O-STA

Abraxas in Studio Moderna sklenila novo pogodbo o strateškem sodelovanju

Abraxas in Studio Moderna nadgrajujeta dolgoletno uspešno sodelovanje s sklenitvijo nove pogodbe, ki med drugim prinaša posodobitev obstoječega sistema večkanalne prodajno-komunikacijske podpore. Najnovejša različica rešitve "Abraxas Dialog", katere implementacija predstavlja pomembno prelomnico za obe podjetji, bo v veliki meri nadomestila sistem, ki ga Studio Moderna v različnih izvedbah uporablja za podporo poslovanju v kontaktnih centrih na trgih 20 držav.

Ljubljana, 3. 11. 2014 (Abraxas d.o.o.)

Abraxas d.o.o. in Studio Moderna, ki že vrsto let uspešno sodelujeta na področju informacijsko-komunikacijskih tehnologij, sta sklenila novo pogodbo o strateškem sodelovanju. Poslovno najpomembnejši del pogodbe prinaša celostno nadgradnjo obstoječe Abraxasove rešitve za podporo klicnim centrom, Abraxas Dialog.

Direktor Abraxasa, Tomaž Ziherl, je ob tem povedal: "Vesel sem, da smo z našim najpomembnejšim poslovnim partnerjem, skupino Studio Moderna, podaljšali in poglobili sodelovanje. Podpis te pogodbe v več pogledih predstavlja novo prelomnico v našem že tako plodnem poslovnem odnosu, ki traja že dobrih 17 let. Prepričani smo, da bodo naše komunikacijske rešitve skupaj z bogatim znanjem naročnika pripomogle k še učinkovitejšemu poslovanju ter ohranjanju dolgoročne konkurenčne prednosti."

Prenovljeni Dialog se bo pridružil obstoječim Abraxasovim rešitvam, ki jih skupina Studio Moderna v različnih izvedbah uporablja na 20 državnih trgih. Omenjen sistem je sicer v veliki meri prav plod tesnega razvojnega sodelovanja obeh podjetij, ki je omogočilo, da so specifične poslovne potrebe dobile svojo informacijsko rešitev. "Abraxas in Studio Moderna sta v tem pogledu resnično primer dobre prakse na področju strateškega sodelovanja," še dodaja Tomaž Ziherl.

O rešitvi

Abraxas Dialog je uporabniku prilagojena sestavljena rešitev, ki s pomočjo združevanja komunikacijskih tokov in naprednega Abraxas PBX strežnika omogoča hitro in učinkovito delo agentov v kontaktnih centrih. Poleg možnosti hitre uvedbe sistema, preprostega vzdrževanja in podpore različnim sistemskim okoljem ter podatkovnim bazam je prednost Abraxas Dialoga tudi v odlični uporabniški izkušnji in visoki hitrosti delovanja. Več na: http://www.abraxas.si/dialog/.

O Abraxasu Abraxas je uspešno podjetje za računalniški inženiring in svetovanje, ki sta ga leta 1990 v Ljubljani ustanovila Tomaž Ziherl in Matej Gostič. Svojim strankam zagotavlja visokokakovostne rešitve s področja telekomunikacij, poslovnega poročanja, informacijskega upravljanja in finančnega nadzora, pred nedavnim pa je svojo ponudbo razširilo še na razvoj mobilnih aplikacij. Njihova glavna konkurenčna prednost je v sposobnosti celostnega reševanja problemov s pomočjo integracije različnih rešitev in partnerskega pristo