O-STA

Converseon in ChatThreads sta se povezala s projektom CHORUS™, prvo merilno rešitvijo za holistično sledenje in merjenje odnosa med spletnimi družbenimi mediji in pogovori izven svetovnega spleta

Converseon se je povezal s ChatThreads za zlitje socialnega monitoringa in sledenja nespletnim pogovorom

NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje za svetovanje o družbenih medijih Converseon in družba za analize nespletnih pogovorov ChatThreads sta združila moči in ustanovili CHORUS™, prvi sistem, ki celovito spaja napredni monitoring in analizo družbenih medijev s sledenjem nespletnim pogovorom. CHORUS na edinstven način omogoča lastnikom blagovnih znamk jasno razumevanje tako spletnih kot nespletnih vzgibov za percepcijo znamke in odločitvami za nakup ter povezave, ki veljajo med njimi.

Sodelovanje sta podjetji naznanili na letni konferenci Advertising Research Foundation (ARF) z naslovom Re:think v New Yorku.

"Do zdaj sta bila monitoring družbenih medijev in sledenja pogovorom bolj ali manj vzporedni vesolji," je povedal direktor Converseona Rob Key. "Medtem ko vedno več blagovnih znamk opazuje spletne pogovore, je do sedaj vladala precejšnja praznina pri merjenju vpliva spleta na nespletn diskurz in obratno. CHORUS rešuje problem vpliva pogovorov v družbenih medijih na pregovorne nespletne pogovore ob jedilni mizi. Prvič lahko lastniki jasno razumejo in merijo ustne pogovore v vseh oblikah." Key poudarja, da ob močnem naraščanju pogovorov v spletnih družbenih medijih predvidoma 80 odstotkov ustnih pogovorov vseeno ne poteka na spletu.

Converseonova zaščitena tehnologija Conversation Mining™ je skupaj s sledenjem na stiku (touchpoint), ki ga omogočajo mobilni telefoni in ga je razvil ChatThreads, premostila dolgotrajni prepad med tem, kar izpostavljata večplastno oglaševanje in marketing, in tem, kar povečuje zvestobo blagovnim znamkam, vzpodbuja ustne pogovore o znamkah in poganja odločitve o nakupu.

Tehnologija Touchpoints™ podjetja ChatThreads je način sledenja mobilnim medijem, ki omogoča takojšnje merjenje izpostavljenosti potrošnika kakršnemu koli stiku z blagovno znamko, vključno s ustnimi pogovori ali tradicionalnimi mediji. Udeleženci takšne analize svoje vtise, sproti in kot se srečujejo z njimi, beležijo znotraj prilagojenega okvirja "pripisovalnih modelov". Razvoj tehnologije Touchpoints, ki ga vodi ustanovitelj in glavni raziskovalec podjetja ChatThreads Dr. Walter Carl, je odgovor na povpraševanje strank po razumevanju vpliva ustnih pogovorov v okviru drugih medijskih kanalov. Converseon pa na drugi v določenih časovnih obdobjih strani sledi široki paleti pogovorov v družbenih medijih - na blogih in komentarjih, forumih, sistemih za objavljanje fotografij in video posnetkov, Facebooku, Twitteru in drugih -, da bi za namene trženja prišli do razumevanja tem, obsega, mnenj, doživljanja, skupnih povezav, odnosov in lokacij. Converseonove družbeno obveščevalne tehnologije spojeno s človeškimi analizami so oblikovane, da zagotovijo vpogled na najgloblji ravni, ključno z ravnijo doživljanja incidentov ter zaznavanjem sarkazma, slenga in namenov.

CHORUS združuje, ureja in prikazuje podatke, nabrane s tema dvema metodologijama, in ustvarja nabor edinstvenih dejanskih vpogledov, ki izboljšujejo optimizacijo in usmerjanje medijev in sporočil. To obsega naslednja področja:

  • Vrednost družbenih medijev in nespletnih ustnih pogovorov: kako ustni pogovori in družbeni mediji vplivajo na obnašanje in komunikacijo kupcev
  • Odnosi: kako spletni pogovori poganjajo ustne in obratno
  • Kaj ustvarja vzdušje: odnos kupcev do znamk in oglaševanja, kot tudi odločilni elementi pri določenem kanalu ali temi
  • Doseg in vpliv: mesta socialnih medijev, ki imajo največji vpliv na publiko
  • Ojačanje: kako pogovori v spletnih družbenih medijih povečajo in vplivajo na vzdušje izven spleta
  • Obnašanje v segmentih: kako pogovori na spletu vplivajo na aktivnosti in obnašanje v določenih segmentih izven spleta
  • Optimizacija sporočil: katera sporočila so pri publiki najbolj odmevna in preko katerih kanalov

Kot pravi dr. Walter Carl, "s tehnologijo CHORUS lahko tržniki zdaj razumejo, kateri mediji poganjajo razprave in odločitve. To je več kot posmrtni sistem obveščanja. Lastniki znamk bodo lahko optimizirali prisotnost v medijih in svoja sporočila na podlagi elementov v družbenih medijih in pri ustnih pogovorih, ki pogojujejo nakupe."

O PODJETJU CONVERSEON

Converseon, ki je bil ustanovljen leta 2001 in je od takrat prejel že številne nagrade, je podjetje za družbeno svetovanje, ki pomaga vodilnim znamkam, da se "vključijo v pogovore" in dosežejo poslovne cilje. Converseon nudi tehnologije za monitoring in angažma (Conversation Miner™), organizacijsko svetovanje in aktivnostne storitve za zagotavljanje edinstvene zaokrožene družbene rešitve vodilnim podjetjem. Med njegovimi priznanji najdemo nagrado SAMMY za "najboljšo agencijo s področja družbenih medijev" iz leta 2009, nagrado WOMMIE (za najboljši program za sledenje ustnim pogovorom), nagrado OMMA za najboljšo uporabo virtualnih svetov in številne druge. Converseon ima sedež v New Yorku, njegove ekipe pa se nahajajo tudi v Detroitu, San Franciscu, Londonu, v Švici in Avstraliji. Za dodatne informacije pišite na info(afna)converseon(pika)com ali odkrijte več na spletnih straneh www.converseon.com, www.twitter.com/converseon ali na blog.converseon.com.

O PODJETJU CHATTHREADS

ChatThreads je vodilni ponudnik analiz ustnih pogovorov in stičišč potrošnikov, ki pomaga blagovnim znamkam izmeriti doseg, nakupe in vpliv preizkušanja pri interakcijah potrošnikov. Podjetje ChatThreads leta 2007 ustanovil dr. Walter Carl, ki je tudi vodja njegovih raziskav, potem ko je med delom na bostonski Northeastern University razvil zaščiteno platformo podjetja. ChatThreads posluje s strankami s področjih zapakiranih potrošniških izdelkov, hrane in pijače, potrošniške elektronike in farmacevtske industrije, vključno s podjetji Coca-Cola, Johnson & Johnson, Kellogg's, Kraft, Nike, Microsoft in Unilever. Sedež družbe je v Bostonu. Za dodatne informacije pišite na naslov LearnMore(afna)ChatThreads(pika)com ali obiščite našo spletno stran http://www.ChatThreadsCorp.com.

Slike in multimedijska galerija je dostopna na: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6225263&lang=en

Kontakti

Converseon
Jason Chupick, 917-373-8803
jchupick@converseon.com

Vir: Converseon

To izjavo za javnost si lahko ogledate v angleščini na spletni strani :
http://www.businesswire.com/news/home/20100324005539/en