O-STA

Tommy Hilfiger vabi socialne podjetnike, da se spopadejo z izzivom Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Tommy Hilfiger, ki je v lasti PVH Corp. [NYSE: PVH], z veseljem naznanja začetek drugega natečaja kampanje Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, ki premika meje mogočega v svetu mode. Globalni program podpira zagonska podjetja in podjetja v fazi rasti, ki razvijajo rešitve, ki spodbujajo inkluzivne in pozitivne spremembe v svetu mode. Po uspešnem prvem letu je podjetje navdušeno, da lahko nadaljuje svoje delo - iskanje priložnosti, ki podpirajo napredek modne industrije.

To sporočilo za javnost vključuje multimedijske vsebine. V celoti si ga lahko ogledate na: https://www.businesswire.com/news/home/20190321005068/en/

Prestižna žirija in zmagovalci natečaja TOMMY HILFIGER Challenge na zaključnem dogodku. (Foto: Business Wire)

Prestižna žirija in zmagovalci natečaja TOMMY HILFIGER Challenge na zaključnem dogodku. (Foto: Business Wire)

"Prvo poglavje te globalne iniciative je bilo navdihujoče potovanje, ki je osvetlilo neverjetne ideje, ki bi lahko spremenile življenja ljudi z ustvarjanjem bolj pozitivnega in inkluzivnega sveta mode," je dejal Tommy Hilfiger. "V kampanji Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge nadaljujemo z mentorstvom in podporo socialnih podjetnikov, ki so povsem predani iskanju rešitev, v katere trdno verjamejo. Tako bomo počastili podjetniški duh in odločen optimizem, ki je v samem središče DNK zapisa naše znamke."

Zainteresirane podjetnike vabimo, da pošljejo predloge za projekte, ki se osredotočajo na inkluzivno modo. V večstopenjskem štirimesečnem procesu bo izbranih šest finalistov, ki bodo povabljeni, da svoje projektne načrte razvijejo s pomočjo ekipe predanih poznavalcev znamke Tommy Hilfiger na Kampusu prihodnosti (Campus of the Future) v nizozemskem Amsterdamu. Svoje koncepte bodo v začetku leta 2020 predstavili na zaključnem dogodku globalnega izziva Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, kjer bo prestižna žirija dvema zmagovalcem podelila skupno 150.000 evrov. Zmagovalca bosta deležna tudi enoletnega mentorstva strokovnjakov podjetje Tommy Hilfiger in poslovne šole INSEAD, poleg tega pa se bosta lahko vpisala tudi v študijski program socialnega podjetništva, ki ga poučujejo na INSEAD. Tudi občinstvo bo izbralo svojega zmagovalca, ki bo prejel 10.000 evrov.

Zaključni dogodek prvega izziva je potekal januarja 2019 pod budnim očesom žirije, ki so jo sestavljali priznani strokovnjaki g. Tommy Hilfiger, manekenka in aktivistka Arizona Muse, izvršni direktor Tommy Hilfiger Global in PVH Europe Daniel Grieder, glavni finančni in poslovni direktor Tommy Hilfiger Global in PVH Europe Martijn Hagman, soustanoviteljica in partnerica Social Impact Ventures Willemijn Verloop, redni profesor in predsednik socialnega podjetništva na Católica-Lisbon in gostujoči profesor na INSEAD Filipe Santos, ter upravna direktorica Fashion for Good Katrin Ley. Žirija je tri zmagovalne projekte, Selina Wamucii, doctHERs in Auf Augenhoehe, nagradila s skupno 210.000 evri.

Misija Tommyja Hilfigerja je biti eno vodilnih trajnostnih oblikovalskih podjetij na področju življenjskega sloga s tem kako ustvari svoje izdelke, upravlja sodelovanja in se povezuje s skupnostmi in deležniki. Za več informacij trajnostni evoluciji Tommyja Hilfigerja obiščite : http://global.tommy.com/int/en/about/corporate-responsibility/16

Natečaj bo potekal med 21. marcem 2019 in 12. majem 2019, prijavite pa se lahko tukaj.

Za več informacij o izzivu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, vključno s podatki za prijavo, obiščite: http://global.tommy.com/int/en/about/corporate-responsibility/16

Prijatelje in sledilce znamke vabimo, da se pridružijo diskusiji na družabnih medijih z uporabo #TommyHilfiger, #FashionFrontierChallenge, #MakeNewPossible in @TommyHilfiger.

O podjetju Tommy Hilfiger

S portfeljem znamk, ki vključuje TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, je Tommy Hilfiger ena najbolj prepoznavnih premijskih oblikovalskih skupin na področju življenjskega sloga. Osredotoča se na oblikovanje in marketing visokokakovostnih krojenih oblek in športnih oblačil za moške, modnih kolekcij za ženske in športnih ter otroških oblačil, jeans kolekcij, spodnjega perila (vključno s haljami, pižamami in trenirkami), čevljev in dodatkov. Z izbranimi licencami Tommy Hilfiger nudi tudi komplementarne izdelke kot so očala, ure, dišave, kopalke, nogavice, usnjena galanterija, izdelki za dom in prtljaga. Linijo izdelkov TOMMY JEANS sestavljajo oblačila iz jeansa ter moška in ženska obutev, dodatki in dišave. Proizvodi znamk TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS je potrošnikom na voljo po vsem svetu v široki mreži trgovin TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, vodilnih specializiranih trgovinah in blagovnicah, izbranih spletnih trgovinah in na tommy.com.

O PVH Corp.

PVH, ki ima 135-letno zgodovino, odlikuje gojenju znamk in podjetij z bogato ameriško dediščino, kar nam je omogočilo, da smo postali eno največjih podjetij na področju proizvodnje oblek na svetu. Imamo več kot 36.000 partnerjev, ki poslujejo v več kot 40 državah in beležijo skupno skoraj 9 milijard ameriških dolarjev letnih prihodkov. V lasti imamo ikonične znamke CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's, Olga in Geoffrey Beene, kot tudi znamko spodnjega perila True & Co., ki se osredotoča na digitalno prodajo, in pestro ponudbo izdelkov teh in drugih nacionalno in mednarodno prepoznavnih naših in licenčnih znamk.

*Licenco za Severno Ameriko in Karibe za znamko Speedo podjetja Speedo International Limited imamo v trajni lasti.

Za ogled izvirnika obiščite businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190321005068/en/

Kontakti

Kontakt pri podjetju Tommy Hilfiger

Baptiste Blanc

Direktor globalnih komunikacij

E-pošta: Baptiste.Blanc@tommy.com

Tel: +31 62904 2334

Vir: Tommy Hilfiger

Multimedijske vsebine

Video

Foto

Prestižna žirija in zmagovalci natečaja TOMMY HILFIGER Challenge na zaključnem dogodku. (Foto: Business Wire)