O-STA

Starbucks in Skupina Alibaba vzpostavila strateško sodelovanje za preobrazbo potrošniške izkušnje v kavni industriji na Kitajskem

  • V pomembni prelomnici za obe podjetji sta Starbucks in Alibaba na poti, da s poglobljenim partnerstvom omogočita popolno Starbucks izkušnjo

  • Starbucks bo sodeloval prek glavnih družb v ekosistemu Alibabe, kot so Ele.me, Hema, Tmall, Taobao in Alipay, s čimer bo pomembno nadgradil Starbucksovo izkušnjo za kitajske potrošnike:

    • Napoveduje, da bo prek platforme na zahtevo Ele.me's septembra 2018 pilotno vzpostavil dostavne storitve v Pekingu in Šanghaju; program dostave naj bi se razširil v 30 mest in več kot 2000 prodajaln do konca leta 2018.

    • Prek partnerstva s supermarketi Hema bo ustvaril "Starbuckove dostavne kuhinje", ki so zasnovane prav za zagotavljanje Starbuckovih dostavnih naročil, in še naprej širil dostavne zmogljivosti, ob čemer bo zagotavljal najvišje ravni potrošniške izkušnje v prodajalni.

  • Družbi naj bi soustvarili virtualno Starbucksovo trgovino brez primere, ki bo povezala več platform prek ekosistiemov Starbucksa in Alibabe, in tako omogočila popolno in še bolj uporabniku prilagojeno izkušnjo, kjer se bodo člani registrirali, uživali ugodnosti in široko paleto storitev.

ŠANGHAJ & HANGZHOU, Kitajska --(BUSINESS WIRE)-- Družba Starbucks Coffee Company ("Starbucks") (NASDAQ: SBUX) in Alibaba Group Holding Ltd. ("Alibaba") (NYSE: BABA) sta danes napovedali poglobljeno strateško partnerstvo "nove maloprodaje" (New Retail), ki bo omogočilo popolno Starbucks izkušnjo in preobrazilo kavno industrijo na Kitajskem. V sodelovanju z glavnimi družbami v ekosistemu Alibabe, kot so Ele.me, Hema, Tmall, Taobao in Alipay, je Starbucks napovedal načrte za pilotno uvedbo dostavnih storitev z začetkom septembra 2018, vzpostavitev "Starbuckove dostavne kuhinje" za izvedbo dostavnih naročil in povezavo več platform, s čimer bo soustvaril virtualno prodajalno Starbucks brez primere - edinstveno in še bolj uporabniku prikrojeno spletno Starbucksovo izkušnjo za kitajske potrošnike.

To sporočilo vsebuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo si oglejte tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20180801006123/en/

Na današnji tiskovni konferenci v Šanghaju sta Starbucks in Skupina Alibaba obelodanila podrobnosti strateškega partnerstva, ki bo omogočilo popolno Starbucksovo izkušnjo in preoblikovalo kavno industrijo na Kitajskem. V sodelovanju s ključnimi družbami, kot so Ele.me, Hema, Tmall, Taobao in Alipay bo Starbucks s septembrom 2018 pilotno uvedel dostavne storitve, vzpostavil "Starbucksove dostavne kuhinje" v Hemi in povezal več platform, tako da bo soustvaril virtualno Starbucksovo prodajalno brez primere. Partnerstvo obljublja, da bo kitajskim potrošnikom omogočilo še bolj njim prikrojeno spletno Starbucksovo izkušnjo. (Foto: Business Wire) 

Najava zaznamuje zgodovinski trenutek, v katerem dve legendarni globalni podjetji gradita na svojih značilnih maloprodajnih in tehnoloških prednostih, da bi korenito spremenili uporabniško izkušnjo. S pomočjo Alibabinega ekosistema in infrastrukture nove maloprodaje bo lahko Starbucks nadalje združil popolno Starbucksovo izkušnjo med svojimi prodajalnami in prek interneta za potrošnike

"Zahvaljujoč nadgrajeni uporabniški izkušnji, ki jo zagotavlja naših prek 45.000 partnerjev, Starbucks na Kitajskem raste in se izpopolnjuje bolj kot kjerkoli drugod po svetu," je dejal Kevin Johnson, predsednik in glavni izvršni direktor družbe Starbucks Coffee Company. "Naše transformativno partnerstvo z Alibabo bo preoblikovalo sodobno maloprodajo in predstavlja pomemben mejnik v naših prizadevanjih, da bi presegli pričakovanja kitajskih potrošnikov. Podjetja Starbucks Kitajska ne bo mogoče spregledati in povsem zaupam ekipi, ki bo v življenje obudila to novo inovacijo v ozadju Starbucksove izkušnje."

Daniel Zhang, glavni izvršni direktor Skupine Alibaba, je dejal: "Starbucks je več kot destinacija za izvrstno kavo in delimo si isto vizijo pionirskega razvoja nove kulture kave in življenjskega sloga s pomočjo inovacij in tehnologije. Pri Alibabi smo navdušeni, da bomo lahko razširili naše obstoječe partnerstvo s Starbucksom s pomočjo naše najsodobnejše infrastrukture nove maloprodaje in digitalne moči, da bomo uporabnikom omogočili izkušnjo brez primere. To partnerstvo ponovno priča o uspehu naše strategije nove maloprodaje."

