O-STA

Združene prednosti iz uspešne tradicije kot temelj za dinamično prihodnost

"Živahno, naravno, melodično"

Nov tržni nastop skupine Austrian Airlines "Austrian - Austrian arrows - Lauda Air" , ki jo upravlja Tyrolean

Predsednik uprave skupine Austrian Airlines Vagn Soerensen je na novinarski konferenci 16. septembra predstavil nov, vznemirljiv tržni nastop podjetja. V dunajskem Volksgartnu je Soerensen dejal: "Naš nov tržni nastop je še en mejnik v zgodovini skupine Austrian Airlines. Toliko bolj zaradi dejstva, ker predstavlja temelj za niz marketinških ofenziv in dinamičnih sprememb. Podrobno smo analizirali operativne in človeške prednosti ter vrednote naših podjetij in tako ustvarili jasen in dinamičen tržni nastop. Hkrati smo si prizadevali za ohranitev naše prepoznavnosti in pozitivne podobe, ki si jo je ustvarilo podjetje v svetu v zadnjih štirih desetletjih. Čas za to izboljšavo ne bi mogel biti bolj primeren, saj je jasna prepoznavnost s strani potrošnika trenutno ključen dejavnik v naši industriji, ki se spopada s težavami. Našo novo arhitekturo blagovne znamke smo zastavili tako, da se lahko postopoma razvija, kar nam daje široke možnosti uporabe v prihodnje".

Nastanek projekta

Po uspešnem gospodarskem preobratu skupine Austrian Airlines leta 2002 je nadaljnje načrtovanje predvidelo tudi novo ureditev tržnega portfelja. Podjetje je projekt začelo s ciljem približati segment regionalnih letov, ki predstavlja del linijskih letov, glavni blagovni znamki Austrian Airlines, da bi s tem načrtno združilo prednosti blagovne znamke skupine. Projektna skupina, ki so jo sestavljali strokovnjaki vseh treh družb, je začela delo skupaj s priznano tržno agencijo Landor. Pri tem je bilo pomembno ne le ohraniti operativne, pa tudi psihološke in človeške prednosti in specifičnosti posameznih družb, ampak jih še okrepiti v obliki nove arhitekture blagovne znamke.

Kmalu je bila sprejeta odločitev, da je potrebno tudi pomladiti tržni nastop Austrian Airlines. Od začetka je bilo jasno, da je treba ohraniti tržni položaj Laude Air kot znamke za počitniške in čarterske lete.

Direktor marketinga dr. Josef E. Burger je povedal: "Močne in jasne znamke pomagajo pri razlikovanju izdelka od konkurence, dajejo nov, otipljivejši pomen za različne ciljne skupine ter povečujejo zvestobo in identifikacijo naših strank."

Dvignimo zaveso!

Novo okolje blagovne znamke izžareva ozračje in vzdušje "Spirit of Spring " (Duha pomladi) - živahnega, naravnega in melodičnega ambienta, ki uteleša neprisiljen, avtentičen slog in očarljive storitve, ki jih nudijo individualne osebe. To okolje predstavlja odločenost skupine Austrian Airlines, da vrne potovalnim doživetjem njenih potnikov barvo in svežino.

Poživljena puščica "Austrian" pooseblja tradicionalne prednosti družbe na samozavesten način. Puščica se vije in kaže v smeri uspešne prihodnosti. V novem dizajnu zunanjosti in notranjosti letal je uporabljena barvna paleta svežega pomladnega dne v okusni in harmonični kompoziciji, pri čemer "rdeča" poudarja barvo avstrijske zastave.

Austrian Airlines torej postane "Austrian" - bolj preprosta in sveža podoba. Tyrolean bo v prihodnje letel pod močno identiteto blagovne znamke "Austrian arrows - operated by Tyrolean", pod imenom, ki uteleša prednosti Tyrolean: odločnost, dinamičnost, voljo po uspehu in lahkoto poslovanja.

Johann Messner, glavni direktor Tyrolean, je o novi podobi svojega podjetja povedal.: "Besede, ki tvorijo naše novo ime, so natančno povzele filozofijo našega podjetja! Austrian arrows zajemajo točno te tirolske prednosti: hitrost, učinkovitost in odločnost. Kombinacija te podobe in optično povezanega tržnega nastopa z "Austrian" združuje tržne prednosti v svetovni konkurenci!"

