O-STA

Sitel je razširil svoje klicne centre v okviru odgovornega poslovanja Footprint v Nikaragvi

22. november, 2010 13:30 UTC

Nenehno povpraševanje po domačih dvojezičnih govorcih je botrovalo odprtju tretjega klicnega centra v Managui

NASHVILLE, Tennessee, ZDA - (BUSINESS WIRE) - Sitel, vodilni ponudnik poslovnega outsourcinga, je v ponedeljek objavil, da odpira dodaten klicni center v Managui (Nikaragva), da bi zadostili potrebam angleško in špansko govorečih uporabnikov iz ZDA. V zgradbi s skoraj 2000 kvadratnimi metri je prostora za več kot 450 Sitelovih agentov v Nikaragvi. S tem se bo število njihovih uslužbencev v tej državi povečalo na skoraj 3000. Prostore bodo odprli decembra 2010, prve klice pa pričakujejo še v prvem četrtletju 2011.

Sitel je v Nikaragvi začel delovati leta 2008, da bi lahko nudil tehnično pomoč in pomoč uporabnikom za podjetja Fortune 1000 pri brezžičnih in potrošniških elektronskih napravah, medijskih storitvah, bančništvu in ostalih finančnih storitvah.

"Latinska Amerika, še posebej pa Nikaragva, je postala središče za klicne centre, saj lahko ponudi talentirane večjezične ljudi, ki so kulturno prilagojeni širokemu spektru trgov v ZDA," je dejal generalni direktor za obe Ameriki pri Sitelu Don Berryman. "S pomočjo organizacij, kot je ProNicaragua, in z uveljavljenim režimom proste trgovine so Sitelove investicije v to državo in njene prebivalce odlična trajnostna kombinacija tako za stranke kot zaposlene."

Sitelov prvi klicni center v Nikaragvi se je odprl aprila 2008 v nebotičniku Invercasa, enem redkih nebotičnikov v Managui. Zaradi vse večje potrebe po več mestih se je Sitel dvakrat razširil in januarja 2009 odprl še drugi klicni center v nekdanjem veleposlaništvu ZDA sredi starega dela Manague.

O Sitelu

Kot navaja podjetje Black Book of Outsourcing znotraj skupine Datamonitor je Sitel največji ponudnik klicnih centrov za poslovni outsourcing. 52.000 sodelavcev Sitela strankam prek krepitve lojalnosti, povečanja prodaje in izboljšanja učinkovitosti zagotavlja predvidljiv in izmerljiv dobiček od investicij. Sitel s strankami sodeluje prek več kot 135 domačih in tujih klicnih centrov v 26 državah po Severni in Južni Ameriki, Evropi, Afriki in Avstraliji in Aziji. Podjetje je v zasebni lasti, večinski delež pa ima kanadsko podjetje Onex Corporation, ki se ukvarja z vrsto projektov. Za več informacij obiščite www.sitel.com.

Kontakti

Sitel
Andrew Kokes, +1 877-95-Sitel
andrew.kokes@sitel.com
ali
Schwartz Communications
Tom Parnell, +1 781-684-0770
sitel@schwartz-pr.com


Vir: Sitel
Omogočeno z Business Wire

To sporočilo za javnost si lahko ogledate na spletu:
http://www.businesswire.com/news/home/20101122005190/en