O-STA

Lee Cooper objavil globalne maloprodajne načrte

LONDON--(BUSINESS WIRE)�-22. november, 2006�-Podjetje Lee Cooper, The Fine English Denim Company, je objavilo namen razširitve svoje globalne maloprodajne znamke. Zaporedje odprtja trgovin bo razkrilo njihovo novo maloprodajno identiteto, ki jo je oblikoval Catamaran Partnership iz Londona in ki temelji na kreativni kampanji Lee Cooper; Industrija, moč, življenje, delo, ki jo je za Lee Cooper oblikovala oglaševalska agencija Gyro iz Filadelfije.

Agresivni načrt širitve maloprodaje vključuje več formatov, vključno z shop-in-shops, maloprodajne trgovine in trgovine s konceptom, ki se bodo odprle v naslednjih 6 mesecih na 7 ključnih lokacijah v Veliki Britaniji in Evropi, pri čemer bosta 2 trgovini s konceptom odprti v starem mestu Zuricha v ulici Rosengasse, ter na najbolj zaželjenem jeans maloprodajnem področju Kammenstraat v Antwerpnu.

Dolgoročne ambicije vključujejo trgovino s konceptom v centru Londona, za katero trenutno poteka raziskava možnih lokacij. Ob evropski širitvi, bo Lee Cooper začel z ambicioznim odpiranjem trgovin v Indiji in na Kitajskem v letu 2007.

Da bi lažje dosegel svoj cilj, je Lee Cooper imenoval bivšega maloprodajnega direktorja podjetja Nike za Vzhodno Evropo, Davida Maddisona, za vodjo evropskih operacij maloprodaje in Susanne Williams iz Timberlanda, za projektnega vodjo maloprodaje. Skupaj z obstoječo ekipo bodo odgovorni za postopno uvajanje maloprodajnih prodajaln s konceptom in za nadzor tekočega odpiranja računov v Veliki Britaniji ter mednarodnih računov.

Peter Baker, vodja oddelka maloprodaje, o ambicijah blagovne znamke, da postane pomemben igralec v segmentu maloprodaje do konca leta 2007: "Lee Cooper ima dolgo maloprodajno zgodovino v svojih 98 letih, gradimo na tem znanju in izkušnjah za povečanje naše prisotnosti na vseh 3 maloprodajnih področjih."

Prodajalne Lee Cooper, t.i. "outlet stores", bodo imele pomembno vlogo, saj bodo v njih po znižanih cenah prodajali stare modele, ki so ostali na zalogi v maloprodajnih trgovinah, te pa bodo potem ponujale samo najnovejše linije izdelkov Diamond, Authentic in Platinum. Prav tako bodo ekskluzivno ponujale Gold, visokokakovostno kolekcijo, ki je bila pred tem na voljo le v Izraelu.

Z osredotočenjem na spreminjajoče se potrošniško zaznavanje Lee Coopra kot pretežno blagovne znamke za moške, bo Lee Cooper konfekcija za moške zdaj predstavljala le 60% ponudbe produktov, pri čemer bodo preostalih 40% predstavljali produkti za ženske.

Prva "outlet store" trgovina je bila odprta v mestu Fleetwood, 4. novembra,Fashion Fish je bil odprt 11. novembra in je prva trgovina v Švici, odkar jo je Lee Cooper ponovno kupil kot podružnico. Gunwhalf quays v mestu Portsmouth in Rosada na Nizozemskem se bosta obe odprli v tem tednu. Leto se bo zaključilo z odprtjem "outlet" v mestu Roubaix, v Franciji.

Ob koncu novembra se bosta prvič po obdobju 60. let prejšnjega stoletja odprli prvi dve trgovini s konceptom v Kammenstraatu, v mestu Antwerpen, ki jima bo sledila trgovina v Rosengasse v Zurichu, v začetku decembra. Obe trgovini se bosta odprli z zabavo. Površina trgovine v Antwerpnu bo okoli 85 m2, površina trgovine v Zurichu pa 240 m2 v dveh nadstropjih. Obe trgovini bosta predstavljali celotno Lee Cooper jeans ponudbo, vključno z visokocenovnim point Platinum linijo kot tudi povezanimi produkti, kot so srajce, pletenine, majice, jakne in dodatki.

Opombe urednikov:

Prosim uporabite naslednje v pisnih materialih:

1) The Fine English Denim Company. Od 1908

Lee Cooper je ustanovil Morris Cooper v Veliki Britaniji leta 1908.

Prosim ne ločujte Lee od Cooperja. Beseda Lee Cooper se mora pojaviti v isti liniji da bi se izognili nesporazumu.

2) Industrija, Moč, Življenje, Delo

AW 06 oglaševalski koncept, ki ga je za Lee Cooper zasnoval Steven Grasse, predsednik uprave in kreativni direktor podjetja Gyro.

O podjetju Lee Cooper

Blagovno znamko Lee Cooper je leta 1908 v Angliji ustanovil Morris Cooper in se označuje kot "Originalno evropsko jeans podjetje." Z distribucijo v 70 državah v Evropi, Aziji, Afriki, Bližnjem vzhodu in Latinski Ameriki, je tretja vodilna blagovna znamka za jeans v Veliki Britaniji in Franciji in druga vodilna v Belgiji.

V juniju 2005 je podjetje oziroma investicijski konzorcij Foukona Holdings Limited (v lasti treh private equity podjetij), kupilo podjetje in namenja znatne resurse za gradnjo blagovne znamke Lee Cooper. Projekcija podjetja je, da bo doseglo 500 milijonov USD prihodkov iz maloprodaje, na globalni ravni.

O podjetju Gyro

Gyro je od leta 1988 razvil inovativne programe za blagovne znamke za izbrano skupino uveljavljenih mednarodnih podjetij. Stranke Gyra delijo občutek za avanturo, neupoštevanje statusa quo ter razumevanje, da je tradicionalno oglaševanje le majhen del celotne slike. Za več informacij obiščite www.gyroworldwide.com

Lee Cooper, London

Sarah Feeney,

International PR Manager

44-07802-690969

sfeeney@leecooper.com www.Leecooper.com