Nov, strankam prijazen internetni portal

Isti dan se na naslovu <http://www.aua.com><http://www.aua.com> (stran v nemškem jeziku) in na naslovu

<http://www.austrianairlines.com><http://www.austrianairlines.com> (stran v angleškem jeziku) predstavlja nova, strankam veliko prijaznejša internetna podoba skupine Austrian Airlines. Vsebina je razdeljena na portale, posvečene izključno Prodaji in informacijam o skupini, kar strankam omogoča hitro iskanje letov in rezervacijo. Direktor marketinga dr. Josef E. Burger je o novi internetni podobi povedal: "Našim strankam ni več treba deskati po informacijah o podjetju, da bi naredile rezervacijo, ampak lahko odslej na portalu Prodaja najdejo vse informacije o 'ponudbah&posebnih ponudbah', 'letih&rezervacijah', 'hotelih&najemu vozil', 'potovanjih&pripravah na let' ter 'fascinaciji letenja' v šestih preglednih poglavjih. Dodatno svetovalno orodje nudi hitro orientacijo in podporo našim internetnim strankam. Vse informacije o podjetju je moč najti v zgoščenem formatu na portalu podjetja. Ta stran nam bo omogočila, da bomo lahko število obiskovalcev s sedanjih povprečno 16.000 dnevno (trenutno okrog 500.000 mesečno) znatno povečali."

Nov tržni nastop in stroški

Na isti dan se je predstavil tudi bombardier Q400 družbe "Austrian arrows" z novim dizajnom. Letos bo začelo leteti še 15 letal iz flote družbe Austrian arrows tipa fokker 70, CRJ - canadair regional jet in bombardier Q400 z novo zunanjo podobo.

Novembra 2003 bo poletel prvi airbus A330 družbe "Austrian" v novi podobi. Leta 2004 bo novo tržno podobo po svetu poneslo še 8 letal skupine Austrian Airlines (2 letali Austrian za dolge proge, 4 letala Austrian za srednje proge in 2 letali Austrian arrows).

Direktor za letenje, tehniko in storitve na tleh dr. Walter Bock je o novem tržnem nastopu dejal: "Sprememba blagovne znamke je bila izvedena zelo ekonomično, saj smo upoštevali izključno načrtovano življenjsko dobo letal. Prvo letalo, ki bo letelo z novo notranjo in zunanjo podobo, bo airbus A319 družbe Austrian, ki bo dobavljen spomladi 2004. Naša nova čakalnica za poslovni razred (Business Class Lounge) na dunajskem letališču je bila zasnovana v novi podobi že sredi tega leta in je zelo priljubljena. Nove oznake boste na dunajskem letališču videli že jutri, letos bodo sledila še druga letališča avstrijskih zveznih dežel, prihodnje leto pa tudi vse naše mednarodne postaje."

Finančni direktor mag. Thomas Kleibl je o stroških povedal: "Po začetnih stroških v višini okoli 200.000 evrov v letu 2002 celotni stroški za nov tržni nastop v letu 2003 znašajo okoli 1,3 milijona evrov. To je znatno pod povprečnimi stroški, če primerjamo podobno menjavo v sektorjih izdelkov z blagovno znamko in storitev. To smo dosegli tako, da smo izvedli spremembo blagovne znamke stroškovno učinkovito in ob upoštevanju težkih spremljevalnih pogojev!"

Nova arhitektura blagovne znamke kot temelj za nadaljnje inovacije

Vagn Soerensen je pomen celotnega procesa povzel z besedami: "Tu ne gre le za nov logotip in nov izgled, temveč za temelj, na podlagi katerega bomo v bližnji prihodnost predstavili številne inovacije. Še pred koncem tega leta bo sledila ofenziva ponudb, ki jo bodo sestavljali novi koncepti cen in izdelkov ter okrepitev posameznih oblik prodaje. Vzporedno gradimo svojo vodilno tržno vlogo iz in v Vzhodni in Srednji Evropi z odpiranjem novih destinacij in številnimi povečanji frekvence letov. Skupina Austrian Airlines danes začenja novo vznemirljivo obdobje, v katerem bo tudi v prihodnje avstrijsko paradno podjetje!"