O-STA

Poleti 2009 bo premierno predstavljena prva in edina klasifikacija hotelov s šestimi zvezdicami

Status šestih zvezdic bo ob zvišanju standarda v luksuznem razredu, ki je dolgo ostajal na isti ravni, pripadel tudi letalskim prevoznikom

ATLANTA--(BUSINESS WIRE)-- 21. oktober 2008 --ProfessionalTravelGuide.com, najbolj izčrpen spletni turistični portal na svetu, bo v koraku z razvojem

povsem nove ravni hotelskih storitev in udobja poleti 2009 dodobra pretresel hotelsko industrijo z uvedbo kategorije šestih zvezdic, namenjene luksuznim

hotelom. Nova kategorija bo dodana sistemu Star Service, uradni kvalifikaciji hotelske dejavnosti s petimi zvezdicami, ki je v lasti in upravljanju

podjetja ProfessionalTravelGuide.com.

Prihajajočo novost je naznanil Peter Nicas, generalni direktor in glavni urednik portala ProfessionalTravelGuide.com, ki je dodal, da bo spletni portal

hkrati predstavil tudi kvalifikacijo šestih zvezdic za letalske prevoznike, ki bo razvrščala storitve prvega, poslovnega in ekonomskega razreda. Jeseni

bo sledila še uvedba kategorije šestih zvezdic za luksuzne potniške ladje.

Sistem za klasifikacijo hotelov s petimi zvezdicami je bil uveden leta 1939. Gre za najbolj strogega izmed klasifikacijskih sistemov v hotelirstvu, ki

na splošno velja za standard in se uporablja v celotni turistični industriji.

Na portalu ProfessionalTravelGuide.com se bodo poglobili v obširno spletno podatkovno zbirko in izbrali hotele, ki si zaslužijo šest zvezdic. Z izbrano

skupino ekskluzivnih in luksuznih hotelov, ki predstavlja novo elito hotelske industrije, bo določen zlati standard, h kateremu bi morali stremeti vsi

hoteli. Obširna podatkovna baza spletnega portala vsebuje več kot 160.000 hotelov in 10.000 podrobnih ocen hotelov, ki temeljijo na anonimnih opažanjih

325 poklicnih recenzentov s celotnega sveta.

Podjetje ProfessionalTravelGuide.com je prvo, ki obiskovalcem nudi brezplačen dostop do priznane klasifikacije s petimi zvezdicami. Kategorije hotelov

glede na klasifikacijo Star Service so posredovane vodilnim turističnim podjetjem, kot je na primer Carlson Wagonlit, številnim večjim spletnim

turističnim portalom, spletnim turističnim agencijam po vsem svetu in večini turističnih agencij na svetu.

"Star Service je ena izmed najbolj uglednih hotelskih klasifikacij, ki so strankam trenutno na voljo," je dejal Marshall A. Calder, višji podpredsednik

oddelka za marketing organizacije The Leading Hotels of the World. "Gre za eno izmed redkih klasifikacij, ki je predana in zavezana objektivnemu

pristopu."

Kategorija šestih zvezdic, ki temelji na zelo strogem sklopu več kot 1700 kriterijev, vključno s kulturnimi in osebnimi dejavniki, bo dodeljena

hotelom, ki spadajo med najbolj prefinjene hotele na svetu. Kriteriji med drugim vsebujejo tudi naslednje zahteve:

-- Minimalno razmerje enega zaposlenega na gosta

-- Nevsiljiva in hitra postrežba, prilagojena posameznemu gostu in

njegovim potrebam

-- Zasebnost gostov v javnih prostorih, jedilnicah, itd.

-- Arhitekturna edinstvenost

-- Lokalni pridih lokacije, kjer se nahaja hotel

Nadaljnje informacije o kriterijih za dodelitev šestih zvezdic bodo objavljene, ko se bo generalni direktor Peter Nicas odpravil na svetovno turnejo

in obiskal kandidate za dodelitev šestih zvezdic.

"V preteklosti sem bil gost več sto najboljših hotelov po celem svetu in tako sem v zadnjih nekaj letih prišel do spoznanja, da nastaja in deluje

nov razred hotelov, ki presega trenutno klasifikacijo s petimi zvezdicami," je rekel Nicas. "Eden izmed ključnih dejavnikov pri odločanju, katerim

hotelom s petimi zvezdicami bo dodeljena šesta zvezdica, je zavezanost celotnemu obsegu storitev in zagotavljanje najboljšega v osebnemu pristopu

do gostov. Ni dovolj, da hotel ta kriterij izpolnjuje. Pomembno je tudi, da zna gostu pričarati svet, ki tudi najbolj zahtevne in premožne goste

navda z občutkom, da so se znašli na posebnem in čarobnem mestu."

