O-STA

Družba Johnson Outdoors prevzela blagovno znamko Seemann Sub(TM)

Vodilna nemška znamka bo združila moči z blagovnima znamkama SCUBAPRO(R) in UWATEC(R).

RACINE, Wisconsin - (BUSINESS WIRE) - 2. april 2007 - Družba JOHNSON OUTDOORS INC. (Nasdaq: JOUT) je danes objavila, da je v svoj porfelj vodilnih blagovnih znamk opreme za rekreacijo na prostem vključila priljubljeno nemško blagovno znamko Seemann Sub(TM). Nemško podjetje v družinski lasti je prevzela od lastnikov Roberta in Elle Stoss. Prenos, ki je bil končan 2. aprila 2007, je nadaljevanje strategije prevzemov podjetja Johnson Outdoors, s katerimi želijo dopolniti svoje poslovanje, pridobiti vodilni položaj na tržišču in okrepiti dolgoročne donose.

Blagovno znamko Seemann Sub(TM) je leta 1979 registriral eden največjih nemških ponudnikov potapljaške opreme, obsega pa celotno linijo potapljaške opreme po dostopnih cenah. Prevzem bo družbi Johnson Outdoors omogočil, da bo prvič na tržišču ponudila celotno linijo inovativne, kakovostne potapljaške opreme, ki jo je mogoče kupiti po dostopnih cenah ali si jo izposoditi. V naslednjih šestih mesecih družba načrtuje selitev proizvodnje svojih obstoječih blagovnih znamk SCUBAPRO(R) in UWATEC(R) v Wendelstein v Nemčiji, kjer se proizvaja oprema znamke Seemann Sub(TM). Pričakovati je, da se bo zaradi tega prevzema v finančnem letu 2008 povečala donosnost delnic JOUT.

"Neprekinjena inovativnost in strateški, premišljeni prevzemi so ključnega pomena za doseganje naše vizije rasti v prihodnosti," je dejala Helen Johnson-Leipold, predsednica in izvršna direktorica družbe Johnson Outdoors. "Nemčija ima vodilni položaj na evropskem tržišču potapljaške opreme in če se uspemo uveljaviti tam, bo to bistveno pripomoglo k doseganju zgodovinskih ravni donosnosti na področju prodaje potapljaške opreme. S tem prevzemom se je družba Johnson Outdoors čez noč uvrstila med tri najmočnejše konkurente na tem pomembnem regijskem tržišču. Še pomembnejša pa je priložnosti zunaj Evrope. Trudimo se namreč vzpostaviti globalno mrežo prodajalcev blagovne znamke SCUBAPRO(R), s katero bomo razširili tudi distribucijo blagovne znamke Seemann Sub(TM) po vsem svetu."

Blagovno znamko Seemann Sub(TM) je leta 1997 kupil Robert Stoss, ki si je pred tem ustvaril uspešno 10-letno kariero z znamko SCUBAPRO(R), med katero je najprej vodil potapljaške operacije v Nemčiji, nato pa še v Združenih državah. Stoss je že skoraj trideset let aktiven na področju potapljaške industrije, trenutno pa ima licenco za novi evropski distribucijski center Scuba Schools International (SSI(R)). Pod njegovim vodstvom je blagovna znamka Seemann Sub(TM) pridobila sloves inovativne vodilne blagovne znamke na področju potapljaške opreme, in sicer z izdelki, kot sta regulator druge stopnje SL400(TM) in nova suha obleka Extender(TM), ki jo je vodilna nemška potapljaška revija Unterwasser pred kratkim uvrstila med najbolj priporočljive izdelke za leto 2007. Stoss je z družbo Johnson Outdoors podpisal posebno pogodbo za oblikovanje, trženje in prodajo različnih potapljaških izdelkov.

