Akcija Daruj energijo za življenje! je prejela mednarodno nagrado Gold Quill
Ljubljana, 27. junij 2012 - Družbeno odgovorna akcija "Daruj energijo za življenje!", ki predstavlja do sedaj največjo krvodajalsko iniciativo, je prejela mednarodno nagrado združenja IABC za odličnost v komunikacijski praksi, Gold Quill (Zlato pero). Žirantje so akcijo Daruj energijo za življenje v kategoriji korporativne družbene odgovornosti ovrednotili za najboljšo tovrstno akcijo že na regionalnem nivoju.
Lanskoletna družbeno odgovorna akcija "Daruj energijo za življenje", ki se je uspešno nadaljevala tudi letos z akcijo "Podaj energijo za življenje!", še vedno odmeva - ne le v Sloveniji, ampak tudi izven njenih meja. Poleg odličnih rezultatov, kot je povečano število krvodajalcev, je bila akcija izjemno uspešna tudi v komunikacijskem smislu. Na domačih tleh je bila akcija nagrajena z nacionalno strokovno nagrado Prizma, ki jo za odličnost pri izvajanju komunikacijskih akcij podeljuje Slovensko društvo za odnose z javnostmi, na regionalnem nivoju pa je akcija prejela nagrado EMErald. Akcija Daruj energijo za življenje je na uradni podelitvi 26. junija v Chicagu, v sklopu letnega kongresa IABC prejela še mednarodno nagrado tega združenja Gold Quill (Zlato pero).
Družbeno odgovorna akcija "Daruj energijo za življenje!", katere pobudnik je bila družba Petrol, je potekala v sodelovanju z Zavodom Republike Slovenije za transfuzijo krvi in Rdečim križem Slovenije, zasnovali pa so jo v Studiu Marketing JWT, predstavlja do sedaj največjo krvodajalsko iniciativo. Akcija je temeljila predvsem na odnosih z javnostmi in je vključevala nekonvencionalna orodja kot so žive osebe na billboardih, k sodelovanju pa je pritegnila tudi številne znane slovenske obraze iz sveta glasbe, filma, medijev ter poslovnega sveta. V letošnjem letu je njeno poslanstvo nadaljevala akcija "Podaj energijo za življenje!".
Gold Quill Award je komunikacijska nagrada, ki jo podeljuje mednarodno združenje IABC (International Association of Business Communicators) in v tržnem svetu predstavlja najvišje standarde komuniciranja v svetovnem merilu. Prijave za omenjeno nagrado je potrebno podkrepiti z dokaznim gradivom, ki je vezano na posamezno prijavo projekta. Nagrado Zlato pero za odličnost v komuniciranju lahko tako prejmejo le projekti, ki so domiselno zasnovani, dosledno izpeljani in pustijo svoj pečat tako v strokovni kot tudi v splošni javnosti.
* * * * *
Dodatne informacije:
Žiga Fišer, Strateško - korporativno komuniciranje
+386 1 47 14 546
petrol.pr@petrol.si