O-STA

Hilton HHonors predstavlja novo marketinško akcijo z svetovno filmsko zvezdo Donniejem Yenon in zlatim olimpijcem Yangom Yangom

27. september, 2011 12:00 UTC

Šanghaj--(BUSINESS WIRE)-- Filmska ikona Donnie Yen in dobitnik zlate olimpijske kolajne Yang Yang sta danes slavila zavezanost kitajskemu trgu s Hilton HHonors, programom zvestobe podjetja Hilton Worldwide za 10 izbranih znamk hotelov. Poleg slavnostnih fanfar je dnevno dogajanje vključevalo tudi predstavitev nove marketinške akcije, ustvarjene posebej za kitajske goste, kot tudi zanimiv vpogled v življenje in delo potrošnikov ter njihove poskuse, da bi našli ravnotežje med službo in zasebnostjo.

"Kot član Hilton HHonors in človek, ki pogosto potuje, lahko povem, da članstvo v programu spreminja trdo delo v izkušnjo, ki se izplača," je povedal Donnie Yen. "Je lahko dostopno in fleksibilno - članstvo je brezplačno, na voljo vsem, točke, ki jih naberete, pa lahko spremenite v nepozabne izkušnje, ki jih lahko delite s prijatelji in družino."

Članske točke Hilton HHonors lahko uporabite za brezplačne nočitve v katerem koli izmed več kot 3.750 hotelov podjetja Hilton Worldwide v 85 državah po svetu, vključno z 20 hoteli na območju 'širše Kitajske'. Poleg tega lahko članske točke Hilton HHonors uporabite za nakup blaga, paketov počitnic in enkratnih potovalnih izkušenj. Večkrat ko člani obiščejo hotele, višji status si prislužijo in do več ugodnosti so upravičeni. Na primer, člani z elitnim statusom so upravičeni do brezplačne internetne povezave (zlata in diamantna stopnja), dopolnile nadgradnje sobe (zlata in diamantna stopnja), kluba zdravja (srebrna, zlata in diamantna stopnja) in še več.

"Pri Hilton HHonors gre za več kot samo nagrade, gre za počastitev naših gostov za njihovo trdo delo," je dejal Jeff Diskin, višji podpredsednik oddelka za globalno trženje pri Hilton Worldwide. "Naš program zvestobe spreminja točke za bivanje v naših hotelih v možnosti tako, da članom HHonors omogoča, da uporabijo svoje točke za ustvarjanje nepozabnih potovalnih izkušenj s svojimi prijatelji in družino bodisi za konec tedna ali v obliki potovanj v eksotične kraje."

Marketinška akcija Hilton HHonors na Kitajskem

Nova akcija, zgrajena na svetovnem sloganu "Hilton HHonors, A World of Experiences Worth Sharing" (Hilton HHonors, svet izkušenj, ki ga je vredno deliti), kitajskim gostom prikaže, kako jim lahko članstvo prinese nagrado za njihovo trdo delo. Spletna, tiskana in zunanja izdaja prikazuje potovalno izkušnjo prek čustveno prijetnih podob in zanimivega besedila. Namesto da bi se osredotočal samo na določeno destinacijo ali pridobivanje točk, se program Hilton HHonors osredotoča na nepozabne izkušnje ljudi med potovanji, ki hotelom Hilton Worldwide omogočajo, da delujejo hkrati kot prizorišče in kanal pristnih človeških odnosov. Z novo akcijo upravlja Publicis Singapore.

Raziskava Hilton HHonors o iskanju ravnotežja

Raziskava Hilton HHonors o iskanju ravnotežja je potekala po celotni Kitajski (Šanghaj, Peking, Guangzhou, Shenzhen, Qingdao, Chongqing, Xi'an, Ningbo, Xiamen, Yichang) in je zajela 600 predstavnikov belih ovratnikov, starih med 34 in 54 let, da bi bolje osvetlila izzive, s katerimi se soočajo posamezniki pri svojem profesionalnem življenju, zasebnem življenju in iskanju ravnotežja med obema.

Med rezultati študije je podatek, da samo 2 odstotka kitajskih poslovnežev meni, da lahko imajo oboje. Med razlogi, zakaj ne morejo več časa posvetiti svojim družinam in prostočasnim dejavnostim pa navajajo vedno več zadolžitev, nadure in poslovna potovanja. Večina sodelujočih (70 odstotkov) je postavila ravnotežje med zasebnostjo in službo na vrh seznama svojih prioritet, vendar meni, da trenutno tega ravnotežja ne uspevajo doseči.

V želji, da bi spremenil mišljenje ljudi in vzpodbudil pozitivne spremembe, Hilton HHonors s svojo novo akcijo odpira zdrav dialog o tej temi, hkrati pa poslovnežem z natrpanim urnikom kaže, kako so lahko za svoje trdo delo nagrajeni.

