O-STA

ENKI - ŽE 4. LETO SPLETNA AGENCIJA LETA

Ljubljana, december 2015 - agencija ENKI je že 4. leto zapored osvojila naziv spletna agencija leta. Nagrado si ji podelili žirantje Netko natečaja, ki se odvija v okviru Gospodarske zbornice Slovenije, na podlagi enega zmagovalnega projekta (Cevko.si) in 4 finalistov (Zelenaljubljana.si v 3 kategorijah in Grini.si).

Nagrado Netko že sedemnajstič podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije - Združenje za informatiko in telekomunikacije v sodelovanju z Centrom za varnejši internet SAFE-SI. Nagrada se podeljuje podjetjem, ustanovam, uradom, skupnostim ter posameznikom, ki izstopajo s kakovostjo svojih spletnih digitalnih projektov.

Nagrada je bila podeljena v petih kategorijah, izbrani sta bili tudi agencija leta in najboljša stran po izboru uporabnikov - glas ljudstva. Lovoriko agencije leta si je prislužila ekipa podjetja ENKI, ki je v skupnem seštevku zbrala največ točk.

Predstavitev zmagovalca in finalistov Netko natečaja 2015:

Cevko.si

Lastnik: JP VODOVOD-KANALIZACIJA d.o.o., Vodovodna cesta 90, 1000 Ljubljana

Dosežek: Netko zmagovalec v kategoriji Najbolj prijazna vsebina za otroke

Cilji:

Otroke želimo izobraziti o pomenu vode za naša življenja in jih rekrutirati kot varuhe vodnih virov.

Z izdelano strategijo otrokom odpiramo vrata v vodni svet doživetij. In to dobesedno, saj klasično strukturo spletnih strani zamenjujemo z raziskovanjem skrivnostnih hiš kot del mestne infrastrukture, ki vabijo k raziskovanju - vsaka skriva zanimive vsebine, obogatene z videom, animacijami, avdio vsebinami, igricami ... Ko otrok vstopi v prostor, intuitivno drsi skozi izobraževalne sklope in interaktivno, z različnih zornih kotov spoznava zgodbo vode in se s Cevkom uči, kako varovati vodne vire.

Opis:

Cevko.si pomeni poskus razumevanja uporabniških navad otrok, zato zapušča ustaljene menijske strukture in najmlajšim dostop do vsebin omogoča preko igričarske platforme vstopanja v mestne hiše. Otrok preprosto izbere področno hišo in raziskuje multimedijsko bogate vsebine, tako pa se izobražuje o pomenu pitne vode v našem življenju in se uči odgovornega ravnanja z vodnimi viri, nenazadnje pa rekrutira kot varuh vodnih virov.

Zabava se na različne načine, celo s Cevkovo pesmico ali poskusi z vodo ali pa pred spanjem, ko v postelji posluša Cevkovo pravljico. Kljub zahtevni vstopni platformi stran deluje tudi na telefonu, v celoti prilagojeno za retina zaslone. Pozabili pa nismo niti na majhna presenečenja, npr. dnevna in nočna scena, občasne nagradne igre, aktivnosti, povezane z off-line dogodki, ....

Spletno mesto dosega številne rezultate: z uporabniško izkušnjo, prilagojeno otrokom, beležimo 40 % rast organskega obiska, povprečno pa si ogledajo kar 5 sklopov. Mednarodni nagradi (Awwwards in CSS Design Awards) dokazujeta, da stran v svetovnem merilu dosega odlične ocene. Penetracija je odlična - večina ljubljanskih otrok sporočila pozna in spoštuje ter širi med odrasle.

