O-STA

Kjer so bili hotelski gostje (manj) zadovoljni s ponudbo - 20 najvišje uvrščenih mest glede na zadovoljstvo gostov

Nürnberg, 18. November 2011 - načrti za zimske počitnice in dopust v središčih dobrega počutja v mrzlih mesecih so pri mnogih že v polnem teku. Pri tem je izbira hotela, v katerem bodo preživeli nekaj noči, zelo pomembna. Spletna stran hotel.info [ www.hotel.info ], kjer lahko brezplačno rezervirate nočitve v več kot 210.000 hotelih po vsem svetu, v svoji aktualni raziskavi splošnega zadovoljstva hotelskih gostov predstavlja mesta, kjer so bili gostje še posebej navdušeni nad ponudbo hotelirjev.

Hotelirji v Varšavi so se na mednarodni ravni pri svojih gostih uvrstili zelo visoko. Poljsko glavno mesto je vodstvo še okrepilo in prednost 7,62 točke povišalo na 7,90. Gostje so bili zelo zadovoljni tudi s hotelskimi storitvami v Tokiu. Glavno mesto Japonske je izboljšalo svoje tretje mesto med najboljšimi 20. prestolnicami in je zasedlo 2. mesto. Gostje, ki uporabljajo spletno stran hotel.info, pa so bili manj zadovoljni s hotelsko ponudbo v Ljubljani. Namesto 4. mesta s 7,52 točke je s samo 7,45 točke zasedla 11. mesto.

Bangkok, ki je prej zasedel 19. mesto, so zdaj hotelski gostje uvrstili v prvo polovico tabele in mu dodelili 7,49 točke. Kljub nekoliko izboljšanemu zadovoljstvu gostov v Madridu je španska prestolnica zaradi hude konkurence tokrat zaključila svetovno lestvico. Ponovno pa so močno zaostali hotelirji v Rimu s 6,89 točke, Parizu s 6,73 in Londonu s 6,57 točke.

Gostje, ki so v hotelih prenočili, po odhodu iz hotela preko www.hotel.info ocenijo rezerviran hotel s točkovnim sistemom (0 do 10).

Celotno izjavo za javnost najdete tukaj:

http://www.hotel.info/Press.aspx?item=1379&mode=article

Kontakt za stike z javnostjo:


Aleksander Szumilas
hotel.de AG
Hugo-Junkers-Straße 15-17
90411 Nürnberg
Nemčija
Tel.: +49-(0)911-59832-0
Faks: +49-(0)911-59832-11
E-pošta: presse@hotel.info
URL: www.hotel.info