O-STA

Izjemno težka preizkušnja za novo generacijo razreda E

450,000 kilometrov v 26 dneh:

Podjetje Mercedes-Benz je dalo znak za začetek edinstvene vožnje od Evrope do Azije

Stuttgart, Nemčija -

Sliko distribuira Evropska foto agencija (EPA), dostopna pa je brezplačno na spletnem naslovu: http://www.presseportal.de/story.htx?firmaid=8233

Nova generacija mercedes-benza razreda E, ki ga bodo v evropskih avtomobilskih salonih predstavili 10. junija, se bo že takoj na začetku soočila z izjemno težko preizkušnjo: 21. oktobra se bo 33 avtomobilov razreda E z dieselskim motorjem odpravilo na dolgo vožnjo od Pariza do Pekinga, kjer se trenutno začenja lokalna proizvodnja poslovnega salona. Dolgo potovanje kot simboličen most med Evropo in Azijo vodi po poti prve transkontinentalne avtomobilske dirke v zgodovini, ki se je začela 10. junija pred natančno 99 leti, vožnja od Pekinga do Pariza pa je trajala 62 dni. Podjetje Mercedes-Benz načrtuje, da bodo s sodobnimi avtomobili razreda E to pot, ki mestoma poteka tudi po brezpotjih, opravili v samo 26 dneh.

Odpravo razredov E, ki se bo iz Pariza odpeljala 21. oktobra, sestavlja 33 serijsko izdelanih modelov E-razreda z dieselskim motorjem, pri nekaterih tudi s štirikolesnim pogonom 4-MATIC. Poleg modela 30 E 320 CDI bodo v dirki sodelovali tudi trije modeli E 320 BLUETEC. Z uporabo te napredne tehnologije avtomobili z dieselskim motorjem postajajo izredno čisti, še posebej zaradi zmanjšanega izpusta dušikovih oksidov.

"70 let po tem, ko je Mercedes-Benz kot prvi med proizvajalci avtomobilov v avto vgradil dieselski motor, želimo z vožnjo od Pariza do Pekinga predstaviti kakovost naše sodobne diselske tehnologije," je razložil dr. Thomas Weber, član uprave podjetja DaimlerChrysler AG, ki je odgovoren za raziskave in razvoj skupine Mercedes Car Group. Neodvisni strokovnjaki napovedujejo, da se bo trend avtomobilov z dieselskimi motorji razširil po vsem svetu, in pričakujejo, da se bo njihov globalni tržni delež do leta 2015 zvišal s trenutnih 18% na skoraj 30%.

Avtomobili se bodo na vožnjo Pariz - Peking 2006 odpravili 21. oktobra iz osrčja Pariza, skupno pa bodo prevozili okrog 13.600 kilometrov, prečkali meje osmih držav in dirko zaključili v Pekingu, kjer jih pričakujejo 17. novembra. Dan kasneje se v Pekingu začne "AutoChina 2006", najpomembnejši avtomobilski sejem, kjer bodo predstavili tudi novo generacijo avtomobilov razreda E. Največji izziv za udeležence te vožnje po Franciji, Nemčiji, Poljski, Baltiških državah, Rusiji, Kazahstanu in Kitajski bo doseči najnižjo možno porabo goriva tako vsakega posameznega avtomobila kot tudi vseh skupaj, in vse to kljub ambicioznemu časovnemu načrtu. Tako bo 33 avtomobilov razreda E skupaj prevozilo 450.000 kilometrov v 28 dneh, pri čemer sta vključena še dva dneva za počitek. Ta razdalja je enajstkrat večja od obsega ekvatorja.

Za volani avtomobilov se bo v posameznih etapah zamenjalo 330 voznikov. Med njimi so stranke podjetja Mercedes-Benz iz različnih držav, novinarji, taksisti in slavne osebnosti. Vozniki, ki jih ta izziv zanima, se lahko od poletja 2006 prijavijo za eno od etap na spletni strani www.e-class-experience.com.

Pot vožnje avtomobilov razreda E od Pariza do ruskega mesta Jekaterinburg vodi po izvirni poti prve transkontinentalne avtomobilske dirke, ki se je začela 10. junija v Pekingu pred natančno 99 leti. V izvirni dirki je sodelovalo pet avtomobilov: italijanski itala, nizozemski spyker, dva francoska de dion boutona in francoski trikolesnik contal.

Po 62 dneh in 10.000 miljah stresne in naporne poti, ki si jo je danes težko zamisliti, je Scipione Borghese 10. avgusta 1907 prispel v Pariz. Pri tem se je še zapeljal s poti na ples v Sankt. Petersburg.

Dieselski motor V6 modela E 320 CDI, ki bo gonilna sila avtomobilov v odpravi, so lansirali maja 2005, in je prav tako moral prestati nenavadno težko preizkušnjo. Motor, vgrajen v tri serijsko izdelane modele E 320 CDI, je brez napake opravil tridesetdnevni maraton na dirkališču v teksaškem Laredu.

Rezultat so bili trije svetovni rekordi dieselskega motorja, ki jih je potrdila tudi Mednarodna avtomobilistična zveza (FIA): na 100.000 kilometrov (s povprečno hitrostjo 225,93 km/h), na 50.000 kilometrov (225,456 km/h) in na 100.000 milj (224 km/h). Kljub neverjetnim naporom je dieselski filter za delce, ki ga ni potrebno vzdrževati, ves čas vožnje deloval brez izgub - kar je jasen dokaz o zanesljivosti in trajnosti te izpušne tehnologije.

Podjetje Mercedes-Benz želi to kakovost potrditi tudi z vožnjo od Pariza do Pekinga.

Kontakt:

Johannes Reifenrath,

telefon

+49 711 17-75834,

johannes.reifenrath@daimlerchrysler.com

Spletna stran:

Več novic podjetja DaimlerChrysler na:

www.media.daimlerchrysler.com

Vozniki, ki jih ta izziv zanima, se lahko od poletja 2006 naprej prijavijo za eno od etap na spletni strani www.e-class-experience.com.