O-STA

Multima na sejmu Milia v Cannesu

Kot smo vas že obvestili, smo junija 2002 z enim svojih multimedijskih projektov: YTONG - interaktivni katalog kandidirali na evropskem tekmovanju EUROPRIX 2002 v Salzburgu (www.europrix.org), kjer že peto leto izbirajo in promovirajo najboljše na področju multimedije in novih medijev v vsej Evropi. S CD-ROMom YTONG - interaktivni katalog smo kandidirali na področju elektronskega poslovanja in podpore srednje velikih podjetij na trgu (E-business and Supporting SMEs in the Marketplace) in v hudi konkurenci osvojili prestižno nominacijo, kar nam je v preteklem letu prineslo tudi sodelovanje na številnih evropskih prizoriščih, med drugim predstavitev na frankfurtskem sejmu in prireditvi Ars Media v Torinu.

Poleg tega sta se prva moža Multime, producenta in multimedijska strokovnjaka, Drago Florindo in Milan Kuder, odzvala povabilu t.i. Evropske akademije digitalnih medijev (European Academy of Digital Media) - EADIM.

EADIM je organizacija, ki svojim članom omogoča večplastno povezovanje, izmenjavo strokovnih znanj in sodelovanje na strokovnih srečanjih. Člani lahko postanejo samo niminiranci in zmagovalci tekmovanja Europrix, tako da od vsega začetka akademija skupaj šteje samo 80 članov in podpornih članov (med slednje sodijo člani žirije) iz vseh koncev Evrope.

V okviru sejma Milia 2003, ki poteka v Cannesu in sicer vzporedno s sejmom MIPTV, od 26. do 28. marca, bodo organizatorji EUROPRIX-a zdaj tudi razglasili, kateri multimedijski izdelki v Evropi so v preteklem letu dosegli najvišji kakovostni nivo in prepričali ocenjevalce krovnega tekmovanja na tem področju. Producenta Multime, Drago Florindo in Milan Kuder, odhajata nocoj v Cannes optimistično razpoložena.