O-STA

Gillette sestavil moštvo za olimpijske igre 2012 v Londonu

9. januar 2012

Prepoznavni športniki, ki se potegujejo za nastop na olimpijskih igrah, sestavljajo Prvo svetovno moštvo v široki olimpijski kampanji podjetja Procter & Gamble (P&G)

BOSTON, ZDA - (BUSINESS WIRE) - Gillette, znamka podjetja P&G, je danes predstavil moštvo 24 svetovno priznanih športnikov iz 18 držav, ki bo to največjo svetovno znamko na področju nege za moške zastopalo na olimpijskih igrah 2012 v Londonu. Med športniki so teniški igralec Roger Federer iz Švice, ameriški plavalec Ryan Lochte, kitajski igralec badmintona Lin Dan, argentinski košarkar Emmanuel Ginobili in britanski kolesar sir Chris Hoy. Vsak izmed teh športnikov bo sodeloval v aktivnostih, ki bodo pomagale navdihniti in vzpodbuditi prihodnje generacije k doseganju velikih dosežkov ob omogočanju dobrih začetkov, tako v športu kot v življenju nasploh.

NAPIS POD SLIKO:

Gillette, znamka podjetja P&G, je danes predstavila moštvo 24 svetovno priznanih športnikov iz 18 držav, ki bo to največjo svetovno znamko na področju nege za moške predstavljalo na olimpijskih igrah 2012 v Londonu. (Foto: Business Wire)

Gillettova kampanja bo prvi program zagnan v okviru P&G-jevega dolgoročnega desetletnega partnerstva z Olimpijskim gibanjem. "Menimo, da je Gillettov program popoln start za P&G-jev Olimpijski program," je povedal Marc Pritchard, vodja globalnega marketinga in ustvarjanje znamk pri P&G. "Skupaj so ti športniki osvojili 18 svetovnih rekordov in 55 svetovnih prvenstev in poosebljajo predanost odličnosti, ki je navdih našemu podjetju."

Izbrani športniki izvrstno predstavljajo Gillettovo mnenje, da dober start lahko odloča o uspehu in neuspehu, tako v športu kot v življenju nasploh. Ključ do uspeha v veliko športih lahko povežemo s pravilnimi pripravami in športnikovimi dejanji v prvih milisekundah in ne nujno v zadnjih trenutkih tekmovanja.

Gillette želi navdihniti nove generacije olimpijcev z ganljivimi, osebnimi zgodbami, ki orišejo pomembnost dobrega začetka s športnikove perspektive. Kampanja bo tudi utrdila vlogo Gillette v življenju več kot 800 milijonov moških po vsem svetu, ki dan začnejo z natančnim, prijetnim britjem, ki je ključen del njihovega negovalnega rituala, ter jim pomaga do odličnega začetka dneva, tako da jim zagotovi kar najboljši videz, počutje in produktivnost.

Raziskava je pokazala, da navdih in podpora trenerjev, lokalnih klubov in društev v mladih letih lahko pomaga h kasnejšim uspehom v otrokovem življenju.* Gillette in športniki bodo počastili organizacije, ki so jim omogočile uspešen začetek, in bodo do konca olimpijskih iger prispevali k ali sodelovali pri celi vrsti aktivnosti, ki bodo obsegale treninge ter sodelovanje pri treningih in delavnicah v njihovih lokalnih organizacijah. Vse z namenom, da mladim generacijam bodočih olimpijcev omogočijo podobne možnosti, kot so jih dobili sami.

"Iz prve roke vem, kako program, ki se začne zgodaj, pozitivno vpliva na življenje mladega človeka," je povedal Gillettov športnik Roger Federer. "Športniki, ki delajo z Gillettom, imajo izvrstno priložnost, da navdihnejo mlade športnike k velikim dosežkom."

"Gillettovi ambasadorji so odličen zgled tega, kako pomemben je dober začetek tako v življenju nasploh kot na športnih tekmovanjih," je dejal Patrice Louvet, predsednik globalnega oddelka za moško nego in britje pri P&G. "Zelo smo ponosni, da lahko v Gillettovi družini pozdravimo to izjemno ekipo športnikov. Upamo, da bomo skupaj res izboljšali življenja mladih športnikov po vsem svetu."

