O-STA

Petrol prejel nagrado Prizma za odličnost v komuniciranju

Ljubljana, 17. oktober 2011 - Petrol je za kampanjo Daruj energijo za življenje, ki je bila namenjena osveščanju državljank in državljanov Slovenije o pomenu krvodajalstva, prejel nagrado Prizma za odličnost v komuniciranju v kategoriji programi v javnem-neprofitnem sektorju, celovite družbene akcije. Priznanje je potrditev kakovosti celovitega komuniciranja in tudi akcije same, čemur v prid govori tudi rekordno število krvodajalcev v tem letu.

Petrolova kampanja Daruj energijo za življenje je na 15. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi prejela nagrado Prizma za odlično izvedbo v kategoriji programov v javnem-neprofitnem sektorju, celovite družbene akcije. Komisija je ob utemeljitvi zapisala tudi, da je kampanja Daruj energijo za življenje "izjemno kreativno in interaktivno zastavljen projekt, ki ima vse nastavke za kontinuiteto doma in v tujini, kar je poleg preseženih rezultatov še ena dobra popotnica za prihodnost".

S krvodajalsko akcijo "Daruj energijo za življenje!" je družba Petrol d.d., v sodelovanju z zavodom Republike Slovenije za transfuzijsko medicino in Rdečim križem Slovenije ter agencijo Studio Marketing JWT, ki je pomagala sooblikovati akcijo, osveščala Slovence in Slovenke o pomembnosti krvodajalstva. Z akcijo je Petrol želel spomniti ljudi, da imajo neprecenljivo moč, saj s tem, ko podarimo svojo kri, podarimo del sebe za življenje drugega.

Prizma je nacionalna strokovna nagrada, ki ji PRSS podeljuje slovenskim organizacijam za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi. Je edino tovrstno priznanje slovenskim komunikacijskim strokovnjakom in ne pomeni zgolj komunikacijske odličnosti, temveč izraža tudi strokovnost, znanje, ustvarjalnost in učinkovitost na področju stroke odnosov z javnostmi.