Strateško partnerstvo sodi v širša prizadevanja Alibabe za zagon nove maloprodaje, katere cilj je spremeniti način poslovanja s povezovanjem izkušenj na spletu in sicer. Alibaba je novo maloprodajo uvedla leta 2016 in odtlej je ta strategija postala zaščitni znak sektorja maloprodaje.

Ustvariti edinstveno izkušnjo naročanja in dostave prek ekosistema Alibabe

Najboljša storitev v razredu za dostavo kave prek Ele.me

V sodelovanju z Ele.me, vodilno platformo na zahtevo za dostavo hrane na Kitajskem, z več kot tremi milijoni registriranih kurirjev, bo Starbucks septembra letos začel s pilotno dostavo v 150 prodajalnah, ki so locirane v ključnih poslovnih conah v Pekingu in Šanghaju, z načrti, da bo pospešil in razširil program dostave v več kot 2000 Starbucksovih lokalov v 30 mestih do konca koledarskega leta 2018.

Starbucks in Ele.me sta sodelovala pri razvoju edinstvene, potrošniku prilagojene dostavne infrastrukture, pri katerem je bilo skrbno poskrbljeno za vsako podrobnost posebej, vključno s predanimi dostavnimi kurirji Ele.me, natančnim časom dostave in dostavnimi podjetji. Družbi sta ustvarili po meri oblikovan Starbucksov program za naročila in dostavo, ki podpira edinstveno izkušnjo in kvaliteto, ki jo potrošniki pričakujejo v Starbucksovih lokalih. Prek omenjenega dostavnega partnerstva sta Starbucks in Ele.me razvila najboljši standard storitev za dostavo kave v svojem razredu za kitajske potrošnike.

"Ele.me ima močno infrastrukturo za dostavo na zahtevo na Kitajskem. Veseli smo, da smo se povezali s Starbucksom, da bi lahko ponudili te zanesljive in zaupanja vredne dostavne storitve, ki bodo zadovoljevale potrebe naših potrošnikov in unovčile velik potencial dostavnega sektorja. Za Ele.me je pomemben mejnik, da smo poglobili naše sodelovanje z maloprodajnimi verigami in še naprej razširili našo prisotnost v sektorju dostave hrane," je dejal Wang Lei, glavni izvršni direktor Ele.me.

Značilne zmogljivosti dobave in dostave prek supermarketov Hema

Poleg tega bo Starbucks v partnerstvu s supermarketi Hema postal prva maloprodajna blagovna znamka, ki bo vzpostavila namenske "Starbuckove dostavne kuhinje" znotraj njihovih trgovin. "Starbucksove dostavne kuhinje" bodo uporabile značilne zmogljivosti Heme za dostavo in dobavo, da bodo lahko dopolnile dostavo Starbucksovih ročno pripravljenih kavnih in čajnih napitkov prek obstoječih Starbucksovih lokalov. Starbucks bo prav tako izkoristil Hemine visoko učinkovite vpoglede v potrebe potrošnikov in edinstveno znanje za njihovo zadovoljitev, da bo lahko še bolje služil potrebam posameznikov in družin v skupnostih posod na Kitajskem.

Ta načrtna strategija bo narekovala smernice prihodnjemu mrežnemu načrtovanju novih Starbucksovih prodajaln, ki bodo v kombinaciji z lokacijami "Starbuckovih dostavnih kuhinj" nadalje širile obseg in doseg Starbucksovih dostavnih storitev, medtem ko bodo našim partnerjem (zaposlenim) omogočile, da nadaljujejo z izboljševanjem izkušnje potrošnika izven doma in delovnega mesta. Starbucks bo "Starbucksove dostavne kuhinje" odprl v izbranih supermarketih Hema v Šanghaju in Hangzhouju že septembra leta 2018, načrtuje pa, da bo prisotnost sčasoma razširil tudi v druga mesta.

"Naši kitajski uporabniki imajo visoka pričakovanja glede svoje Starbucksove izkušnje in ponosni smo, da uvajamo prvovrstno dostavno izkušnjo, ki odraža prav tako storitev in kvaliteto, kot so jo vzljubili in jo od nas pričakujejo v naših lokalih - nikdar je ne bomo ogrozili," je dejala Belinda Wong, glavna izvršna direktorica Starbucks Kitajska. "Še pomembneje, prek našega partnerstva z Alibabo podiramo fizične in virtualne pregrade med prostori doma, službe, prodajalne in digitalnega prostora, s čimer bo Kitajska postala prvi Starbucksov trg, ki bo zagotovil popolno Starbucksovo izkušnjo z vseh vidikov življenja naših potrošnikov in nadalje odražal edinstvenost in strateško pomembnost trga."

