Synology v storitve za stranke uvaja UI, ki zagotavlja hitrejšo in boljšo uporabniško izkušnjo
PRESS RELEASE - Sporočilo za javnost
Ljubljana, 11. 6. 2024 - Synology se je lotil preoblikovanja globalnih storitev za stranke z integracijo umetne inteligence v celoten proces, s čimer pričakujejo bistveno izboljšanje učinkovitosti in kakovosti zagotavljanja podpore.
"Synology zagotavlja celovito tehnično podporo, ki vključuje poizvedbe o uporabi izdelkov, odpravljanje kritičnih težav in svetovanje pri kompleksnejših namestitvah." je dejal Vincent Tsai, direktor tehnične podpore. "Z uvedbo nove podporne umetne inteligence pričakujemo bistveno krajše odzivne čase za osnovne poizvedbe, kar bo omogočilo našim inženirjem tehnične podpore, da se osredotočijo na obravnavo zapletenih primerov, ki zahtevajo takojšnjo pozornost."
Synologyjeva podporna umetna inteligenca, ki izkorišča arhitekturo Retrieval-Augmented Generation, ima dostop do anonimiziranih tehničnih gradiv in vpogledov v odpravljanje težav, pridobljenih na podlagi izkušenj družbe Synology z nudenjem podpore milijonom strank po vsem svetu. Nadaljnji učni procesi usklajevanja in krepitve zagotavljajo, da je odziv visokokakovosten, koristen in da se samodejno izboljšuje.
Z uvedbo prve generacije umetne inteligence za podporo podjetja Synology lahko stranke pričakujejo precej hitrejši odzivni čas podpore, izboljšan tudi do 20-krat, kar vodi k bolj optimizirani izkušnji storitev.
##
O podjetju Synology Inc.
Synology je priznani proizvajalec omrežnih pomnilnikov NAS, inovativnih rešitev za nadzor z uporabo IP kamer ter vrhunske omrežne opreme, ki preoblikujejo način, kako uporabniki upravljajo s podatki in izvajajo nadzor, v obdobju, ko prevladujejo rešitve v oblaku. Z osredotočanjem na najnovejše tehnologije, Synology omogoča uporabnikom centralizirano shranjevanje in varnostno kopiranje podatkov, enostavno deljenje datotek na oddaljene lokacije ter učinkovito izvajanje profesionalnih nadzornih rešitev in upravljanje omrežij na zanesljiv in cenovno dostopen način. Synology se dosledno zavzema za zagotavljanje izdelkov z naprednimi funkcijami in vrhunskimi storitvami za stranke v svoji panogi.
O podjetju Xenon forte d.o.o.
Podjetje Xenon forte sodeluje s podjetjem Synology že od leta 2009 ter skrbi za distribucijo, promocijo in tehnično podporo Synology NAS strežnikov v Sloveniji. Poleg tega pa je Xenon forte dolgoletni partner podjetja Kyocera Document Solutions, ki je proizvajalec tiskalniških naprav in ponudnik rešitev za upravljanje z dokumenti. Xenon forte s Kyocero sodeluje že od leta 1989, status nacionalnega distributerja je pridobilo leta 1997, julija 2002 pa postalo njen direktni partner. Skupaj s podjetji Xenon forte - Zagreb d. o. o., Xenon forte Sarajevo d. o. o. in Xenon forte Montenegro d. o. o. skrbi za marketing, tehnično podporo in distribucijo izdelkov Synology in Kyocera Document Solutions v Sloveniji, na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini ter Črni gori. Osnovna dejavnost podjetja je informacijski inženiring, kar zagotavlja odlično osnovo za razvoj uporabniških storitev, tehnično podporo in razvoj aplikacij.
Kontakt:
Tomaž Zajc, vodja marketinga
Tel: (01) 5484 812
Xenon forte d.o.o.
Letališka cesta 29, Ljubljana
Kontakt:
Tomaž Zajc, vodja marketinga
Tel: (01) 5484 812
E-pošta: tomaz@xenon-forte.si
Xenon forte d.o.o.
Letališka cesta 29, Ljubljana