posebno spletno podstran, ki je opremljena z vsemi ključnimi podatki o dogodku. Namenjena je distribuciji po različnih kanalih in preprostejšemu komuniciranju dogodka.

Primer podstrani:


  • napoved dogodka in priprava vabila

Dogodek umestimo v napovednik dogodkov STAnapoved, ki obsega pomembnejše dogodke s področja družbe, politike, gospodarstva, kulture in športa v Sloveniji in po svetu. Pripravimo tudi vabilo na dogodek, ki ga razpošljemo po naši skrbno oblikovani adremi. Nekaj ur pred dogodkom se v videoservisu STAvideo prikazuje tudi obvestilo o prenosih, kjer je dogodek napovedan z naslovom in uro pričetka.

  • tehnično podporo neposrednega prenosa dogodka

STA zagotovi izkušeno ekipo in infrastrukturo za izvedbo neposrednega spletnega prenosa. Preprostejši dogodki običajno zahtevajo snemalca in podporo STA-jeve ekipe za razvoj novih tehnologij, ki poskrbi, da je prenos viden na kanalih STA (na spletni strani video.sta.si in na STA-jevih profilih družbenih omrežij).Tehnično zahtevnejši dogodki, pri katerih so med drugim prisotne prezentacije, video vsebine, grafični elementi ali se govorci javljajo prek video klica (kot je Zoom ali Teams), pa zahtevajo širšo podporno ekipo, ki vključuje tudi tonskega mojstra, večje število snemalcev in režiserja, ki skrbi za nemoten potek spletnega prenosa.

Primer okrogle mize STAklub:


  • prenos dogodka na kanalih STA

Prenos okrogle mize je za ogled na voljo med Partnerskimi vsebinami video servisa. Skupina za nove tehnologije STA prenos istočasno umesti na različna družbena omrežja, kjer posnetek dogodka ostane tudi po koncu dogodka.

  • fotografiranje dogodka in uredniška podpora

Dogodek, ki ga organiziramo na lokaciji, tudi fotografiramo s profesionalnim fotografom STA. Fotografije v celoti izročimo tudi naročniku, objavimo pa jih tudi v foto servisu STA, kjer so na voljo tudi drugim medijem.

Praviloma dogodek spremlja tudi novinar STA, ki skladno z uredniškimi standardi in na podlagi novinarske avtonomije pripravi vsebinsko poročilo z dogodka.

Zanimivost:

STA je v marcu na svojem glavnem kanalu na spletnem družbenem omrežju Facebook presegla mejnik 50.000 sledilcev. S tem ta kanal po številu sledilcev še naprej ohranja prvo mesto med kanali STA na spletnih družbenih omrežjih. Na drugem mestu je naš glavni kanal na omrežju X, kjer se počasi bližamo 35.000 sledilcem. STA ima sicer poleg Facebooka in X v svojem portfelju kanalov tudi Instagram, LinkedIn, Threads, Mastodon in Tiktok.


****

Kaj nas čaka v prihodnjem tednu?

Prihodnji teden boste na kanalih STA med drugim lahko spremljali neposredni spletni prenos novinarske konference pred svetovnim dnevom Parkinsonove bolezni.

Kako do nas?

Več o naših aktualnih projektih, storitvah, novostih, dogodkih in posebnih ponudbah najdete tudi na profilu STA Marketing na LinkedInu, za sodelovanje in povpraševanje pa pišite na marketing@sta.si.