Na globalnem trgu pametnih ur vodi Huawei
Huawei je glede na poročilo podjetja IDC v treh četrtletjih letošnjega leta dosegel prvo mesto v številu dobav in najvišjo medletno rast prodaje pametnih ur na globalnih trgih.
[Ljubljana, 19. december 2024] V poročilu analitičnega podjetja IDC o gibanjih na globalnih trgih nosljivih naprav v treh četrtletjih letošnjega leta je Huawei zasedel prvo mesto po obsegu pošiljk. Dosežek potrjuje vodilno vlogo podjetja v industriji, kar je rezultat njihove zavezanosti vrhunskim izdelkom, ki združujejo inovativne funkcije spremljanja zdravja in telesne pripravljenosti s sodobnim dizajnom. Dosledno doseganje prvega mesta skozi tri četrtletja poudarja Huaweiev vpliv in uspeh pri preoblikovanju trga nosljivih naprav.
Huawei je vodilni na svetovnem trgu nosljivih naprav
S kar 44,3-odstotnim medletnim povečanjem globalnih pošiljk in izjemnim 16,9-odstotnim tržnim deležem je Huawei utrdil položaj na trgu pametnih nosljivih naprav. Podjetje je v prvih treh četrtletjih ohranilo vodilni položaj, merjen v številu dobav naprav, kar odraža njegovo močno vlogo na globalnih trgih in znanje, ki ga je podjetje pridobilo v zadnjih letih.
Ključne novosti, ki jih je Huawei predstavil letos
Huawei s svojimi inovativnimi izdelki preoblikuje tehnološko krajino in postavlja nova merila na področju zdravstvenih funkcij. S tem dejavno prispeva k razvoju industrije in obenem ponuja kakovostne ter dostopne nosljive naprave potrošnikom po vsem svetu.
Letos je Huawei predstavil novo serijo pametnih ur, ki odpirajo novo poglavje v tem segmentu. Med njimi izstopajo:
· Huawei Watch D2, ki ponuja 24-urno ambulantno spremljanje krvnega tlaka z medicinsko natančnostjo, kar predstavlja pomemben korak naprej v ohranjanju zdravja.
· Huawei Watch Fit 3, ki izboljšuje splošno dobro počutje z naprednimi funkcijami, kot sta sledenje kalorijam in prehranska analiza.
· Huawei Watch GT 5, ki združuje vrhunski sistem Huawei TruSense, napredne športne funkcije in eleganten dizajn, kar je navdušilo potrošnike in poželo priznanja vodilnih svetovnih medijev.
Huaweieva strategija lokalizacije spodbuja globalno širitev in krepitev vpliva blagovne znamke
Huawei je z osredotočanjem na lokalizirane aktivnosti in uporabo učinkovitih trženjskih strategij dosegel velik uspeh pri nagovarjanju potrošnikov na trgih Evrope, Latinske Amerike, Azije in Pacifika ter Bližnjega vzhoda in Afrike.
S sodelovanjem z znanimi ambasadorji, kot sta sir Mo Farah in Pamela Reif, so povečali prepoznavnost svojih izdelkov. Poleg tega so dogodki ob predstavitvah v mestih, kot so Dubaj, Barcelona in Brazilija, ustvarili navdušenje in utrdili povezavo s potrošniki po vsem svetu. Inovativne pobude, kot sta "Light Up Your Rings" in "Tech with Love", pa obenem odražajo Huaweievo zavezanost filozofiji, ki združuje inovacije in človečnost ter so usmerjene v izboljšanje kakovosti življenja.
Na uspešnost Huaweievih pametnih nosljivih naprav pa nenazadnje vpliva tudi to, da jih je mogoče brez težav povezati z vsakim pametnim telefonom, na katerem teče operacijski sistem Android ali iOS. Vse omenjene pametne ure, vključno s še nekaterimi drugimi modeli, so že na voljo na lokalnem trgu.
S kombinacijo lokalizacije, vplivnih partnerstev in človeško usmerjenih inovacij je Huawei utrdil vlogo vodilnega podjetja v industriji nosljivih naprav. Njegova zavezanost kakovosti in globalni dostopnosti izdelkov še naprej navdušuje potrošnike po vsem svetu.
Podjetje | Dobave (v milijonih) Q1-Q3 2024 | Tržni delež Q1-Q3 2024 | Dobave (v milijonih) Q1-Q3 2023 | Tržni delež Q1-Q3 2023 | Medletna rast |
Huawei | 23,6 | 16,9% | 16,3 | 11,6% | 44,3% |
Apple | 22,5 | 16,2% | 25,8 | 18,4% | -12,8% |
Xiaomi | 20,5 | 14,7% | 16,2 | 11,5% | 26,5% |
Samsung | 11,5 | 8,3% | 9,3 | 6,6% | 24,3% |
BBK | 7,8 | 5,6% | 6,2 | 4,4% | 25,9% |
Ostali | 53,2 | 38,2% | 66,7 | 47,5% | -20,3% |
Skupaj | 139 | 100% | 140,5 | 100 | -1% |