O-STA

Harvard Business Review Analytics Services predstavlja študijo o vplivu družabnih medijev

14. december, 2010 19:21 UTC

BOSTON, ZDA--(BUSINESS WIRE)-- Medtem ko vedno več podjetij eksperimentira z družabnimi mediji kot novim sredstvom za vzpostavljanje stika s strankami, imajo le redki potrebne podatke in orodja za presojo o učinkih njihovih prizadevanj na tem področju.

Raziskovalna skupina Harvard Business Review Analytic Services je v sodelovanju s SAS pred kratkim opravila raziskavo med 2100 podjetji o njihovi uporabi kanalov družabnih medijev. Ugotovili so, da skoraj dve tretjini sodelujočih organizacij bodisi uporablja kanale družabnih medijev ali pa dela na tem. Kljub temu pa se ima le 12 odstotkov podjetij za učinkovite uporabnike družabnih medijev. Gre za podjetja, ki tudi največkrat uporabljajo več različnih kanalov: uporabljajo merljive podatke za poročanje, imajo strategijo za uporabo družabnih medijev ter vključujejo družabne medije v svojo splošno marketinško strategijo.

Kljub neverjetnemu potencialu družabnih medijev se je izkazalo, da veliko podjetij, vključenih v raziskavo, družabne medije uporablja kot enosmeren promocijski kanal. Raziskava je pokazala, da morajo podjetja še izkoristiti ponujene možnosti, da lahko prisluhnejo pogovorom svojih strank in jih analizirajo, ter podatke uporabijo za vplivanje na temo pogovora.

"Ko gre za družabne medije, je večina organizacij še v fazi odkrivanja," je povedal Alex Clemente, direktor HBR Analytic Services. "Kljub temu pa sodelovanje več kot 2000 vodilnih ljudi iz različnih podjetji v raziskavi kaže, za kako pomembno temo gre - in kako zelo se podjetja trudijo, da bi jo lahko s pridom uporabljala."

Raziskava HBR je poleg tega postregla tudi z naslednjimi ugotovitvami:

  • Tri četrtine podjetij (75%) je povedalo, da ne ve, kje se njihove najpomembnejše stranke pogovarjajo o njih.
  • Skoraj tretjina podjetij (31%) ne meri učinkovitosti družabnih medijev.
  • Manj kot četrtina podjetij (23%) uporablja analitična orodja za družabne medije.
  • Delček sodelujočih (7%) vključuje družabne medije v svoje marketinške dejavnosti.

"Veseli nas, da smo lahko postregli z nekaj številkami o tem relativno novem, vendar čedalje bolj aktualnem marketinškem kanalu," je povedal Clemente. "Mnoge direktorje zelo zanimajo dobre prakse na tem hitro rastočem področju, ki predstavlja novo paradigmo."

Za ogled vseh rezultatov študije obiščite HBR.org.

O Harvard Business Review Analytic Services

Harvard Business Review Analytic Services je nedovisna, sponzorirana raziskovalna skupina znotraj skupine Harvard Business Review Group, ki raziskuje, primerja in analizira najnovejše poslovne in podjetniške ideje. HBR Analytic Services se je s svojim poročilom o raziskavi Iz oči v oči (Face-to-Face) pod sponzorstvom British Airways iz leta 2009 uvrstila v finale tekmovanja M&M Awards 2010 v kategoriji za najboljši prispevek lastnika medija k medijski akciji.

O Harvard Business Review

Harvard Business Review je vodilna destinacija za pametno podjetniško razmišljanje. Prek krovne revije, 11 licenc za mednarodne izdaje, knjig Harvard Business Review Presss, ter digitalnih vsebin in orodij dostopnih na HBR.org, ponuja Harvard Business Review poslovnežem po vsem svetu pomembne informacije in dobre prakse, ki jim pomagajo učinkoviteje voditi njihove organizacije in delati pozitivne premike na njihovem področju.

Kontakt

Harvard Business Review
Laura Moran, 617-783-7582

Vir: Harvard Business Review Analytic Services

Izvirno sporočilo za javnost je dostopno na:
http://www.businesswire.com/news/home/20101214006801/en