Stranke zaprtih poslovalnic ostajajo zveste NLB
Včeraj, 16. aprila 2014, smo v NLB za stranke zaprtih poslovalnic v njihovih novih enotah pripravili dneve odprtih vrat. Predstavili smo jim bančne svetovalce, vodje poslovalnic in poslovalnico samo. Strankam smo odgovorili na vsa vprašanja v zvezi z nadaljnjim poslovanjem in jim ponudili brezplačno osebno obravnavo. Glede na njihove potrebe smo zanje pripravili številne ugodnosti, v nekaterih poslovalnicah pa so ta dan potekale tudi odlično obiskane brezplačne finančne delavnice.
Na dnevu odprtih vrat so stranke osebno sprejeli in jim izkazali gostoljubje osebni bančniki, ki so jih že poznali in tisti, ki bodo v prihodnje prevzeli njihovo poslovanje. Na voljo smo jim bili za vsa odprta vprašanja. Organizirali smo številne finančne delavnice na temo osebnih financ, v katerih smo veliko pozornost posvetili predstavnikom starejše generacije, ki praviloma niso vešči uporabe sodobnih tržnih poti. Najbolj jih je navdušil praktični prikaz uporabe bankomata, ki bo marsikateri stranki pri opravljanju preprostih transakcij uspešno zamenjal obisk poslovalnice. Pomoč starejšim pri uporabi bankomatov je postala stalna praksa v vseh NLB poslovalnicah, saj so jo stranke zelo dobro sprejele.
Z dnevom odprtih vrat smo sklenili osrednje aktivnosti v procesu reorganizacije poslovne mreže, v katerem smo na območju celotne države 1. aprila 2014 zaprli 22 poslovalnic. Kot smo že večkrat poudarili, smo bili v banki v celotnem procesu optimizacije prodajnih poti osredotočeni na stranke. Z veseljem ugotavljamo, da nam stranke zaupajo tudi v časih, ko se naša banka sooča s pomembnimi, a včasih manj prijetnimi spremembami.
V banki bomo še naprej prenavljali naše procese in organizacijo. Le tako se bomo lahko učinkovito odzivali na potrebe naših strank in bili hkrati pripravljeni na izzive okolja.