O-STA

Yahoo! začenja novo obdobje mobilnih internetnih storitev z Yahoo! Go for Mobile 2.0

V prvi polovici leta 2007 na voljo za modele MOTORAZR maxx V6 in MOTORAZR V3xx, več kot 70 drugih aparatov in pri večjih mobilnih operaterjih po vsem svetu

Mednarodni sejem zabavne elektronike CES 2007

MULTIMEDIJSKE VSEBINE NA VOLJO NA:

http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=5305403

LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)--8. januarja 2007--Podjetje Yahoo! Inc. (NASDAQ:YHOO) je danes na sejmu zabavne elektronike CES 2007 predstavilo beta verzijo aplikacije Yahoo! Go for Mobile 2.0. Yahoo! Go 2.0 je inovativna nova aplikacija, ki z originalno zasnovo, osebnimi nastavitvami za celoten internet in popolnoma novim načinom mobilnega iskanja na novo definira mobilni internet in mobilno iskanje. S tem Yahoo še utrjuje vodilni položaj na trgu mobilnega interneta.

Yahoo! Go 2.0 beta (http://go.yahoo.com) si lahko od danes snamete na Motoroline nove modele MOTORAZR maxx V6 in MOTORAZR V3xx. To je v skladu z obstoječim partnerstvom med podjetjema, ki stremita k temu, da optimizirane Yahoojeve storitve ponudita na najbolj zaželenih mobilnih aparatih. S prvim polletjem leta 2007 bo Yahoo! Go 2.0 prednaložen na izbranih novih Motorolinih modelih. Uporabniki si lahko aplikacijo Yahoo! Go 2.0 naložijo tudi na več kot 70 drugih modelov mobilnih naprav vseh večjih proizvajalcev in jo uporabljajo na večini mobilnih omrežij.

Yahoo pričakuje, da bo Yahoo! Go 2.0 distribuirala večina operaterjev po vsem svetu, med drugim Bharti Airtel, DiGi Telecommunications (Malezija), Globe Telecom, Hutchison India, Idea Cellular, Rogers Wireless, Smart Communications, Taiwan Mobile in 3 Group v Veliki Britaniji, Italiji, na Danskem, Irskem in Švedskem.

"Yahoo namerava biti številka ena na globalnem trgu mobilnega interneta," je povedal Marco Boerries, član uprave Yahooja, pristojen za medomrežno povezovanje. "Danes spreminjamo igro, saj v roke uporabnikov polagamo celotno moč odprtega interneta. Yahoo! Go 2.0 ustvarja povsem novo, čudovito izkušnjo, ki je primerna za odlične telefone kot sta nova MOTORAZR maxx V6 in V3xx."

"Uporabniki si želijo izjemnih zmogljivosti na odličnih telefonih in želja po gladkem povezovanju še nikoli ni bila močnejša," je dejal Scott Durchslag iz Motorolinega oddelka za mobilne aparate. "Integriranje storitev kot je Yahoo! Go 2.0 na Motorolinih aparatih uporabnikom omogoča, da so povezani z ljudmi, kraji in informacijami, in to kjerkoli."

Yahoo je novo verzijo aplikacije Yahoo! Go zasnoval povsem na novo z namenom, da bi internet prišel na mobilne telefone s paketom storitev, ki so hitre, preproste za uporabo in imajo odlične zmožnosti za osebne nastavitve. Z inovativno krožno zasnovo aplikacije lahko uporabniki preprosto navigirajo po Yahoojevih programčkih za lokalne informacije in zemljevide, novice, šport, finance, zabavo, vreme, souporabo fotografij in iskanje. Nov paket vsebuje tudi oneSearch(TM), popolnoma nov program za iskanje na mobilnih aparatih, ki uporabnikom mobilnih telefonov daje točno to, kar želijo - takojšnje odgovore. Yahoo! Go 2.0 je naslednja generacija storitve, ki je bila za operacijske sisteme Symbian in Windows Mobile predstavljena v 2006.

Ključne funkcije storitve Yahoo! Go 2.0:

- nov način iskanja za mobilne uporabnike- OneSearch prepozna iskalno geslo in namesto spletne strani s seznamom povezav prikaže ustrezne vsebine na strani z rezultati. Rezultati so urejeni po tematiki v berljivi obliki in omogočajo uporabniku enostaven dostop do podrobnejših informacij. (Glej izjavo za javnost z naslovom "Yahoo! Reinvents Internet Search for the Mobile Phone"),

- dostop do lokalnih informacij - widget "Local & Maps" omogoča uporabnikom hiter dostop do izčrpnega lokalnega imenika informacij o podjetjih po ZDA, dopolnjenega z ocenami in kritikami milijonske Yahoojeve skupnosti. Interaktivni zemljevidi, napotki za vožnjo in podatki o prometnih razmerah v realnem času pa pomagajo uporabnikom najti pravo pot. V lokalnih vodičih so podrobne informacije o dogodkih v izbranih mestih, najbolj popularnih restavracijah, trgovinah in znamenitostih. Uporabniki lahko vnesejo svojo lokacijo in aplikacija se bo samodejno prilagodila,

