O-STA

Trajnost v zraku: potniki družbe KLM bodo pili kavo, pridelano z upoštevanjem načela trajnostne pridelave

Na letalih so zmanjšali število tiskanih časopisov in potnikom omogočili prebiranje novic preko KLM medijske aplikacije
Potniki družbe KLM bodo od oktobra dalje pili kavo, pridelano z upoštevanjem načela trajnostne pridelave
Pri KLM si za trajnostni razvoj prizadevajo tako v zraku kot tudi na tleh

Z oktobrom bo nizozemska letalska družba KLM združila moči z vodilnim svetovnim proizvajalcem kave Jacobs Douwe Egberts in na vseh svojih letih potnikom postregla z njihovo okusno, kakovostno kavo, pridelano z upoštevanjem načela trajnostne pridelave. Obe nizozemski družbi se namreč močno zavedata pomembnosti trajnostnega razvoja, h kateremu z načinom svojega poslovanja tudi veliko prispevata.

Kava Jacobs na letih družbe KLM

KLM se je odločil, da bo svoje potnike na letih razvajal s posebno mešanico kave Jacobs Douwe Egberts, ki ohranja svoj izvrstni okus in kvaliteto tudi na zelo visoki nadmorski višini. Ista kava je namreč na voljo tudi potnikom v KLM-jevih letaliških salonih v Evropi in drugje po svetu (European Crown Lounge in Intercontinental Crown Lounge). Iz KLM-ja so sporočili, da z veseljem sodelujejo s podjetjem Jacobs Douwe Egberts, saj je obojim skupno, da na prvo mesto postavljajo kvaliteto in se držijo principov trajnostnega poslovanja.

Trajnost v zraku ...

KLM si na številne načine prizadeva, da bi na svojih letih zmanjšali izpuste CO2. Lažje kot je letalo, boljše je za okolje, saj porabi manj goriva in s tem tudi manj onesnažuje. Že s tem, da so zmanjšali število tiskanih časopisov na letalih in potnikom omogočili prebiranje novic preko KLM medijske aplikacije, so v letu 2017 zmanjšali težo letal za skupno 360.000 kg in s tem letno prihranili kar 229.000 litrov goriva ter posledično zmanjšali CO2 izpuste. Pri kar 561 poletih pa so poleg navadnega goriva uporabili tudi biogorivo.

... in na tleh

Za okolje pa ne skrbijo samo v zraku, ampak tudi na tleh. S posebno metodo pol suhega čiščenja letal so namreč v letu 2017 porabili kar 8 milijonov litrov vode manj kot v preteklih letih. To pomeni, da namesto 12.000 litrov vode, ki so jih porabili za čiščenje letala Boeing 777, porabijo zdaj zgolj 150 litrov. Z ločevanjem in recikliranjem odpadkov pa so od leta 2011 kar za 32 % zmanjšali količino odpadkov na potnika.