O-STA

Jam City zagnal predprijave na Google Play in objavil nov napovednik za mobilno igro Harry Potter: Misterij Bradavičarke

--(BUSINESS WIRE)-- Jam City: To obvestilo za javnost vsebuje dodatne multimedijske vsebine. V polnem obsegu so na voljo na tem naslovu: http://www.businesswire.com/news/home/20180301005429/en/

SLIKA: Jam Cityjev Harry Potter: Misterij Bradavičarke (Grafika: Business Wire)

Kdo:
Jam City, studio za mobilne igre s sedežem v Los Angelesu, v partnerstvu z Warner Bros. Interactive Entertainment.

Kaj:
Predprijave za Harry Potter: Misterij Bradavičarke so zdaj odprte. Ljubitelji se lahko v naprej registrirajo na Google Play in si zagotovijo, da bodo prvi obveščeni, ko bo igra izšla. Jam City je prav tako izdal drugi uradni video napovednik za Harry Potter: Misterij Bradavičarke. Licenco za igro Harry Potter: Misterij Bradavičarke ima Warner Bros. Interactive Entertainment, razvil jo je Jam City, za mobilne naprave pa bo to pomlad izšla pod Portkey Games™, novo znamko za igralne izkušnje, ki jih navdihujejo čarovnija in pustolovščine čarovniškega sveta Wizarding World™. Na voljo bo na platformah App Store in Google Play.

Kje:
Los Angeles, Kalifornija

Citat:
"Hvaležni smo ljubiteljem, ki so iz Harry Potter: Misterij Bradavičarke naredili eno najtežje pričakovanih mobilnih iger leta 2018," je povedal Chris DeWolfe, soustanovitelj in izvršni direktor Jam City. "Navdušeni smo nad zagonom Google predprijav in ponujamo droben vpogled v to, kako bo ta igra ljubiteljem omogočila, da ustvarijo svoj lik in prvič vstopijo v Bradavičarko."

Vsebine:
Za naložitev podpornih vsebin za Harry Potter: Misterij Bradavičake, obiščite: https://app.box.com/v/HPHogwartsMystery-PreRegister

Za ogled novega napovednika na YouTube obiščite: https://youtu.be/xAulFHyjFAI

Ozadje: Harry Potter: Misterij Bradavičarke je prva mobilna igra, v kateri lahko igralci ustvarijo lasten lik in izkusijo življenje učenca na Bradavičarki. V igri, ki je pripovedna pustolovščina z elementi igranja vloge, bodo igralci ustvarili individualiziranega avatarja učenca, se udeleževali učnih ur, se učili čarodejskih spretnosti in razvijali prijateljstva ali tekmovalnost z drugimi učenci. Igralci sprejemajo ključne odločitve, ki vplivajo na priopovedni lok njihovega lika na Bradavičarki. Del igre je tudi nov sistem srečanj, pri katerem odločitve in dejanja igralcev vplivajo na njihove goste, s čimer lahko ljubitelji Harryja Potterja ustvarjajo lastno zapuščino kot čarodej ali čarodejka.

Za več podrobnosti o igri Harry Potter: Misterij Bradavičarke in za povezovanje z drugimi ljubitelji obiščite www.facebook.com/HPHogwartsMystery/, www.twitter.com/HogwartsMystery, za dodatne informacije pa tudi www.HarryPotterHogwartsMystery.com/.

O podjetju Jam City:

Jam City je eno vodilnih svetovnih podjetij v mobilni zabavi, ki družabno-igralne izkušnje zagotavlja na milijone igralcem po vsem svetu. Leta 2010 so ga ustanovili soustanovitelja platforme MySpace Chris DeWolfe in Aber Whitcomb in nekdanji vodilni pri 20th Century Fox Josh Yguado. Jam City je ustvarjalni motor, odgovoren za nekatere izmed najbolj donosnih in najdlje popularnih mobilnih igric za več igralcev, kot so Cookie Jam (dobitnik Facebookove nagrade igra leta) in Panda Pop. Jam City je glavni referenčni studio za Hollywood, saj je razvil poglobljene, zgodbeno bogate mobilne igre na osnovi ikoničnih zabavnih znamk, kot so Harry Potter, Family Guy, Marvel Avengers in Futurama. Jam City ima 500 zaposlenih v studiih v Los Angelesu, San Franciscu, San Diegu, Seattlu in Buenos Airesu. Ekipa Jam Cityja je znana po svoji ustvarjalni odličnosti in tehnični inovativnosti na ključnih področji, na primer pri podajanju zgodbe ter na področjih podatkovne znanosti in razumevanja uporabnikov.

O družbi Warner Bros. Interactive Entertainment:

Warner Bros. Interactive Entertainment, del Warner Bros. Home Entertainment, Inc., je ena vodilnih svetovnih družb na področju založništva, razvijanja, licenciranja in distribucije zabavnih vsebin za interaktivne platforme, med drugim za konzolne, mobilne in računalniške igre, tako za interno kot za skupno razvite.

O znamki Portkey Games:

Portkey Games, del Warner Bros. Interactive Entertainment, je znamka za igre, ki se posveča razvijanju igralnih izkušenj, ki jih navdihujejo čarovnija in pustolovščine čarovniškega sveta pisateljice J.K. Rowling. Te nove igre omogočajo igralcem, da raziskujejo, odkrivajo in so v središču lastne čarovniške pustolovščine.

O seriji Harry Potter:

Harry Potter je še naprej svetovni fenomen. Prav vsaka od sedmih knjig avtorice J.K. Rowling je podrla prodajne rekorde; skupno je bilo doslej prodanih več kot 500 milijonov knjig, ki so bile prevedene v 80 jezikov. Za filme Harry Potter, ki jih je produciral Warner Bros. Pictures, je bilo prodanih za več kot 7,7 milijarde dolarjev vstopnic, s čimer je franšiza Harry Potter najdonosnejša v zgodovini filma.

Programska oprema HARRY POTTER: SKRIVNOST BRADAVIČARKE © 2018 Jam City, Inc. Razvil Jam City. Jam City® in logotip Jam City sta registrirani ali odregistrirani znamki Jam City, Inc. PORTKEY GAMES © 2018 Warner Bros. Entertainment Inc. Vse pravice pridržane. HARRY POTTER in FANTASTIC BEASTS založniške pravice © J.K. Rowling. J.K. ROWLING'S WIZARDING WORLD je znamka J.K. Rowling in Warner Bros. Entertainment Inc. PORTKEY GAMES, HARRY POTTER: MISTERIJ BRADAVIČARKE, HARRY POTTER in FANTASTIC BEASTS liki, imena in povezani prepoznavni znaki so del blagovne znamki © Warner Bros. Entertainment Inc. Vse pravice pridržane.

WB GAMES LOGO, WB SHIELD: ™ & © Warner Bros. Entertainment Inc. (s18)

Multimedia

Video

Jam City's Upcoming Harry Potter: Hogwarts Mystery Mobile Game

Izvorna različica je na voljo na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20180301005429/en/

Kontakti

Jam City
Sarah Ross
310-924-1404
sarahr@jamcity.com

ali

Kenny Johnston
602-999-1890
kjohnston@jamcity.com

ali

ONE PR Studio (za Jam City v ZDA)
Kjell Vistad | Gilberto Williams-Gamboa
510-893-3271
jamcity@oneprstudio.com
Vir: Jam City