Vabilo na FMCG delavnico: Upravljanje prodajnih polic s Simonom Hernausom
Špica International vabi na delavnico Upravljanje FMCG prodajnih polic, ki bo potekala 4.2. od 9h do 13h na Špici (Pot k sejmišču 33, 1231 Ljubljana - Črnuče).
Predstavitev izdelkov na prodajnih policah pogosto predstavlja tisto tanko črto, ki loči uspešne in neuspešne izdelke, blagovne znamke in celotne blagovne skupine. Na prodajni polici se potrjujejo uspešnice, tam izdelki propadajo. V času krize postaja dejstvo še bolj očitno, saj tradicionalne tehnike nagovarjanja kupcev izgubljajo moč, oglaševalski proračuni pa se v večji meri premikajo h kupcem - tudi neposredno na prodajne police.
Upravljanje blagovnih skupin (UBS) je strateško orodje, ki v središče postavlja prav stik kupca s proizvodom na prodajnem mestu. S primernim vodenjem procesa se optimizira zaloge in asortiman, krepi blagovne znamke, povečuje število in znesek nakupov in vpliva na potrošnikovo percepcijo blagovnih znamk. UBS je pogosto tudi generator inovacij in imenitna odskočna deska za utrditev odnosov med dobavitelji in trgovci. Osnove procesa vam bo predavatelj predstavil s kombinacijo strokovnih vpogledov, poznavanja psihologije kupcev, primerov dobrih praks in svojih petnajstletnih izkušenj tako na strani dobaviteljev kot trgovcev.
Med drugim bodo udeleženci izvedeli:
• Kakšno je najmanjše število proizvodov, ki jih kupec sploh še zaznava v trgovinah in kako to uporabiti pri pripravi planogramov?
• Kako UBS uporabiti kot vzvod za tesna partnerstva s trgovci?
• Zakaj so jasno izdelani standardi pozicioniranja svojih izdelkov za dobavitelja dobro izhodišče za UBS?
• V nekaterih blagovnih skupinah in prodajnih kanalih je kar 80% nakupov nenačrtovanih (impulznih). S kakšnimi taktikami dobavitelji ciljno nagovorijo takšne kupce?
Dotaknili se bomo še naslednjih pomembnih tem:
• dodatne pozicije v prodajnem prostoru
• vse večji tržni deleži trgovskih blagovnih znamk (TBZ)
• UBS kot središče inoviranja in razvoja izdelkov
Prijava na delavnico je omogočena neposredno na Špica spletni strani.
O predavatelju:
Seminar bo vodil g. Simon Hernaus, ki se je z upravljanjem blagovnih skupin (UBS) začel ukvarjati pred petnajstimi leti, ko je za Coca-Colo izpeljal prvi partnerski UBS projekt v regiji. Pozneje se je na Petrolu skoraj desetletje ukvarjal s tipizacijo formatov, z renovacijo trgovin, upravljanjem blagovnih skupin in organizacijo drugih maloprodajnih procesov. Leta 2010 je ustanovil podjetje Omnibus, ki tako dobaviteljem kot trgovcem ponuja unikatne maloprodajne rešitve, od vodenja posameznih UBS projektov do temeljite prenove trgovin.
Napisal je več člankov na temo upravljanja z maloprodajnim prostorom, uredil Petrolov priročnik za inštruktorje, predaval na Akademiji Finance. Redno izvaja delavnice na temo upravljanja blagovnih skupin in razvoja layoutov z različnimi FMCG podjetji. Za naročnike pripravlja tudi blog Vpogledi, ki je delno dostopen na spletni strani www.omnibus.si. Trenutno aktivno sodeluje v raznih projektih s podjetji Coca-Cola, Petrol, Pivovarna Laško in Tuš.