O-STA

V NLB 1. junija zapiramo osem poslovalnic, ostale posodabljamo

14. marec 2016

V NLB bomo 1. junija zaprli osem poslovalnic: Poslovalnico Pivka, Poslovalnico Sodražica, Poslovalnica Beethovnova in Poslovalnico Savsko naselje v Ljubljani, Poslovalnico Nakupovalni center v Velenju, Poslovalnico Supermesto na Ptuju, Poslovalnico Drska v Novem mestu in Poslovalnico Trzin.


Optimizacija poslovne mreže sodi med nujne ukrepe zniževanja stroškov poslovanja, s katerim se prilagajamo današnjim in predvidenim razmeram na trgu in poteka na podlagi ključnih kriterijev kot so rentabilnost, potencial za širitev in geografska umeščenost. Ob tem prilagajamo nov razvoj storitev zahtevam sodobnega časa, saj skladno s trendi vedno več strank pričakuje in želi dnevno poslovanje z banko opravljati na preprost, hiter, cenejši in varen način s pomočjo samopostrežnih naprav ali elektronskega in mobilnega bančništva.

Za stranke zaprtih poslovalnic bo poskrbljeno

V banki bomo naredili vse, da bomo strankam, ki jih bomo iz zaprtih poslovalnic preusmerili v bližnje NLB poslovalnice, kar najbolj ublažili spremembe v poslovanju. Za prenos poslovanja bo v celoti poskrbela banka, številke računov in plačilnih kartic bodo ostale nespremenjene, prav tako vsa medsebojna pogodbena razmerja. Strankam bomo predstavili tudi ekipo bančnikov v poslovalnici, kjer bodo poslovali v bodoče. Posebno pozornost bomo namenili tudi segmentu tistih strank, ki spletne banke ne uporablja.

Vsem strankam iz poslovalnic, ki se bodo zaprle, bomo avtomatsko oprostili stroške vodenja osebnega in poslovnega računa za 6 mesecev. Strankam, fizičnim osebam, ki še ne uporabljajo NLB Klik ali Klikin, bomo ponudili le tega brez pristopnine, prav tako bomo ponudili pravnim osebam brez pristopnine možnost uporabe NLB Proklika ali Klikina. Strankam z NLB Osebnim računom pa bomo ponudili tudi možnost koriščenja kuponov različnih ugodnosti, ki jih bodo lahko izkoristile v roku treh mesecev od zaprtja poslovalnice.

Optimizacija poslovne mreže ostaja stalnica - z njo bomo nadaljevali tudi v prihodnje

V banki vseskozi spremljamo uspešnost poslovanja vseh organizacijskih enot in tržnih poti, zato se bo optimizacija poslovne mreže in ukinjanje posameznih enot nadaljevalo tudi v prihodnje. Že v letu 2015 pa smo v banki začeli tudi z intenzivno prenovo poslovalnic in v njih uvedli t.i. "open space" koncept, ki omogoča odprto komunikacijo z bančnim strokovnjakom, brez vmesnih pultov ali stekel. Zahtevno finančno svetovanje v prenovljenih poslovalnicah poteka v prostorih, ki omogočajo diskretnost, kar je v bančništvu izrednega pomena. Večje poslovalnice imajo tudi prostor, namenjen izobraževanju strank ali izvedbi dogodkov, ki bodo še bolj povezovali banko in lokalne skupnosti.

NLB Korporativno komuniciranje

Vsa sporočila za javnost