O-STA

V Stolpu nad Pelikanovo potjo na Starem gradu Celje je še do 6. novembra na ogled fotografska razstava Dialog podobe, avtorja Davida Brusnjaka.

Razstava fotografa, ki ga poznamo kot krajinarja, fotografa idiličnih pejsažev, kakor tudi figuralika v različnih variacijah.

Celje, 26. oktober 2011, Zavod Celeia Celje vabi k ogledu fotografske razstave Dialog podobe, avtorja Davida Brusnjaka, ki je do 6. novembra na ogled v Stolpu na Pelikanovo potjo na Starem gradu Celje. Razstava je na ogled vse dni v tednu, do konca meseca oktobra si jo lahko obiskovalci ogledajo od 9. do 18.00 in novembra od 9.00 do 17. ure.

Fotograf David Brusnjak (MF FZS, EFIAP) je eden tistih avtorjev, ki zavzemajo širok odnos do svojega delovanja, saj se ukvarja z različnimi tehničnimi pristopi, povezuje preteklost oziroma fotografsko preteklost z našim časom, išče pa tudi različne vsebine, s katerimi oblikuje svoje serije. Poznamo ga kot krajinarja, fotografa idiličnih pejsažev, kakor tudi figuralika v različnih variacijah.

Avtorjevo serijo podob bi lahko opredelili kot portretne fotografije, vendar ne v povsem običajnem pomenu, pač pa v kombinaciji z dokumentarno fotografijo. Like, ki so se znašli na njegovih posnetkih, lahko najdemo pravzaprav povsod, a vendar so bili ti na povsem določenem kraju in z izraznostjo, ki je bila prisotna v nekem trenutku. Ko jih opazujemo, lahko spoznamo, da so del neke situacije, da se vanjo spontano vključujejo in jo sestavljajo. Če hočemo, lahko iz teh fotografij razberemo tudi del njihovih pripovedi, socialne položaje, interese ali občutke. Seveda nam fotografija ne more ponuditi celovite predstave o nekem posamezniku - to tudi ni njen namen. Pač pa nam oblikuje dogajanje, v katerega je subjekt vključen kot individualist z različnimi lastnostmi, med katerimi jih v trenutku fotografiranja seveda ne more izraziti prav mnogo. Gotovo je zanimivost takšnih fotografij tudi v tem, da nam vendar dopuščajo različne razlage neke situacije, oblikujejo številne emotivne vrednosti in pravzaprav nikoli ne povedo vsega. Določene občutke je avtor izgradil tudi z uporabo tehnične izdelave posnetkov, pri čemer je izključil barve. Poleg tega, da gre pri tem za odnos do starejše fotografije, lahko govorimo še o poudarjanju tonske lestvice, ki v razponu med svetlim in temnim še bolj poudarja emotivne učinke. (Avtor spremnega besedila: Boris Gorupič)

V prilogi prilagamo tudi fotomaterial.

Več info: David Brusnjak, tel.št.: 031 617 052