Zavezanost kitajskemu trgu

Poleg nove marketinške akcije ponudba za kitajske člane in popotnike vključuje:

  • Hilton Worldwide ima trenutno 20 hotelov in štiri blagovne znamke na območju 'širše Kitajske' (Waldorf Astoria, Conrad, Hilton, Doubletree by Hilton), v naslednjih štirih letih pa načrtuje odprtje še 100 hotelov.
  • Hilton HHonors je pred kratkim zagnal spletno stran v kitajskem jeziku (www.hhonors.com.cn), da bi lahko bolje ustregel potrebam članov, ter odprl uraden račun na kitajskem družabnem omrežju Weibo, da bo lahko v stiku s svojimi oboževalci (http://weibo.com/hiltonhhonors).
  • Z zagonom pred letom 2012 se lahko točke Hilton HHonors uporabljajo za nakup več kot 300 predmetov lokalnih in mednarodnih znamk v globalnem nakupovalnem centru (www.hiltonhhonors.com/shopping).
  • Hilton HHonors gradi partnerstvo, ki podpira kitajsko skupnost, vključno z osemletnim partnerstvom s kitajskim olimpijskim komitejem, ki vključuje finančno podporo, točke Hilton HHonors, prenovo objektov, ki jih športniki uporabljajo za treninge, gostinske usluge za športnike in njihove družine v Kitajski hiši med olimpijskimi igrami ter popuste na hotelske nastanitve. Poleg tega bodo člani kitajskega olimpijskega komiteja in olimpijci prejeli članstvo v zlati eliti Hilton HHonors.
  • Hilton Worldwide je pred kratkim ponudil program Hilton Huanying, ki je ustvarjen posebej za kitajske goste in v okviru katerega je v izbranih hotelih Waldorf Astoria, Hilton in Doubletree by Hilton gostom na voljo osebje, ki govori mandarinščino, udobje sobe za goste in prehrambena ponudba.

"Hilton HHonors je letos dosegel mejnik 28 milijonov članov in se osredotoča na trge kot je kitajski z namenom nadaljnje širitve," je dejal Martin Rinck, predsednik oddelka Azija Pacifik pri Hilton Worldwide. "Predani smo več kot 90,000 članom Hilton HHonors na območju 'širše Kitajske' in še naprej se bomo trudili ustreči potrebam kitajskih gostov, ko ti potujejo po domovini in na tujem."

O Hilton HHonors

Hilton HHonors, nagrajevani program za zveste goste izbranih znamk hotelov Hilton Worldwide, svojim 28 milijonom članom izkazuje čast tako, da jim omogoča spreminjanje zbranih točk v izkušnje, ki jih je vredno deliti. Poleg tega da lahko člani točke HHonors porabijo za brezplačno bivanje v hotelih, jih lahko uporabijo tudi za nakup enkratnih nagradnih izkušenj, blaga in paketov počitnic, jih namenijo za dobrodelne namene in še mnogo več. HHonors je tudi edini program za zveste goste, ki ponuja točke na milje in nima datumov, ki bi bili izvzeti iz ponudbe, ponudba pa velja za več kot 3,750 hotelov po svetu, vključno z Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2Suites by Hilton in Hilton Grand Vacations. Članstvo v HHonors je brezplačno, gosti pa se lahko včlanijo prek spleta na HiltonHHonors.com.

O podjetju Hilton Worldwide

Hilton Worldwide je vodilno globalno nastanitveno podjetje, ki zajema različne elemente nastanitvenega sektorja - od luksuznih hotelov in letovišč, ki ponujajo kompletno storitev, do apartmajev za podaljšano bivanje in hotelov srednjega cenovnega razreda. Hilton Worldwide že 93 let ponuja ljudem, ki potujejo poslovno ali turistično, najboljšo nastanitev, storitve, udobje in cene. Podjetje je zavezano nadaljevanju svoje tradicije zagotavljanja izjemnih izkušenj gostom vseh svojih globalnih znamk. Blagovne znamke korporacije zajemajo več kot 3.750 hotelov in nastanitvenih objektov z deljenim lastništvom s skupno 615.000 sobami v 85 državah in vključujejo Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton in Hilton Grand Vacations. Poleg tega podjetje upravlja z nagradnim programom svetovnega razreda Hilton HHonors®.

Za več informacij o podjetju obiščite spletno stran www.hiltonworldwide.com ali se povežite z Hilton Worldwide na www.HiltonWorldwideGlobalMediaCenter.com.

O raziskavi Hilton HHonors o iskanju ravnotežja

Vantage Marketing & Research Consultants (skupina ACORN GROUP), ena največjih azijskih neodvisnih raziskovalnih mrež, je spletno anketo izvedla med 600 kitajskimi državljani, starimi med 34 in 54 let, razmerje moški:ženske pa je bilo 6,5:3,5. Vsi sodelujoči gredo več kot petkrat na leto na poslovna potovanja ter imajo fakultetno izobrazbo in so poročeni in/ali imajo otroka. Razgovori so bili opravljeni s prebivalci zelo velikih, velikih in srednje velikih mest z zelo visokimi, visokimi in srednje visokimi letnih prihodki z namenom zagotovitve zanesljive in natančne zastopanosti kitajske populacije znotraj ciljnega profila.

Kontakt:

Hilton Worldwide
Scott Carman, +1 703-883-5803
scott.carman@hilton.com
www.HHonorsGlobalMediaCenter.com

Vir: Hilton Hhonors

Sporočilo za javnost v izvirniku si lahko ogledate na: http://www.businesswire.com/news/home/20110927005557/en