O-STA

Družba Calvin Klein napoveduje novo globalno kreativno strategijo

Družbo zapuščata kreativna direktorja za Calvin Klein Collection Francisco Costa in Italo Zucchelli

NEW YORK - Družba Calvin Klein je napovedala novo globalno kreativno strategijo, v okviru katere se bodo vse blagovne znamke Calvin Klein združile pod enotno kreativno vizijo. Francisco Costa, kreativni direktor za ženski del pri Calvin Klein Collection, in Italo Zucchelli, kreativni direktor za moški del pri Calvin Klein Collection, zapuščata družbo.

To pametno obvestilo za javnost vsebuje multimedijske vsebine. V celoti je dostopno na http://www.businesswire.com/news/home/20160419006394/en/

Francisco Costa (Foto: Business Wire)

Strategija je del globalne evolucije na poti znamke Calvin Klein, ki se je začela s ponovnim nakupom njenih sekcij za jeans in spodnje perilo leta 2013. Za družbo, ki se še naprej razvija v 10 milijard dolarjev težkega globalnega trgovca, ta korak pomeni dodatno utrditev znamke po vsem svetu in tlakuje pot za nadaljnjo dolgoročno rast. Nova smer znamke bo v končni fazi pomenila enotno kreativno vizijo za vse kategorije poslovanja. Uradna napoved bo sledila v kratkem.

Steve Shiffman, izvršni direktor Calvin Klein, je povedal: "Ta kreativna strategija zaznamuje začetek še enega pomembnega poglavja v zgodovini znamke Calvin Klein po upokojitvi gospoda Kleina. Franciscu in Italu bi se rad zahvalil za neomajno predanost znamki Calvin Klein in za njune dosežke v zadnjem desetletju. Oba sta ogromno prispevala k temu, da je Calvin Klein globalno vodilni v modni industriji in to sta storila s predanostjo, osredotočenostjo in ustvarjalnostjo."

Družba Calvin Klein, ki je odvisna družba v lasti korporacije PVH, je eden od vodilni studiev za modno oblikovanje in trženje na svetu. Oblikuje in trži ženska ter moška dizajnerska oblačila in vrsto drugih izdelkov, ki se izdelujejo in tržijo s pomočjo obsežne mreže licenčnih sporazumov in drugih dogovorov po vsem svetu. Med linije izdelkov iz vrste znamk Calvin Klein spadajo ženske obleke in kostimi, moške obleke in dodatki ter po meri narejena oblačila, moška in ženska športna oblačila in kolekcije, oblačila za golf, jeans oblačila, spodnje perilo, dišave, očala, ženska rekreativna oblačila, hlačne nogavice, nogavice, obuvala, kopalke, nakit, ure, vrhnja oblačila, ročne torbice, manjši usnjeni izdelki, domača oprema (vključno s pohištvom). Več informacij je na voljo na naslovu calvinklein.com.

PVH, ki ima več kot 130-letno zgodovino, je izjemno uspešen pri razvoju znamk in družb z bogato ameriško dediščino in je postal eno največjih svetovnih podjetij na področju oblačil. Imamo več kot 30.000 sodelavcev, ki delujejo v več kot 40 državah, in leta 2015 smo imeli 8 milijard dolarjev prihodkov. Smo lastniki legendarnih znamk Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's in Olga in pod temi ali drugimi nacionalno ali mednarodno znanimi znamkami tržimo vrsto izdelkov.

*Licenca za znamko Speedo, dana s strani Speedo International za nedoločen čas, velja za Severno Ameriko in Karibe

Izjava "varni pristan" v okviru zakona o pravnih postopkih za delnice v zasebni lasti iz leta 1995 (Private Securities Litigation Reform Act of 1995): Za napovedne izjave v tem sporočilu, vključno z izjavami, povezanimi z načrti, strategijami, cilji, pričakovanji in nameni korporacije PVH in njenih odvisnih družb (skupaj PVH), veljajo določila o varnem pristanu iz zakona o pravnih postopkih za delnice v zasebni lasti iz leta 1995. Vlagatelji naj bodo posvarjeni, da so tovrstne izjave o prihodnosti nujno podvržene tveganjem in negotovostim, ki jih pogosto ni mogoče natančno predvideti, sem pa med drugim spadajo načrti, strategije, cilji, pričakovanja in nameni PVH, ki se lahko kadarkoli spremenijo po volji družbe; in ter druga tveganja in negotovosti, ki so občasno nakazane v obvestilih ameriški komisiji za vrednostne papirje in borzo.

Družba se ne zavezuje k javnemu posodabljanju katerekoli od izjav o prihodnosti pa naj gre za prejem novih informacij, za prihodnje dogodke ali druge primere.

Uredil: Calvin Klein

Družbeni mediji: facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein; youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein; instagram.com/calvinklein; pinterest.com/calvinklein snapchat: calvinklein show yours. #mycalvins brand handle: @calvinklein

Izvorna različica je na voljo na businesswire.com na http://www.businesswire.com/news/home/20160419006394/en/


Kontakti
Calvin Klein
Pisarna za globalno komuniciranje
Rod Manley, 212-292-9795
pomočnik direktorja za globalno komuniciranje
rodmanley@ck.com

ali

Alexandra Wagner, 212-292-9794
pomočnik direktorja za korporativno komuniciranje
alexandrawagner@ck.com

ali

pisarna za komuniciranje z Evropo, Bližnjim vzhodom in Afriko (EMEA)
Denise Zamarioni, +39 02 550 50 510
pomočnica direktorja za odnose z javnostmi za EMEA
denisezamarioni@ck.com

Vir: Calvin Klein

Multimedia:
Fotografije: Francisco Costa (Foto: Business Wire) in Italo Zucchelli (Foto: Business Wire)