Ali šola še vzgaja?
Ker živimo v času nenehnih sprememb in izzivov, smo se celjske gimnazije odločile, da se povežemo in vsako leto naslovimo aktualni družbeni pojav. Menimo, da kakovosten šolski sistem soustvarja vključujočo družbo in zagotavlja družbeni napredek, zato smo naše prvo srečanje, ki je bilo v ponedeljek, 24. marca v Narodnem domu Celje, namenili prav šoli, zlasti njenemu vzgojnemu vidiku.
Na dogodku so spregovorili dr. Sebastjan Kristovič, dr. Veronika Tašner, novinarka Dela Špela Kuralt, dijak Matevž Ocvirk in profesorica Darja Kapus. Dr. Kristovič je poudaril, da smo sistemsko več desetletij zanemarjali vzgojni vidik oz. celostni razvoj posameznika, danes namreč dijaki navkljub odličnim ocenam v šoli ne najdejo smisla v življenju. Dr. Tašner je izpostavila, da iskanje všečnosti in priljubljenosti pri dijakih vodita v nižanje standardov in ravni znanja, Špela Kuralt je poudarila tudi pomen upoštevanja pravil s strani profesorjev. Prepogosto se namreč odgovornost prelaga samo na dijake in starše. Profesorica Kapus je iz svoje prakse osvetlila pomen zgleda, ki ga profesor daje s svojim pristopom, najmlajši med sogovorniki pa je zagovarjal stališče, da se avtoriteta ne gradi s strahom, ampak z navdihujočim pristopom profesorja do predmeta, ki ga poučuje.
Dogodek, v organizaciji profesoric Valerije Zorko (Gimnazija Celje - Center), Nine Trojner (I. gimnazija v Celju) in Anje Ramšak (Gimnazija Lava), sta moderirali dijakinji Živa Kelgar (Gimnazija Celje - Center) in Teja Verdenik (Gimnazija Lava).
PRILOGA: fotografije dogodka (avtor: Jože Petrak Zajc, I. gimnazija v Celju)
Dodatne informacije:
Rok Lipnik, ravnatelj, rok.lipnik@gcc.si ali 041-39-29-49