O-STA

Telekom Slovenije dobitnik nagrade SPORTO

Ljubljana, 27. novembra - Telekom Slovenije je prejel nagrado SPORTO v kategoriji Najboljši oglas za letošnjo olimpijsko akcijo "Z vsem srcem". Prejeta nagrada pomeni priznanje družbi za uspešno podporo marketinških in poslovnih ciljev z ustvarjanjem novih zgodb ter oblik komuniciranja skozi šport, z veliko mero ustvarjalnosti in inovativnosti.

Včeraj, 26. oktobra, je Društvo za marketing Slovenije (DMS) ob pričetku konference o marketingu in sponzorstvu v športu SPORTO v Portorožu podelilo nagrade najboljšim projektom v Sloveniji ter regiji na področju uspešnega povezovanja tržnega komuniciranja in sponzorstva v športu. Med dobitniki prestižnih SPORTO nagrad 2012 je tudi Telekom Slovenije, ki je v kategoriji Najboljši oglas (TV, radijski, tiskani ali spletni) najbolj prepričal strokovno javnost z oglaševalsko akcijo "Z vsem srcem". Nagrado so v imenu družbe prevzeli Samo Ošina, direktor marketinga, Tomaž Jontes, strateg, in Niko Kušar, vodja Službe za tržno komuniciranje v Telekomu Slovenije. Hkrati je hčerinska družba TSmedia s spletnim portalom Planet Siol.net za kolesarsko dirko Po Sloveniji prejela nagrado SPORTO v kategoriji Najboljša digitalna komunikacija.

Na razpis za nagrado SPORTO 2012 je bilo prijavljenih kar 52 (11 mednarodnih in 41 slovenskih) kreativnih projektov številnih akterjev športno-marketinške in sponzorske industrije. Pomerili so se v petih kategorijah, in sicer Najboljše športno sponzorstvo, Najboljši oglas, Najboljša digitalna komunikacija, Najboljše celovite športno-marketinške aktivnosti ter SPORTO International Award. Letošnje tekmovanje za SPORTO nagrade 2012 je tokrat prvič potekalo v partnerstvu z DMS.

V Telekomu Slovenije so prejete nagrade nadvse veseli, še posebej, ker je celovit in inovativen pristop družbe pri komuniciranju s ciljnimi javnostmi potrdila tudi nagrada Netko, ki jo je v kategoriji Produkti in blagovne znamke pretekli teden prejelo spletno mesto Itak. Poleg tega sta bili v finalni izbor izbrani še dve spletni strani Telekoma Slovenije, in sicer SiOL TViN v kategoriji Spletne storitve ter Ekokviz v kategoriji Najbolj prijazna spletna vsebina za otroke. Nagrado Glas ljudstva pa je za spletno stran Najdi.si prejela hčerinska družba TSmedia. Nagrado Netko za komunikacijsko in tehnološko odličnost spletnih strani ter organizacij podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije - Združenje za informatiko in telekomunikacije.

Več informacij o družbi Telekom Slovenije je na voljo na www.telekom.si.