O-STA

Jim Schaper, predsednik uprave Infor, je podal sporočilo za javnost o strategiji podjetja SAP za majhna in srednje velika podjetja

ATLANTA, Georgia, ZDA - (BUSINESS WIRE) - 24. januar 2007 - Podjetje SAP je danes objavilo sporočilo za javnost o strategiji na trgu malih in srednje velikih podjetij. Jim Schaper, predsednik uprave podjetja Infor, enega vodilnih globalnih ponudnikov programske opreme za podjetja, je v odgovor objavil naslednje sporočilo.

"Sprašujemo se, če SAP resnično razume majhna in srednje velika podjetja ali pa je ta strategija namenjena le odvračanju pozornosti od počasne rasti števila njihovih strank med 500 podjetji po izboru revije Fortune. Srednje velika podjetja ne potrebujejo celovitih izdelkov, za uporabo katerih so potrebne obsežne prilagoditve. Tak pristop je ostanek iz preteklosti, ko je bilo prilagajanje programskih paketov za podjetja enako odprti srčni kirurgiji. Infor je postal močno in rastoče podjetje preko svojih rešitev, ki že obsegajo izkušnje podjetij v panogi. Konec koncev želijo stranke večjo funkcionalnost, manjšo zapletenost in čim nižje celotne stroške paketa. Tega pa ne vidimo v načrtu podjetja SAP.

"Podatki o Inforju:

- ustanovljeno leta 2002; 2,1 milijarde dolarjev prihodkov; 8.100 zaposlenih,

- Infor ima 70.000 strank za svojo programsko opremo za podjetja

- več kot SAP,

- poslovni model Inforja zapolnjuje praznino na tržišču ter s pomočjo prevzemov in inovacij strankam ponuja preizkušene in panožno specifične rešitve,

- prilagojena funkcionalnost in dobre prakse so že del Inforjevih izdelkov, kar pospešuje uporabo in znižuje celotne stroške nakupa izdelka,

- panožni strokovnjaki Infor hvalijo zaradi najnižjih celotnih stroškov nakupa izdelka in panožnih izkušenj.

KONTAKT:

Wunderkind Public Relations

Za medije:

Justin Siefert, 404-601-3660 int. 113

jsiefert@wunderkindpr.com