O-STA

Pekarna Grosuplje v novo leto s številnimi odličji


Pekarna Grosuplje, ki je sinonim za odličen kruh že več kot 60 let, tudi letos nadaljuje z ustvarjanjem boljših, zdravju prijaznih in okusnih pekovskih izdelkov, ki prepričajo s svojo inovativnostjo. V začetku letošnjega leta je Pekarna Grosuplje prejela številne nagrade in priznanja, ki so potrditev njihovega dobrega dela in zaupanja potrošnikov, obenem pa tudi dokaz, da Slovenci cenimo kakovost.

Izbran produkt leta 2020

Pekarna Grosuplje je prejela nagrado Izbran produkt leta 2020 za njihov priljubljen pekovski izdelek Super kruh. Zmagovalce so v obsežni strokovni raziskavi podjetja ACNielsen izbrali najzahtevnejši ocenjevalci - potrošniki. Pečat Izbran produkt se podeli tistim izdelkom, ki jih več kot 1000 potrošnikov smatra za kakovostne in zaupanja vredne ter je zato odličen neodvisen nakupni nasvet.

Najbolj Inovativno živilo leta 2020

Nagrado za najbolj inovativno živilo leta 2020, ki jo podarja Inštitut za nutricionistiko, je Pekarna Grosuplje prejela s kruhom PROTEINC. Namen izbora je prepoznati proizvode, ki so se lani prvič predstavili na trgovskih policah in v svoji kategoriji izstopajo z ugodno prehransko sestavo.

39 zlatih odličij za odlično kakovost

Gospodarska zbornica Slovenija je na jubilejni podelitvi priznanj 20. strokovnega ocenjevanja kruha, pekovskega in finega pekovskega peciva, testenin, keksov in slaščic, ki je potekala na Ljubljanskem gradu, podelila podjetju Don Don 39 zlatih odličij za odlično kakovost za kruh in krof marelica. Zlata odličja, pod blagovno znamko Pekarne Grosuplje so prejeli naslednji krušni izdelki: Malnar, Krjavelj, Sosed, Korošec, Matevž, Pirin polnozrnati kruh, Domači koruzni, Domači ajdov, Babičin kruh, Piknik ciabatta, Pisana korenina, Skorjavc, Skorjavc temni, Skorjavc pirin, Babičin temni kruh, Krajcar beli, Krajcar polbeli, Babičin pisan kruh, Proteinc, Domača peka, Domača peka temna, Babičin koruzni kruh, Hud kruhek brez kvasa, Super kruh, Zdravko. Med pekovskimi izdelki je podjetje Don Don do sedaj prejelo največ zlatih odličij za kruh, s čimer so dokazali, da so vsako leto boljši.

Alenka Mozetič Zavrl, direktorica podjetja Don Don, je ob tem povedala: "Trudimo se slediti pekovskim in seveda prehranskim trendom. Glede na potrošnikov način prehrane in spreminjanje njegovega življenjskega stila poskušamo razvijati inovativne krušne izdelke, kajti kruh je še vedno del naše prehrane in ostaja del tradicije. S svojo razvojno ekipo razvijamo posebne izdelke, ki izboljšujejo naše sodelovanje s potrošniki in prepoznamo njihove življenjske navade, ki jim poskušamo slediti."