Spodaj našteti športniki z vsega sveta so združili moči z Gillette:

Emmanuel Ginobili Argentina, košarka

Matteo Tagliariol Italija, sabljanje

Thomaz Bellucci Brazilija, tenis

Shindji Kagava Japonska, nogomet

Murilo Endres Brazilija, odbojka

Jahel Castillo Mehika, potapljanje

Paulo Ganso Brazilija, nogomet

Fernando Platas Mehika, potapljanje

Felipe Franca Silva Brazilija, plavanje

Mario Bazan Peru, atletika (srednje dolge proge)

Alexandre Despatie Kanada, potapljanje

Nikita Lobintsev Rusija, plavanje

Tomas Gonzalez Čile, gimnastika

Rudy Fernandez Španija, košarka

Lin Dan Kitajska, badminton

Roger Federer Švica, tenis

Alain Bernard Francija, plavanje

Andrej Govorov Ukrajina, plavanje

Paul Biedermann Nemčija, plavanje

Ryan Lochte ZDA, plavanje

Sir Chris Hoy Velika Britanija, kolesarstvo

Tyson Gay ZDA, atletika (100m)

Liam Tancock Velika Britanija, plavanje

Albert Subirats Venezuela, plavanje

** Naknadno bodo objavljena še dodatna imena športnikov

P&G-jevo partnerstvo z Mednarodnim olimpijskim komitejem (MOK) v znak podpore Olimpijskemu gibanju se bo nadaljevalo skozi naslednjih pet olimpijskih iger od Londona 2012 do olimpijskih iger leta 2020.

Ob Gillettovem sponzoriranju teh elitnih športnikov pa bo P&G podprl še osebe, ki športnikom omogočijo, da živijo svoje olimpijske sanje: mame. Kot ponosen sponzor mam, P&G s svojimi znamkami mamam vsak dan malo olajša življenje. Kot del olimpijskih iger 2012 v Londonu bo P&G s kampanjo 'Hvala mama' pomagal več kot milijon mamam po vsem svetu, da izboljšajo svoje vsakdanje življenje, in bo predano zbiral 5 milijonov ameriških dolarjev v podporo športu med mladimi. P&G bo tudi omogočil tisočim mamam olimpijcev, da bodo lahko izkusile olimpijske igre s svojimi otroci tako, da jim bo v Londonu zagotovil potrebne storitve in vstopnice.

*Raziskava: Harris Survey of Boys & Girls Club Alumni, intervjuji med 15. novembrom 2006 in 16. marcem 2007

O Gillettovi športni dediščini

V zgodnjih devetdesetih letih je Gillette razvil vizijo o vrednosti povezovanja znamke z najboljšimi športi in športniki. Ta strategija je podjetju omogočila, da se je razvilo v vodilno silo na področju moškega britja. Mnogi ameriški domovi so Gillette spoznali preko zgodovinskih športnih televizijskih oddaj programa Gillette Cavalcade of Sports. Skozi leta je Gillette oglaševal prepoznavne športe v ZDA, med drugim tudi prvenstva v boksu, finalne tekme ameriškega nogometa na univerzitetni ravni, glavno ligo baseballa, PGA Tour® in konjsko dirko Kentucky Derby. Gillette je sponzoriral mednarodne dogodke, vključno s svetovnim prvenstvom FIFA, ragbijem, Gillettovim pokalom v kriketu in Formulo 1. Leta 2002 je Gillette napovedal pogodbo za ekskluzivno pravico do poimenovanja domačega stadiona trikratnih zmagovalcev prvenstva ameriškega nogometa NFL Super Bowl, moštva New England Patriots. Sredi prvega desetletja tega stoletja je znamka svoje inovativne marketinške programe nadaljevala z mednarodnimi športnimi zvezdami po vsem svetu. Danes Gillette nadaljuje svojo športno dediščino marketinga v športu v številnih regijah po vsem svetu.

O Procter & Gamble

P&G se s svojim portfeljem zaupanja vrednih in kakovostnih znamk dotika in izboljšuje življenja približno 4,4 milijarde ljudi po vsem svetu. Vodilne znamke podjetja med drugim vključujejo Pampers(R), Tide(R), Ariel(R), Always(R), Whisper(R), Pantene(R), Mach3(R), Bounty(R), Dawn(R), Fairy(R), Gain(R), Pringles(R), Charmin(R), Downy(R), Lenor(R), Iams(R), Crest(R), Oral-B(R), Duracell(R), Olay(R), Head & Shoulders(R), Wella(R), Gillette(R), Braun(R), Fusion(R), Ace(R), Febreze(R) in Ambi Pur(R). Preko poslovnih enot v približno 80 državah, so znamke P&G na voljo v več kot 180 državah po svetu. Za najnovejše novice in podrobne informacije o P&G in njegovih znamkah, prosimo, obiščite http://www.pg.com.

Fotografije/Multimedijska galerija na voljo na: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50122610&lang=en

Kontakti

Gillette

Michael Norton, 01-617-463-5777

norton.mr@pg.com

ALI

Agencija:

Paul Brovak, Taylor, 01-212-714-5753

pbrovak@taylorstrategy.com

Vir: Procter & Gamble

Smart Multimedia Gallery

Izvirno sporočilo za medije in multimedijske vsebine si lahko ogledate na:

http://www.businesswire.com/news/home/20120109005942/en