- bogate, prilagodljive vsebine iz milijonov virov povezujejo uporabnike - sveže novice in najpomembnejši dnevni dogodki v widgetih "novice" (News), "šport" (Sports), "zabava" (Entertainment), "vreme" (Weather) in finance (Finance) povežejo uporabnike z informacijami, ki jih potrebujejo. Vsak widget vsebuje tudi "nadzorni center", v katerem lahko uporabniki dostop do več člankov uporabljajo "watchlist" za področja, ki jih zanimajo- od športnih ekip, borze do zvezdnikov - ali pa dodajo novo vsebino izmed milijonov virov na internetu, ki objavljajo v tehnologiji RSS,

- izmenjava fotografij povezuje uporabnike z njihovimi skupnostmi. Flickr widget integrira eno od najbolj razširjenih in bogatih spletnih fotografskih skupnosti, in uporabnikom poenostavlja nalaganje* in urejanje fotografij z njihovih telefonov. Uporabniki lahko z lahkoto izmenjujejo fotografije, si ogledajo slike svojih prijateljev in brskajo ter iščejo po milijonih slik, objavljenih na skupnosti Flickr,

- poenostavljena elektronska pošta omogoča uporabnikom, da so vedno na tekočem - widget za elektronsko pošto omogoča uporabnikom, da hitro odgovorijo, izbrišejo ali sestavijo nova sporočila ali pa si ogledajo priponke z enim samim klikom. Napredne iskalne zmogljivosti omogočajo uporabnikom z lahkoto najti pomembno elektronsko pošto z iskanjem po zadevi, besedilu sporočila ali pa priponki. Samodejna sinhronizacija pa omogoča uporabnikom dostop do sporočil in kontaktov v njihovih Yahoo poštnih predalih v realnem času.

O podjetju Yahoo! Inc.

Yahoo je ena izmed vodilnih blagovnih znamk na internetu in ena najbolj obiskanih spletnih strani na svetu. Yahoojeva misija je povezati ljudi z njihovimi strastmi, skupnostmi in znanjem vsega sveta. Podjetje ima sedež v mestu Sunnyvale v Kaliforniji.

O podjetju Motorola

Motorola je po vsem svetu znana po inovacijah in vodilni vlogi na področju brezžičnih in širokopasovnih komunikacij. V skladu z našo vizijo mobilnosti smo pri Motorili zavezani, da vam pomagamo ostati v stiku z ljudmi, informacijami in zabavnimi vsebinami, ki jih želite in potrebujete. To dosegamo tako, da izdelujemo produkte, ki jih preprosto morate imeti, ustvarjamo izkušnje, ki jih preprosto morate doživeti, in ponujamo širok razpon podpornih storitev. Motorola, ki spada med sto največjih podjetij na svetu po izboru revije Fortune in ima globalno prisotnost, je v letu 2005 imela prihodke v višini 36,8 milijarde tolarjev. Več informacij o podjetju, naših zaposlenih in naših inovacijah je na voljo na www.motorola.com

* Odvisno od omrežja in/ali SIM kartice, na določenih območjih morda ni na voljo. Storitev je lahko dodatno plačljiva.

Ime Yahoo! in logotipi Yahoo! so zaščitene blagovne znamke podjetja Yahoo! Inc.

Ime MOTOROLA in stiliziran logotip M sta zaščitena pri ameriškem Uradu za patente in blagovne znamke. Java in vse druge oznake, v povezavi z Javo, so zaščitene blagovne znamke podjetja Sun Microsystems, Ins. v ZDA in drugih državah. Ime Yahoo! in logotipi Yahoo! so zaščitene blagovne znamke podjetja Yahoo! Inc. Vsa ostala imena so blagovne znamke in/ali zaščitene blagovne znamke njihovih lastnikov.

Ta izjava za javnost vsebuje izjave o napovedih, ki vključujejo tveganja in negotovosti v zvezi s storitvijo Yahoo! Go for Mobile 2.0 beta (vključno z izjavami članov uprave, ki so podani v navednicah) ter Yahoojevimi strateškimi in operativnimi načrti. Dejanski dogodki ali rezultati se lahko zaradi številnih tveganj in negotovosti razlikujejo od tistih, ki so opisani v tej izjavi za javnost. Med morebitna tveganja in negotovosti spadajo možnost, da pričakovana in načrtovana implementacija storitve Yahoo! Go for Mobile 2.0 beta zamuja, na koncu ne bo izvedena ali pa ne bo uspešna; da se uporabniki na storitev ne bodo odzvali pozitivno ali v pričakovanem obsegu; in da bo konkurenca ponudila sorodne konkurenčne storitve. Več informacij o potencialnih faktorjih, ki bi lahko vplivali na Yahoojeve poslovne in finančne rezultate, je na voljo v razdelkih z naslovom "Risk Factors" in "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations" v Yahoojevem letnem poročilu na obrazcu 10-K za poslovno leto, ki se je končalo 31. decembra 2005, in v četrtletnem poročilu na obrazcu 10-Q za četrtletje, ki se je končalo 30. septembra 2006, ki sta bila predana Komisiji za vrednostne papirje (SEC) in sta na voljo na spletni strani www.sec.gov.

MULTIMEDIJSKE VSEBINE NA VOLJO NA:

http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=5305403

KONTAKT: Yahoo!

Nicole Leverich, +1-408-349-5583

nicolewl@yahoo-inc.com

ali

Fleishman-Hillard za Yahoo! Inc.

John Reseburg, +1-415-318-4117

reseburj@fleishman.com

ali

Motorola

Sharen Santoski, +1-781-372-4264

Sharen.Santoski@motorola.com