O-STA

Freestyle za večno! Reebok praznuje 25. obletnico ene najbolj znanih kolekcij športnih copat za ženske, Freestyle

Znamka Freestyle praznuje 25 let večnega stila z izdajo posebne kolekcije, ki je bila 1. marca predstavljena na gala dogodku v New Yorku

multimedijske vsebine so dostopne na http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=5345832

CANTON, zvezna država Massachusetts, ZDA--(BUSINESS WIRE)--1. marca 2007--Eden najbolj zaželenih izdelkov pop scene 80. let prejšnjega stoletja, športni copat iz kolekcije Reebok Freestyle, se bo v zgodovino zapisal kot izdelek, ki je korenito spremenil žensko telovadbo. 25 let po izidu kolekcije Reebok Freestyle je ta še vedno med najbolj prodajanimi. Ob praznovanju častitljive obletnice je podjetje Reebok sprožilo kampanjo "Freestyle Forever" (Freestyle za večno), s katero so predstavili priložnostno kolekcijo Freestyle in obeležili mejnike v zgodovini kolekcije Freestyle. Gala dogodek, na katerega so bile povabljene številne zvezde, je bil 1. marca v New Yorku.

Prvi izdelek v kolekciji 2007 Freestyle bo športni copat 25 Candles Freestyle. Skupaj bo Reebok izdal šest športnih copatov omejene serije, od kopij originalnih modelov Freestyle do popolnoma novih modelov, ki so jih oblikovali skupaj z znanimi oblikovalci. Kolekcija je od začetka marca na voljo na spletnih straneh www.rbk.com in v izbranih trgovinah po celem svetu, cene za posamezne modele pa se gibljejo od 65 do 150 ameriških dolarjev.

"Reebok z velikim veseljem izdaja posebno kolekcijo Freestyle ob 25. obletnici te blagovne znamke, saj ta model športnega copata predstavlja zgodovinski trenutek za naše podjetje, ki je tako postalo pionir v ženski telovadbi, hkrati pa je zarisalo nove modne smernice," je povedal direktor za trženje pri Reeboku Uli Becker. "Danes moda pomeni možnost svobode izražanja in zagotavljanja originalnosti. V 80. letih prejšnjega stoletja so športne copate Freestyle nosile ženske, ki so hotele jasno in glasno povedati, da so izvirne in individualne, to drži še danes."

Reebok Freestyle je kot eden prvih športnih copatov, narejen posebej za ženske, predstavljal krepitev družbene moči žensk. Prihod tega modela na trg leta 1982 je korenito spremenil panogo in med ženskami sprožil veliko zanimanje za aerobiko. V letu 1984 je prodaja športnih copat Freestyle predstavljala polovico celotne prodaje podjetja Reebok. Leta 1986 je Reebok sprožil oglasno kampanjo 'Life Is Not a Spectator Sport' (Življenje ni šport za gledalce), ki je poudaril pomen modela Freestyle in pozval ženske, naj se vključijo v svet telovadbe. To sporočilo je vzbudilo veliko poznornost med mladimi potrošnicami. Zgodovinski oglas in podpora med zvezdami, kot sta manekenka Cindy Crawford in pop pevka Paula Abdul, ter nastop igralke Cybill Shepherd v živo oranžnih športnih copatih Freestyle na podelitvi nagrad Emmy leta 1985 so utrdili status tega modela kot pomembnega modnega izdelka.

Danes je Reebok Freestyle izdelek za ženske, ki vedo, kaj je moda. S ponovno popularizacijo stila iz 80. let je izdaja priložnostne kolekcije Freestyle zadetek v polno za modno zavedne ženske.

Znane osebnosti iz preteklosti in sedanjosti se zavedajo pionirskega duha kolekcije Reebok Freestyle. Pomembnost tega modela za svetovne modne smernice razumejo tudi tiste zvezde, ki so bile ob prvem izidu modela Freestyle premlade, da bi jih lahko nosile.

"Moda iz 80. let je tako barvna in zabavna. Všeč mi je, da ta stil - veliki uhani, vrečaste majice živih barv in obutev, kot je Reebok Freestyle - živi še danes," je povedala mlada teniška zvezda Nicole Vaidisova. "Pri modelu Freestyle mi je všeč visok izrez in to, da se zelo lepo poda h kavbojkam."

Reebok je v preteklih dneh zagnal ločeno spletno mesto za kolekcijo Freestyle na svojem portalu www.rbk.com. Obiskovalci spletnega mesta so tako med prvimi imeli priložnost kupiti nove modele Freestyle in so si lahko ogledali slovesnost v New Yorku. Na tem mestu pa lahko pridobijo tudi več informacij o zgodovini kolekcije in posebnih ponudbah.

Podjetje Reebok International, ki je hčerinsko podjetje skupine adidas Group, je vodilni svetovni proizvajalec športne obutve in obutve za prosti čas ter športne opreme in oblačil. Poleg same izdelave se podjetje, ki ima sedež v Cantonu v zvezni državi Massachusetts, ukvarja tudi z oblikovanjem in prodajo izdelkov. Izdelki podjetja obsegajo znamke Reebok, CCM, Jofa in Koho. Za več informacij obiščite www.rbk.com.

multimedijske vsebine so dostopne na http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=5345832