Haier pošilja strankam po svetu pozdrave ob Festivalu pomladi in vabi ljudi iz različnih kulturnih okolij k praznovanju družinskega snidenja
12. februar 2018, 01:00 UTC
QINGDAO, Kitajska - (BUSINESS WIRE) - Vsa Kitajska in kitajske skupnosti po vsem svetu prekipevajo od prazničnega vzdušja, saj je pred vrati Festival pomladi, znan tudi kot Kitajsko novo leto. Različne države, ki izhajajo iz različnih kultur, bodo skupaj praznovale praznik.
To sporočilo vsebuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo je na voljo tukaj: http://www.businesswire.com/news/home/20180211005079/en/
Haierjevi pozdravi svetu ob Kitajskem novem letu (foto: Business Wire)
Kljub kulturnim razlikam in različnim načinom praznovanja novega leta po svetu ljudi povsod po svetu združuje ista navezanost na družino. Kot vodilna svetovna blagovna znamka bele tehnike in kot aktiven član Projekta kitajskih blagovnih znamk je Haier nedavno izdal serijo novoletnih video razglednic, ki promovirajo "družinsko kulturo", v katerih nastopajo ljubeča ameriška družina, romantična francoska družina, marljiva novozelandska družina in čezmejna kitajska družina. Družine prihajajo z različnih celin in z obeh polobel, tako da ponujajo enkraten globalen pogled na praznično obdobje.
Različne tradicije v različnih državah se odražajo v raznolikih družinskih kulturah. Vendar pa je družina za ljudi na Kitajskem in po vsem svetu čustveno sidro in "ponovno snidenje" je najboljši način obnavljanja družinskih vezi. Haier je s svojimi pametnimi tehnologijami vstopil v vsakdan vsake družine, zadovoljil njihove različne potrebe in jih spremljal ob najbolj nepozabnih novoletnih trenutkih.
V zadnjih 33 letih je Haier proučil potrebe različnih družin v različnih državah in oblikoval svojo edinstveno globalno družinsko kulturo. Njegov niz šestih blagovnih znamk, to so Haier, Casarte, Leader, GE Appliance, Fisher & Paykel in AQUA, ponuja širok izbor izdelkov za različne pametne rešitve v domu.
Z zadovoljevanjem raznolikih potreb strank iz različnih kulturnih in socialnih okolij Haier uspešno služi družinam po svetu in je postal okno v globalno družinsko kulturo. Z globalno vizijo in sposobnostjo preučevanja spremenjenih zahtev globalnih strank v prizadevanjih za lajšanje njihovih izboljšanih življenjskih slogov je Haier postal vodilni akter v svetu na področju bele tehnike in vzor za kitajske globalne blagovne znamke.
Video si oglejte tu: https://youtu.be/n2TjWYsQHAA!
Izvorno verzijo si oglejte na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20180211005079/en/
Kotakti
Haier
Chen Xi, 0086-4006-999-999
chenxi@haier.com
http://www.haier.com
Vir: Haier
Multimedijske vsebine