O-STA

Ivanti Asset Manager Cloud

9.1.2019
Ivanti, vodilni ponudnik rešitev za centralno upravljanje, varovanje in nadzor informacijske infrastrukture, procesov in strežniških oblakov, ki ga v Sloveniji uradno zastopa podjetje REAL security d.o.o.,

Ali podjetja zares potrebujejo posebno rešitev samo za tako rekoč vodenje inventarja informacijskih sredstev? Zelo verjetno... v nedavni raziskavi so recimo ugotovili, da večje organizacije, ki inventarja ne vodijo pravilno, za skoraj tretjino (30%) IT lastnine ne vedo kje se nahaja! To je dovolj dober razlog za začetek dela na tem problemu, kajne?

Inventar mora posodabljati več ljudi, to pa je lahko težava. Sistem za večopravilno delo je težje nameščati in upravljati, običajno zahteva še kakšno eksterno podatkovno bazo in seveda licenco zanjo.

Z Ivantijevim Asset Manager Cloud se lahko elegantneje lotimo upravljanja inventarja. Namesto lokalne aplikacije uporabljamo storitev v strežniškem oblaku, za katero poskrbi Ivanti, vključujoč podatkovno bazo. Storitev je dostopna od koderkoli in kadarkoli, enemu ali več registriranim uporabnikom. Nameščena je v Ivantijevi več-najemniški strežniško-oblačni platformi s certifikatom ISO 27001. Zaskrbljeni za varnost podatkov v oblaku? Ivanti je aktivni član združenja Cloud Security Alliance (CSA), katerega misija je oblikovanje in zbiranje najboljših priporočil za povečevanje varnosti strežniških oblakov.

Koliko upravljanja inventarja lahko preložimo na Asset Manager Cloud? Vse! Z orodjem lahko vodimo celoten življenjski cikel IT sredstva od nakupa do razknjiženja. Za večino organizacij namreč znanje o kompletni lastnini in kje točno se nahaja ni dovolj, to je zgolj osnova dela z inventarjem. Treba je voditi pogodbe in stroške, garancijo in popravila, skupne stroške posedovanja del9vnega sredstva. Ivanti Asset Manager lahko ob pravilni uporabi tudi predlaga kdaj je treba nabaviti dodatna sredstva ter posodobiti obstoječa, zato ga lahko v ITju uporabimo tudi za planiranje tako inventarja kot investicij. Pomembni elementi so tudi upravljanje podatkov o dobaviteljih.

Sodobna distribuirana IT okolja so zelo raznolika. Sestavljena so iz opreme na centralni lokaciji in v ločenih oddaljenih lokacijah ali pisarnah, plus iz sredstev v strežniških oblakih, kateri običajno niso lasti podjetja. Sredstva seveda niso zgolj strojna oprema, temveč tudi aplikacije oz. licence, pa še kaj drugega. Zaradi te raznolikosti je dandanes upravljanje inventarja veliko kompleksnejše kot nekoč, vendar smo z Asset Manager Cloud pripravljeni na vse to zaplete, saj je celostna rešitev vključujoč vse v prejšnjem odstavku navedene zahteve naprednega inventarja za sodobna IT okolja vseh vrst in velikosti.

· Asset manager repository. Centralni repozitorij IT sredstev za dosledno in konsistentno upravljanje - od razpisa do naročila, prevzema, uvajanja v in odstranjevanje iz poslovnega procesa. Sredstvom v inventarju lahko dodeljujemo različne informacije vključno z identifikacijskimi podatki, statusom, informacijami o zalogi, lokaciji in garanciji.

· Powerful asset data importing capabilities. Začetek dela z inventarjem iz nule, ko je treba prvič vnesti vsa IT sredstva, ki si jih organizacija trenutno lasti, je lahko težak. Asset Manager Cloud podpira nekaj možnosti za avtomatizirano odkrivanje in uvažanje podatkov o sredstvih, vključujoč skeniranje bar kod ali integracijo z Ivanti Endpoint Manager ter Ivanti Data Center Discovery. Enostavno samodejno zajemanje in polnjenje konsolidiranih podatkov se lahko zlahka uporablja za redno primerjajo dejanskih in odkritih sredstev ter za poenostavljeno usklajevanje podatkov ali dejanske lokacije odkritih sredstev.

· Cost and contract visibility. Dodeljevanje finančnega lastništva za poročanje o porabi v IT-ju. Na podlagi sledenja podrobnosti o starosti in vrednosti IT sredstva se v veliki meri znebimo elementa ugibanja pri naročanju zaloge. Podjetju omogoča enostaven vpogled in upravljaje celotnega seznama pogodb vezanih na vsa posamezna sredstva.

· At-a-glance product catalog. Vidljivost kupljenih in dodeljenih sredstev, pregled trenutnih zalog, ali npr. aktivnih naročil, ki jih je potem mogoče prilagajati, da čim prej zagotovimo kritična sredstva ali zmanjšamo prijavljanje novih servisnih zahtev.

Avtor / prevod: Robert Lubej

#Inventar,#DigitalniInventar,#InventarDigitalnihSredstev,#InventarInformacijskihSredstev,#InventarVStrežniškemOblaku,#InformacijskiInventarVStrežniškemOblaku

Povezava do izvorne novice:

" https://www.ivanti.com/company/press-releases/2018/ivanti-introduces-asset-manager-cloud-for-full-it-asset-lifecycle-management

### ### ###

O podjetju Ivanti

Ivanti je proizvajalec programskih rešitev za celostno spremljanje in upravljanje informacijske infrastrukture, sistemov, strežniških oblakov, varnosti, storitev, premoženja in procesov. Je eden najbolj izkušenih ponudnikov teh rešitev, saj obstaja že od leta 1985, čeprav je z legalnega vidika to zelo nova poslovna entiteta. Ivanti je namreč uradno nastal 23. januarja 2017 z združitvijo podjetij LANDESK, HEAT Software, Shavlik, Wavelink ter AppSense v enotno organizacijo.

Programska oprema Ivanti, upravlja več kot 250 milijonov namiznih sistemov, strežnikov in prenosnih naprav po vsem svetu, poslovnih strank je več kot 27.000. Namenjena je za nadzor računalnikov z operacijskimi sistemi Windows, Macintosh ter Linux. Najpomembnejše funkcionalnosti v okviru programske opreme Ivanti so odkrivanje in vodenje inventarja sredstev, odkrivanje in razreševanje varnostnih lukenj in pomanjkljivosti, upravljanje distribucije programskih namestitev, upravljanje programskih popravkov in nadgradenj, spremljanje in poročanje o IT skladnosti, vodenje in uveljavljanje varnostnih pravilnikov, upravljanje energijske potrošnje, vodenje oskrbovalne verige, informacijske storitve za kadrovsko službo in še kaj.

Več o podjetju najdete na spletnih straneh: http://www.ivanti.com

Dodatne informacije:

Daniel Bednjički, projektni vodja

daniel.bednjicki@real-sec.com

REAL security d.o.o.

Žolgarjeva ulica 17

2000 Maribor

tel.: 02 234 74 74

http://www.real-sec.com

info@real-sec.com