Digitalne inovacije spreminjajo trgovino

Ključna strateška pobuda partnerstva je razvoj inovativne, prve tovrstne virtualne Starbucksove prodajalne na Kitajskem. V tem digitalnem partnerstvu bo Alibaba razvila centralizirano spletno vozlišče upravljanja z edinstvenimi zmogljivostmi, da poveže in zagotovi konsistentno Starbucksovo izkušnjo prek več digitalnih platform. Ta inovacija bo presegla tradicionalne omejitve obiska prek ene aplikacije, tako da bo uporabniku zagotovila izboljšano in še bolj njemu prikrojeno Starbucksovo digitalno izkušnjo prek aplikacije Starbucks in Alibabinih mobilnih aplikacij, ki so neposredno namenjene uporabniku, med drugim Taobao, Alipay, Tmall in Koubei.

Ta najnovejša inovacija bo korenito spremenila tradicionalni nespletni-spletni model, tako da bo dejansko razširila doseg Starbucksove izkušnje v vsakodnevni življenjski ritual kitajskih potrošnikov, ne glede na kraj ali čas. Ne glede ali doma ali na delovnem mestu, znotraj Starbucksove prodajalne ali prek spleta bodo Starbucksovi potrošniki lahko dostopali do in uživali Starbucksovo izkušnjo na enem mestu, ko bodo nakupovali blago prek spleta, kupovali Starbucksov ročno pripravljen napitek, ki bo dostavljen prijatelju, ali pošiljali Starbucksovo darilo ljubezni prek družabne platforme za obdarovanje "Reci s Starbucksom (Say it with Starbucks). Starbucks bo postopoma integriral svojo platformo članstva v Starbucks Rewards (SR) v centraliziran sistem, kar mu bo omogočalo, da bo izkoristil podatke o potrošnikih, zato da bo svojim uporabnikom ponudil resnično njim prikrojeno izkušnjo, obenem pa ustvaril močne temelje za prihodnji razvoj Starbucksovih digitalnih izkušenj na Kitajskem.

Starbucks in Alibaba sta zaupanja vredna poslovna partnerja, ki imata enake vrednote v duhu inovacij in neomajno sledita odličnosti izdelkov in storitev. To poglobljeno partnerstvo je pomemben korak, saj sta se družbi povezali, da bi uporabniško izkušnjo po vsej Kitajski dvignili na višjo raven.

O Starbucksu

Družba Starbucks Coffee Company je že od leta 1971 predana etičnim standardom pri pridobivanju in praženju najkakovostnejše kave arabica na svetu. S prodajalnami povsod po svetu je danes podjetje vodilni svetovni ponudnik izbranih kav. Naša popolna predanost odličnosti in načelom podjetja zagotavljata, da vsaka skodelica naše kave vsakemu našemu kupci prinese neponovljivo Starbucks izkušnjo. Če želite deliti izkušnjo, nas prosim obiščite v naših prodajalnah, na spletu prek Starbucks.com in prek Starbucks Newsroom.

O Skupini Alibaba

Poslanstvo Skupine Alibaba je poenostaviti poslovanje kjerkoli. Družba si je za cilj zadala, da zgradi prihodnjo infrastrukturo poslovanja. Njena vizija je, da se bodo uporabniki srečevali, delali in živeli na Alibabi in da bo podjetje, ki traja vsaj 102 leti.

Originalno verzijo sporočila si oglejte na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180801006123/en/

Kontakti

Starbucks
Odnosi z mediji
press@starbucks.com
ali
Alibaba Group
Katie Lee, +852 9728 0979
k.lee@alibaba-inc.com
ali
Candice Huang, 202-716-7446
candicehuang@alibaba-inc.com


Vir: Starbucks Coffee Company

Multimedijske vsebine

Foto

Na današnji tiskovni konferenci v Šanghaju sta Starbucks in Skupina Alibaba obelodanila podrobnosti strateškega partnerstva, ki bo omogočilo popolno Starbucksovo izkušnjo in preoblikovalo kavno industrijo na Kitajskem. V sodelovanju s ključnimi družbami, kot so Ele.me, Hema, Tmall, Taobao in Alipay bo Starbucks s septembrom 2018 pilotno uvedel dostavne storitve, vzpostavil "Starbucksove dostavne kuhinje" v Hemi in povezal več platform, tako da bo soustvaril virtualno Starbucksovo prodajalno brez primere. Partnerstvo obljublja, da bo kitajskim potrošnikom omogočilo še bolj njim prikrojeno spletno Starbucksovo izkušnjo. (Foto: Business Wire)

Foto

Danes so bile predstavljene podrobnosti strateškega partnerstva med Starbucksom in Skupino Alibaba Group s ciljem preoblikovanja kavne industrije na Kitajskem. V sodelovanju s ključnimi družbami, kot so Ele.me, Hema, Tmall, Taobao in Alipay bo Starbucks s septembrom 2018 pilotno uvedel dostavne storitve, vzpostavil "Starbucksove dostavne kuhinje" v Hemi in povezal več platform, tako da bo soustvaril virtualno Starbucksovo prodajalno brez primere. (Photo: Business Wire)