O-STA

Podjetje Calvin Klein predstavlja svetovno reklamno kampanjo pomlad/poletje 2018 za spodnje perilo Calvin Klein Underwear and Calvin Klein Jeans

Kampanjo bodo vodile Kim Kardashian West, Khloé Kardashian, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner and Kylie Jenner

NEW YORK, ZDA - (BUSINESS WIRE) - Calvin Klein, Inc., hčerinsko podjetje v polni lasti korporacije PVH Corp. [NYSE: PVH] je v ponedeljek predstavilo svojo novo globalno multimedijsko oglaševalsko kampanjo CALVIN KLEIN UNDERWEAR in CALVIN KLEIN JEANS. Kampanja je najnovejši korak v razvoju svetovno znanega poziva k akciji #MYCALVINS znamke CALVIN KLEIN: Our Family. #MYCALVINS.

Sporočilo za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo si oglejte tukaj: http://www.businesswire.com/news/home/20180122005732/en/

Fotografije za najnovejše poglavje nove kampanje je posnel fotograf Willy Vanderperre, glavni modeli pa so sestre Kim Kardashian West, Khloé Kardashian, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner in Kylie Jenner. Sestre nosijo kombinacije oblačil znamke CALVIN KLEIN UNDERWEAR, ki so sedaj na voljo v prodajalnah in prek spleta, vključno z linijo izdelkov iz bombaža CALVIN KLEIN Modern Cotton in novo linijo CALVIN KLEIN Body range. Poleg tega nekatere članice družine Kardashian nosijo tudi osnovne kose znamke CALVIN KLEIN JEANS kot tudi kombinacije oblačil iz letošnje pomladne kolekcije CALVIN KLEIN JEANS.

Naslednja razvojna stopnja koncepta #MYCALVINS se osredotoča na družino, prikazuje harmonijo med močnimi posamezniki, ki jo dodatno poudarja simbolizem tradicionalne ameriške prešite odeje. Kampanja poudarja te vezi kot tudi različne načine, na katere lahko družine - krvne in sestavljene - spodbudimo k povezovanju in praznovanju tistega, kar nas povezuje.

Predstavitev kampanje je najnovejši dogodek v okviru zagona nove kampanje Our Family. #MYCALVINS s serijo novih kampanj, ki so se začele novembra 2017, v njih pa nastopajo Solange, Kelela, Dev Hynes, Caroline Polachek in Adam Bainbridge oz. Kindness kot tudi A$AP Rocky, A$AP Ferg, A$AP Nast, A$AP Twelvyy, A$AP Ant, A$AP Lou in A$AP J. Scott iz skupine A$AP Mob, od nedavnega pa tudi Kaia in Presley Gerber. Kampanja bo potekala skozi celotno sezono pomlad 2018, talenti, ki jo bodo predstavljali, pa bodo simbolizirali slogovno, glasbeno in kulturno združevanje različnih generacij. Svoje zgodbe bodo obudili v življenje v sklopu projekta "Our Family" (Naša družina), kjer bo govora predvsem o družini in skupnosti.

CALVIN KLEIN s kampanjo Our Family. #MYCALVINS še naprej gradi na aktualnem digitalnem in družbenem načinu komunikacije prek vseh kanalov, ki postavljajo stranko na prvo mesto. Z več kot 100 milijoni posnemovalcev v digitalnem in družbenem prostoru, v 12 državah po svetu in z intenzivnim zunanjim oglaševanjem na več ključnih trgih, je kampanja #MYCALVINS zasnovana tako, da magnetično prevzame kupce iz celotnega spektra sledilcev znamke CALVIN KLEIN.

CALVIN KLEIN je globalna modna znamka, ki predstavlja drzne, napredne ideje in zapeljivo estetiko. Naše občinstvo si prizadevamo navdušiti in navdihovati z uporabo provokativnih podob in kreacij, ki vzamejo dih in razvnemajo čutila.

Podjetje sta leta 1968 ustanovila Calvin Klein in njegov poslovni partner Barry Schwartz in od takrat smo si ustvarili sloves enega vodilnih akterjev v ameriški modi s čisto estetiko in inovativnim oblikovanjem. Svetovna prodaja izdelkov blagovne znamke CALVIN KLEIN v trgovini na drobno je leta 2016 presegla 8 milijard ameriških dolarjev, izdelki pa so bili na voljo v več kot 110 državah. CALVIN KLEIN zaposluje prek 10.000 sodelavcev po vsem svetu. Leta 2003 nas je prevzela družba PVH Corp.

PVH Corp. se je v več kot 135-letni zgodovini odlikovala pri širjenju blagovnih znamk in podjetij z bogato ameriško tradicijo in je postala ena največjih družb za oblačila v svetu. Imamo prek 35.000 sodelavcev v več kot 40 državah z več kot 8 milijardami dolarjev letnega prometa. V lasti imamo legendarne znamke CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's in Olga ter digitalno platformo True & Co. Poleg tega tržimo različne izdelke pod omenjenimi in drugimi nacionalno in mednarodno uveljavljenimi lastnimi in licenciranimi znamkami.

*Za znamko Speedo imamo trajno licenco za Severno Ameriko in Karibe s strani Speedo International, Ltd.

AVTOR FOTOGRAFIJ: © 2018 Willy Vanderperre

POSNETEK KAMPANJE (:30 SEC) ZA OGLED: https://youtu.be/90CCjgX0n20

POSNETEK KAMPANJE (:30 SEC) ZA VKLJUČITEV V DRUGE SPLETNE STRANI, DOKUMENTE:
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/90CCjgX0n20" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>

DRUŽBENI MEDIJI:facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein;
youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein; instagram.com/calvinklein;
pinterest.com/calvinklein
snapchat: calvinklein
calvinklein.com/mycalvins
OUR FAMILY. #MYCALVINS

Sporočilo za javnost v izvirniku je na voljo na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20180122005732/en/

Kontakt:

Calvin Klein, Inc.
Jessica Jenkins, 212 292 9435
Direktorica za odnose z javnostmi
jessicajenkins@ck.com
ali
Jacqueline Giusti, 212 292 9749
koordinatorka za komunikacijo s podjetji
jacquelinegiusti@ck.com

Vir: Calvin Klein, Inc.

FOTO: CALVIN KLEIN, INC. PREDSTAVLJA PROMOCIJO KOLEKCIJE POMLAD/POLETJE 2018, v kateri nastopajo Kim Kardashian West, Khloé Kardashian, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner and Kylie Jenner