O-STA

Podjetje Global Hyatt Corporation napovedalo novo blagovno znamko Andaz(TM)

Nova globalna luksuzna znamka bo poudarjala osebni slog in neodvisnost

CHICAGO, 12. april, 2007 - Predsednik uprave Global Hyatt Corporation Mark Hoplamazian je danes napovedal najnovejšo razširitev portfelja znamk tega podjetja, in sicer z znamko Andaz. Global Hyatt Corporation namerava letos odpreti več hotelov pod to novo oznako, pri čemer so že izbrane lokacije v New Yorku in Londonu, v teku pa so še pogajanja za druga svetovna mesta, vključno s Pekingom in Moskvo. Beseda Andaz pomeni "osebni slog". Ob osredotočenju na osebni slog in neodvisnost bo nova znamka nudila še visoko funkcionalno okolje, ki ga zaznamuje sofisticiranost, inovativno oblikovanjem, lokalna identiteta, sproščena eleganca in storitve, ki so pozorne, a ne pretenciozne in brez nadutosti.

"Vzpostavitev znamke Andaz je posledica povpraševanja potrošnikov kot tudi nosilcev projektov po izdelku in izkušnji, ki je v tem sektorju še niso našli," je povedal Hoplamazian. "Gre za globalno bazo strank, ki išče svež, nezapleten luksuz, ki je večen in "nepopačen".

Prvi Andaz bo svoja vrata kot del naslednje faze rasti podjetja širom po svetu odprl v Londonu, kjer bo preimenovan in nekoliko spremenjen hotel Great Eastern Hotel, katerega prenova bo zaključena septembra. V teku so tudi že načrti za Andaz v New Yorku, začeli pa so se z nakupom zgradbe na Peti aveniji na 41. ulici nasproti knjižnice New York Public Library. Napovedi odprtja še nekaterih Andaz hotelov na trgih v ali zunaj Severne Amerike je moč pričakovati v prihodnjih tednih in mesecih.

Global Hyatt Corporation pri razvoju znamke Andaz sodeluje z vrhunskimi arhitekti in notranjimi opremljevalci širom po svetu. Na ta način želi ustvariti okolja, ki izražajo osebni slog strank in specifičnost destinacije. Hoteli Andaz bodo avtentični in kulturno ustrezni tako pri storitvah kot pri blagovni dostavi.

Hoplamazian je nakazal, da bo nova znamka tudi kar se da okolju prijazna. To bo dosegala preko številnih načinov, kot so streženje organsko pridelane hrane in pijače, uporaba popolnoma razgradljivih izdelkov in osredotočanje na energetsko učinkovitost. S postopnim razvojem znamke bodo hoteli posegli tudi po okolju prijaznih gradbenih materialih in sistemih.

"Menim, da je Hyatt izjemno primeren za oživitev te nove znamke, saj so "slog", "avtentičnost" in "odlične storitve brez nadutosti atributi, ki so del kulture in dediščine Hyatta," je povedal Hoplamazian. "Andaz je znamka, ki Hyattu veliko obeta."

O podjetju GLOBAL HYATT CORPORATION

Global Hyatt Corporation, eno od vodilnih svetovnih hotelirskih podjetij, danes popotnikom nudi več kot 735 hotelov in prenočišč (gre za več kot 136.000 sob) v več kot 44 državah. Podružnice podjetja imajo v lasti, upravljajo in podeljujejo franšize znamk Park Hyatt(R), Grand Hyatt(R), Hyatt Regency(R), Hyatt Resorts(R), Hyatt(R), Hyatt Place(TM) in Hyatt Summerfield Suites(R). Global Hyatt Corporation je prav tako lastnik podjetja Hyatt Vacation Ownership, Inc., upravljalca počitniškega kluba Hyatt Vacation Club, stanovanjskih nepremičnin in podjetja U.S. Franchise Systems, Inc., ki podeljuje franšize za Hawthorn Suites in Microtel Inns and Suites.

Iz ZDA in Kanade je kateri koli Hyatt hotel na svetu moč rezervirati s klicem na 1-800-233-1234 ali na spletni strani www.hyatt.com.

KONTAKT: Global Hyatt Corporation

Chicago, Illinois, USA

Katie Meyer, +1-312-780-5711

katie.meyer@corphq.hyatt.com