Med kandidati za dodelitev šestih zvezdic so:

-- Evropa - hotel Capella Schloss Velden v Avstriji

-- Afrika - hotel Susuwe Island Lodge v Namibiji

-- Bližnji vzhod - hotel One & Only Royal Mirage v Dubaju

-- Južni Pacifik - hotel Four Seasons Resort Bali pri Sajanu v bližini

Ubuda

-- Azija - hotel Peninsula v Hong Kongu in hotel Hyatt Regency v

japonskem Kyotu

-- Južna Amerika - hotel Park Hyatt Buenos Aires v Argentini

-- Severna Amerika - hotela Amangani Resort v mestecu Jackson Hole v

Wyomingu in Lowell Hotel v New Yorku.

"Teh luksuznih hotelov ne boste našli na straneh običajnih spletnih turističnih agencij, ki nudijo rezervacije po najnižjih možnih cenah," je dejal

Nicas. "Stranke, ki bivajo v hotelih s šestimi zvezdicami, sobe množično rezervirajo pri tradicionalnih potovalnih agencijah ali direktno na spletnih

straneh hotelov ter ne preko spletnih turističnih agencij."

Ker na portalu ProfessionalTravelGuide.com spletnih rezervacij ni možno opraviti, so v zbirki hotelov na voljo vsi hoteli, vključno s tistimi, ki se

potegujejo za kategorijo šestih zvezdic, ostale spletne strani pa nudijo informacije samo o tistih hotelih, ki jih promovirajo.

Na spletni strani ProfessionalTravelGuide.com svojim uporabnikom priporočajo, da potovanja načrtujejo s pomočjo obširne podatkovne zbirke in bogatih

informacij na njihovem portalu, ki so bile do sedaj na voljo samo zaposlenim v turistični dejavnosti. Uporabnikom svetujejo, naj rezervacije nato

opravijo direktno preko hotela ali turističnih agentov in si tako zagotovijo najbolj ugodne cene.

Portal ProfessionalTravelGuide.com ne vsebuje vsebin, ki jih proizvajajo uporabniki. Temelji izključno na nepristranskih recenzijah poklicnih

novinarjev, ki imajo potrebne izkušnje in znanje za razlikovanje hotelov s šestimi zvezdicami od konkurentov s petimi zvezdicami.

O spletnem portalu ProfessionalTravelGuide.com

ProfessionalTravelGuide.com je najbolj izčrpen in nepristranski spletni turistični portal na internetu. Oblikovan je bil za uporabnike, ki potujejo

v poslovne namene ali kot turisti ter si želijo verodostojnih in objektivnih informacij o želeni destinaciji, sestavlja pa ga do sedaj najobširnejša

internetna zbirka strokovnih ocen hotelov, aktualnih popotniških novic, slik, videov in vodičev po turističnih destinacijah. Na spletnem portalu je

mogoče najti največjo podatkovno zbirko s področja turizma, ki vsebuje več kot 159.000 hotelov, čez 7.000 vodičev po turističnih destinacijah, več

kot 10.000 strokovnih ocen hotelov, nad 250.000 slik visoke ločljivosti, videe, ki si jih je mogoče ogledati na strani, aktualna opozorila s področja

zdravstva in varnosti v turizmu, mednarodna pravila poslovnega obnašanja in elektronske vodiče eGuideBooks(TM), prirejene potrebam uporabnika.

Avtorji spletnega portala ProfessionalTravelGuide.com so poklicni potopisni novinarji, portal pa informacije črpa iz vodilnih podatkovnih baz

turistične industrije, kot so ocene hotelov Star Service, Weissmann Professional Destination Reports, Hotel & Travel Index (HTI) in Official

Meeting Facilities Guide (OMFG).

Vse informacije na portalu ProfessionalTravelGuide.com so bile pred tem v lasti založnikov, kot so Rupert Murdoch, Ziff Davis in Reed-Elsevier.

KONTAKT: For ProfessionalTravelGuide.com

Marisol Smith, 212-812-5679

Mlopez-smith@middlebergcommunications.com