O-STA

Landesk Service Desk 2016

18.2.2016
Landesk, vodilni ponudnik rešitev za upravljanje, varovanje in nadzor informacijske infrastrukture in procesov skozi enotno konzolo, ki ga v Sloveniji uradno zastopa podjetje REAL security d.o.o.,

predstavljata Landesk Service Desk 2016, orodje za v pomoč pri optimizaciji in modernizaciji IT-ja. Landesk je 19. januarja objavil novico o novi različici rešitve Service Desk 2016, ki vsebuje vse popravke iz lanskega leta, kakor tudi izboljšave in nove funkcionalnosti.

Ian Aitchison, vodja za ITSM in ITAM rešitve, LanDesk: "Te nadgradnje so nadaljevanje našega truda za dobavo čim bolj moderne in uporabniku čim bolj prijazne storitve. Menimo, da bodo nove zmogljivosti te različice dodatno pripomogle k visoki produktivnosti IT oddelka. Tudi s pomočjo naših rešitev bodo lahko IT oddelki naših strank uspešno izpeljali napredne projekti, ki bodo veliko pripomogli k skupni uspešnosti podjetja."

Med pomembnimi novosti so tudi:

· Moderno in poenostavljeno delovno mesto
V novi različici so še dodatno predelali delovne poglede navadnih uporabnikov ter analitikov s ciljem večje vidljivosti in razumevanja posameznih opravil, vključno z opisi ter navezujočimi se slikami, video posnetki, dinamično odpirajočimi se pogledi itd.

· Prilagodljivo poslovanje z novimi Apps ter App Store
Z Design App Store lahko administratorji Landesk Service Desk ustvarjajo, preučujejo in dodeljujejo nove module ali prilagojene funkcije za različne potrebe od podpore projektom in vodenja primerov, do socialne interakcije.

· Gamefication Design Apps za motivacijo ali inspiracijo
S funkcijami za implementacijo zabavnih elementov v namensko izdelana opravila lahko skrbimo za redno pozitivno motivacijo naše ekipe.

· Integracija Skype for Business
Skype Adapter omogoča enostavnejše sprejemanj, opravljanje in predvsem snemanje pogovorov med poslovnimi uporabniki in operaterji IT podpore, ker je v veliko pomoč pri reševanju težav ali deljenju znanja znotraj IT ekipe.

· Poenostavljeno delo za več jezična okolja

Za več informacij obiščite domačo stran: http://www.landesk.com/products/service-desk

Avtor / prevod: Robert Lubej

Povezava do izvorne novice:

http://www.landesk.com/company/press-releases/2016/landesk-unveils-service-desk-2016-introduces-new-user-experiences-to-help-streamline-and-modernize-it/?langtype=1033&clangtype=1033

### ### ###

O podjetju LANDESK

LANDESK Software je proizvajalec programskih rešitev za upravljanje informacijske infrastrukture, sistemov, varnosti, storitev, premoženja in procesov. Je eden najbolj izkušenih ponudnikov teh rešitev, saj obstaja že od leta 1985, kakšno desetletje vmes pa so bili tudi lastnina podjetja Intel.

Programska oprema Landesk, katero ponujajo neposredno in skozi partnerski kanal, upravlja več kot 250 milijonov namiznih sistemov, strežnikov in prenosnih naprav (podatek je iz leta 2014). Namenjena je za nadzor računalnikov z operacijskimi sistemi Windows, Macintosh ter Linux. Najpomembnejše funkcionalnosti v okviru programske opreme Landesk so odkrivanje in vodenje inventarja sredstev, odkrivanje in razreševanje varnostnih lukenj in pomanjkljivosti, upravljanje distribucije programskih namestitev, upravljanje programskih popravkov in nadgradenj, spremljanje in poročanje o IT skladnosti, vodenje in uveljavljanje varnostnih pravilnikov, ter upravljanje energijske potrošnje. Centrala podjetja je v mestu Salt Lake City, Utah, ZDA, pisarne in zaposlene pa imajo v 18 državah po vsem svetu. S podjetjem Landesk tesno sodeluje 400 podjetij iz vsega sveta, to so člani prodajnega kanala, tehnološki partnerji in ponudniki storitev.

Več o podjetju najdete na spletnih straneh: http://www.landesk.com

Dodatne informacije:

Matic Knuplež, PreSales Engineer

matic.knuplez@real-sec.com

REAL security d.o.o.

Meljska cesta 1

2000 Maribor

tel.: 02 234 74 74

http://www.real-sec.com

info@real-sec.com