O-STA

TELEKOM SLOVENIJE JE IZBRAL NAPRAVO ZA SKLADIŠČENJE PODATKOV PODJETJA NETEZZA

Sistem Netezza Performance ServerŽ, ki ga je preskusil vodilni nacionalni ponudnik telekomunikacijskih storitev, je dokazal, da so zahtevne obdelave poizvedb opravljenedo 500-krat hitreje

Slovenija, 13. februar, 2007 �- podjetje Netezza, globalno vodilno podjetje na področju namenskih naprav za skladiščenje podatkov, je danes objavilo, da je Telekom Slovenije - vodilni slovenski nacionalni in mednarodni ponudnik telekomunikacijskih storitev za fiksne linije, mobilne in internetne storitve - izbral napravo za skladiščenje podatkov Netezza Performance Server (NPSŽ). Telekom Slovenije je začel s pregledovanjem svojih potreb po skladiščenju podatkov v začetku leta 2006, ko je notranja revizija pokazala, da obstoječa rešitev ne bo uspešno rešila težav, ki jih podjetju povzročajo povečane zahteve po obdelavi podatkov.

Po razpravi s svojim poslovnim partnerjem, crmT Slovenia, je podjetje Telekom Slovenije - navdušeno nad trditvami o tehnologiji podjetja Netezza - v juliju 2006 izvedlo poskusno delovanje opreme, ki je pokazalo, da so tudi zahtevnejše poizvedbe opravljene več kot 500-krat hitreje kot z obstoječim sistemom. Tako je Telekom Slovenije na konferenco partnerjev podjetja Netezza poslal dva zastopnika, ki sta dodatno ocenila opremo in se pogovorila z ostalimi strankami podjetja Netezza, da bolje spoznata, kaj lahko sistem NPS ponudi. Sistem NPS so kupili novembra 2006, prvi projekt pa izvedli manj kot mesec dni po dobavi. Učinkovitost delovanja je presegla vsa pričakovanja.

Jovo Šuput, direktor sektorja za informatiko podjetja Telekom Slovenije, je razložil: "Z obstoječim sistemom smo imeli številne težave, s povečanim številom zahtevnih povpraševanj poslovnih uporabnikov pa se je stanje le še poslabšalo. Že obdelava najenostavnejših poizvedb je trajala dlje, zato smo zaprosili podjetje crmT, da poišče druge možnosti, ki bi težavo odpravile. Sistem Netezza je privlačen zaradi cene in zmožnosti upravljanja povečanih zahtev, toda našo pozornost je pritegnila predvsem hitrost, s katero sistem ustvarja in izvaja poizvedbe. Podjetje Telekom Slovenije bo uporabilo sistem Netezza kot osrednje skladišče podatkov z vključitvijo podatkov iz računovodstva, zalog, upravljanja odnosov s strankami, SAP-a in drugih sistemov, s čimer bomo uspešno in učinkovito analizirali vse podatke v pomembnih poslovnih postopkih. Ta obsežna analiza nam bo pomagala zmanjšati težave strank in morebitna nezakonita dejanja ter zagotoviti natančno zagotavljanje proračuna, izboljšanje prodaje in trženja, ponudbe izdelkov ter razvoja".

Joe Napoli, generalni direktor podjetja Netezza za južno Evropo, je dodal: "Količina podatkov na področju telekomunikacij eksponentno raste. Za zagotavljanje konkurenčnosti morajo organizacije analizirati podatke strank bolj učinkovito, da lahko tako sprejmejo pametne in strokovne odločitve. Veseli smo, da je podjetje Telekom Slovenije izbralo sistem NPS za omogočanje hitre in obsežne analize lastnih informacij. Pridružili so se našemu rastočemu seznamu globalnih strank na področju telekomunikacij, kot sta Orange UK in The Carphone Warehouse, s čimer dokazujemo, da podjetje Netezza zagotavlja rešitve za zahtevne analitične potrebe na tržišču telekomunikacij".

Telekom Slovenije bo predstavil svoje izkušnje s sistemom NPSŽ na Evropskem forumu partnerjev podjetja Netezza, ki bo marca v Londonu. Dodatne podrobnosti o dogodku in povezavo do prijave na dogodek lahko najdete na naslovu: http://www.netezza.com/euf

Sistem Netezza Performance Server je vodilna naprava za skladiščenje podatkov na tržišču, izdelana posebej za hitrejšo analizo velikih količin podatkov, kot to omogočajo obstoječa skladišč podatkov, in to s precej nižjimi skupnimi stroški lastništva. Sistem NPS shranjuje, filtrira in obdeluje velike količine zapisov znotraj posamezne enote ter za posamezno poizvedbo analizira samo pomembne informacije. Podjetje Netezza je postavilo moč procesorske enote k podatkom, kar sistemu NPS omogoča hitro izvajanje preiskovanj, ki bi večino sistemov za skladiščenje podatkov zaposlil za več ur ali celo dni, in s tem močno povečalo učinkovitost celotnega podjetja. Stranke, ki so prepoznale prednosti učinkovitega pristopa podjetja Netezza, so med drugim Amazon.com, Caudwell Communications, CNET Networks, Orange UK, Premier, Inc., Shoppers Drug Mart Corporation in The TJX Companies.

O podjetju Telekom Slovenije

Telekom Slovenije, podjetje za moderne telekomunikacije, predstavlja hrbtenico slovenske visokotehnološke družbe. Povezuje točke ekonomske odličnosti v organizaciji in svetu. Prihodnost je v zbliževanju fiksnih in mobilnih telekomunikacij ter interneta. Poslanstvo podjetja Telekom je biti prvi ponudnik komunikacijskih vsebin s prvorazrednimi rešitvami za kakovost, zanesljivost in zaščito. Telekom Slovenije bogati življenja strank s povezovanjem zabave, inovativne in poslovne vsebine ter aplikacij. Telekom Slovenije združuje ljudi pri komuniciranju, sodelovanju in poslovanju.

Za dodatne informacije o podjetju Telekom Slovenije obiščite spletni naslov http://www.telekom.si/en/

O podjetju Netezza Corporation

Podjetje Netezza, globalno vodilno podjetje na področju naprav za skladiščenje podatkov, omogoča podjetjem hitro, enostavno in cenovno ugodno rabo pomembnih podatkov. Družina izdelkov Netezza Performance Server omogoča napredno delovanje, enostavno uporabo ter inovativno prilagodljivost in zmožnost upravljanja povečanih zahtev s precej nižjimi skupnimi stroški lastništva kot običajne rešitve podatkovnega skladiščenja. S sedežem v Framinghamu, Massachusetts, ima podjetje Netezza poslovalnice še v Washingtonu, Veliki Britaniji in Tihomorski Aziji. Podjetje podpirajo vodilne družbe tveganega kapitala, kot so Matrix Partners, Charles River Ventures, Battery Ventures, Orange, Sequoia Capital in Meritech Capital Partners.

Za dodatne informacije o podjetju Netezza obiščite spletni naslov www.netezza.com.

Tim YoungNatalie Sutton
NetezzaProud Public Relations
+44(0)1344 393041+44 (0)1276 679570 /+44(0)7768 026197
tyoung@netezza.comnetezza@proudpr.com