Povezava: www.cevko.si

Ljubljana - Zelena prestolnica Evrope 2016

Lastnik: Mestna občina Ljubljana, Mestni trg 1, 1000 Ljubljana

Dosežek: Netko finalist v 3 kategorijah: Mediji in informativni projekti, Digitalni nastop državne in javne uprave in Najbolj prijazna vsebina za otroke

Cilji:

Primarna:

- Predstaviti zgodbo Ljubljana - Zelena prestolnica Evrope 2016
- Predstaviti dosežke, ki so Ljubljano pripeljali do laskavega naziva

Sekundarna:

- Spodbuditi posameznike, da tudi sami prispevajo k bolj zelenemu jutri
- Posredovanje idej, kako lahko vsak od nas živi še bolj "zeleno"

Opis:

Ljubljana bo, v okviru naziva Zelena prestolnica Evrope 2016, ključno vlogo namenila spletni komunikaciji. Preko spletne strani zelenaljubljana.si želimo ciljne skupine informirati o dosežku in aktivnostih v okviru leta, ko bo Ljubljana nosilka prestižnega naziva, nato pa jih aktivirati, da tudi sami doprinesejo k bolj zeleni prihodnosti.

Prek strateško izbranih informacij in pozivov jih rekrutiramo v gibanje "Bom zeleno aktiven". Vsebinski sklopi intuitivno prepletajo dosežke z idejami, kako lahko kot posamezniki prispevamo k bolj zeleni prihodnosti in nenehno pozivajo k aktivnemu (so)ustvarjanu zelene Ljubljane.

Posameznike spodbujamo, da svoje podvige beležijo in jih kot zgled dobre prakse širijo med druge. Mozaik sestavlja družbeno omrežje Instagram, ki preko smiselnih "hashtagov" združuje fotografije tistih, ki so prispevali k zeleni zgodbi (npr. spodbujamo, da stari kavč namesto v smeti oddajo v zbirni center, to pa zabeležijo z #ZPEodpadki in tako spodbudijo druge k odgovornemu ravnanju oz., da namesto avtomobila uporabijo kolo, svoja doživetja pa širijo preko #ZPEkolo). Odgovorno ravnanje širimo tudi z blogi in številnimi dogodki, več pozornosti pa mu bomo namenili tudi s komunikacijsko kampanjo, ki jo začenjamo januarja 2016.

Čim širši krog ljudi želimo seznaniti z Zeleno prestolnico Evrope 2016 in dosežki Ljubljane, nato pa jih spodbuditi, da z nami soustvarjajo zeleno družbo in zeleno mesto.

Povezava: www.zelenaljubljana.si

GRINI.SI

Lastnik: Javno komunalno podjetje Prodnik d.o.o., Savska 34, 1230 Domžale

Dosežek: Netko finalist v kategoriji Najbolj prijazna vsebina za otroke

Cilji:

- Izobraževanje s tematiko varovanja okolja - poučevanje o pravilnem ločevanju odpadkov.
- Približevanje maskote Grini otrokom.
- Pozicija JKP Prodnik kot družbeno odgovornega podjetja.

Opis:

Spletišče deluje kot prijazno izobraževalno okolje, kjer Grini otroke seznanja s tematiko varovanja okolja, predvsem ločevanja odpadkov. Otrokom so na voljo poučne vsebine (Grinipedija, Grinijeve zapovedi) in igrice (Igralnica), preko katerih lahko preizkusijo znanje. Vsako pomlad, ko Grini organizira večjo nagradno igro, v okviru katere se druži z najmlajšimi, pa spletišče postane središče aktivnega udejstvovanja mladih, ki se ukvarjajo z ločevanjem odpadkov.

Akcije, ki jih izvajamo s pomočjo Grini.si, imajo izjemni doseg ciljne skupine - med 2500 otroki, ki jih nagovarjamo na področju Domžal in okoliških občin, smo v letu 2015 prejeli kar 1549 različnih poslikav zabojnikov (http://www.grini.si/igralnica/zale-kante/galerija), sodelovale so tudi vse osnovne šole v regiji, kar pomeni, da Grini zelo učinkovito dosega ciljno skupino. S prenovo spletne strani in interaktivnimi akcijami smo obisk strani zvišali za preko 250 % (brez medijskega zakupa), povprečni čas pregledovanja je izjemnih 6.55 min, stopnja zapustnosti pa je padla za 26 % in znaša zanemarljivih 9,45 %.

Povezava: www.grini.si