Družba Johnson Outdoors je pionir na področju potapljaške industrije in je poznana po inovativnih izdelkih, ki jih je uvajala kot prva, na primer: regulatorji podvodnega dihanja; uporabniku prijazni potapljaški računalniki za nitroks in patentirana tehnologija preklanih plavutk. Družba zaseda 2. mesto na svetovnem tržišču in ocenjuje se, da je njen delež 1 milijarda ameriških dolarjev globalne maloprodaje, s prevzemom blagovne znamke Seemann Sub(TM) pa je postala tudi vodilni ponudnik na tržišču potapljaške opreme v Nemčiji, ki je vredno 63 milijonov ameriških dolarjev.

O DRUŽBI JOHNSON OUTDOORS INC.

Johnson Outdoors je vodilna družba na svetu, ki se ukvarja z rekreacijo na prostem. Poznana je po tem, da s svojimi inovativnimi izdelki vrhunske kakovosti omogoča spreminjanje idej v doživetja. Družba oblikuje, proizvaja in trži portfelj nagrajenih blagovnih znamk, ki so med najbolj priljubljenimi med uporabniki, in sicer v štirih kategorijah: plovila, pomorska elektronika, potapljaštvo in oprema za na prostem. Priznane znamke družbe Johnson Outdoors med drugim vključujejo: kanuje in kajake Old Town(R); kajake Ocean Kayak(TM) in Necky(R); čolne na vesla Lendal(TM); električne čolne Escape(R); motorje Minn Kota(R); globinska vodila Cannon(R); navtične naprave (Fishfinder) Humminbird(R) inFishin' Buddy(R); potapljaško opremo SCUBAPRO(R) in UWATEC(R); kompase in digitalne instrumente Silva(R) ter šotore Eureka!(R). Družba ima svoje prostore na 23 lokacijah po vsem svetu, zaposluje pa 1300 oseb. V finančnem letu 2006 je dosegla 395,8 milijona ameriških dolarjev letnih prihodkov.

Spletno mesto družbe Johnson Outdoors si lahko ogledate na naslovu http://www.johnsonoutdoors.com.

IZJAVA V SKLADU Z NAČELI "VARNEGA PRISTANA"

Ta objava za javnost vsebuje "napovedi za prihodnost", in sicer v okviru pomena, ki ga določa ameriški Zakon o reformi pravdnih sporov v zvezi z vrednostnimi papirji iz leta 1995, zato ne morejo biti predmet odgovornosti. Vse izjave, ki niso zgodovinska dejstva, se štejejo kot napovedi za prihodnost, kot take pa so predmet določenih tveganj in negotovosti, zaradi katerih se lahko dejanski rezultati in izidi materialno razlikujejo od trenutno predvidenih. Dejavniki, ki lahko vplivajo na dejanske rezultate ali izide zajemajo: spremembe potrošniških vzorcev; uspešnost družbe pri uresničevanju strateškega načrta, vključno z njenim poudarkom na inovacijah; dejanja konkurenčnih podjetij in morebitne spore z njimi; uspešnost družbe pri upravljanju inventarja; gibanja tujih valut in obrestnih mer; uspešnost družbe pri prestrukturiranju evropskih potapljaških operacij; nepričakovana dogajanja, povezana s prodajo vojski; uspešnost dobaviteljev in strank; zmožnost družbe za uspešno porazdelitev kapitala; neugodni vremenski pogoji ter druga tveganja in negotovosti, opredeljena v poročilih, ki jih je družba oddala ameriški zvezni komisiji za trgovanje z vrednostnimi papirji (Securities and Exchange Commission). Delničarji, potencialni vlagatelji in drugi bralci morajo pri svoji presoji predvidevanj za prihodnost upoštevati vse te dejavnike in se ne nanje ne smejo nekritično zanesti. Napovedi za prihodnost so v to objavo za javnost vključene takšne, kot so bile na dan objave, družba pa se ne zavezuje, da jih bo v prihodnosti posodobila glede na tekoče dogodke ali okoliščine.

STIK:

Johnson Outdoors Inc.

David Johnson, 262-631-6600

podpredsednik in finančni direktor

ali

Cynthia Georgeson, 262-631-6600

podpredsednica - svetovne komunikacije