O-STA

Vodilne znamke podjetja P&G, vključno s Pampers, Ariel in Herbal Essences, postajajo še močnejše na področju odgovorne potrošnje

PARIZ--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Procter & Gamble (NYSE:PG) je danes natančno orisalo načrte in ukrepe vodilnih znamk za povečanje pozitivnega učinka na družbo in okolje s predstavitvijo meril Brand 2030. Na pariški konferenci Sustainable Brands (Trajnostne znamke) so vodilni predstavniki podjetja predstavili prihodnji okvir inovativnih strategij, ki bodo navdihovale in omogočile odgovorno potrošnjo petim milijardam potrošnikov, za katere podjetje P&G skrbi vsak dan. Vodilne znamke podjetja, vključno s Pampers®, Ariel® in Herbal Essences®, napredujejo pri prevzemanju tega okvirja z ukrepi in zavezami, ki bodo prispevale k hitrejšemu uveljavljanju trajnostnih življenjskih slogov.

"Potrošniki niso več pripravljeni sprejemati kompromisov med učinkovitostjo izdelkov in trajnostnim načinom življenja, zato pričakujejo, da bodo znamke uspešno ukrepale ter tako prispevale k reševanju nekaterih najbolj zapletenih izzivov na svetu," je izjavil Mark Pritchard, glavni predstojnik oddelka za znamke podjetja P&G. "P&G je zato osredotočen na preusmerjanje marketinga z namenom uporabiti doseg in sporočilnost naših znamk kot način za dosego dobrega in za rast. Želimo, da se naše znamke razvijajo in ustvarjajo vrednost ter da imajo merljiv in dolgoročen pozitivni učinek na družbo in okolje."

Merila Brand 2030 pokrivajo dva področja, vsako pa popisuje konkretne ukrepe, ki jih znamke lahko izvajajo, da bi postale "sila za dosego dobrega in rasti":

  • Ambicije znamk, v sklopu katerih znamke sprejmejo strateške družbene in okoljske zaveze v samem središču njihove izkušnje s potrošniki ter tako pripomorejo k naslavljanju družbenih izzivov na področjih, kjer lahko prispevajo na izviren in pomemben način.

  • Temelji znamk, v sklopu katerih znamke razvijajo inovacije na področjih izdelkov in pakiranja, uporabljajo svojo platformo za spodbujanje družbene in okoljske trajnosti ter so transparentne glede svojih sestavin in zagotavljanja varnostnih standardov (znanost varnosti), medtem ko zmanjšujejo učinke svoje dobavne verige.

Primeri, kako vodilne znamke podjetja P&G že prevzemajo ta merila prek izražanja svojih ambicij in izvajanja načrtov, so naslednji:

Ambicija znamke Ariel vključuje razvoj boljšega čiščenja, ki bi porabil 50% manj virov na ključnih področjih učinka, kot so energija in voda, in sicer na podlagi inovativnega pristopa na področju izdelkov, storitev in pakiranja. Temelji Ariela pa zajemajo njihove najnovejše, danes objavljene zaveze glede pakiranja, ki so usmerjene k temu, da bi bila vsa embalaža primerna za recikliranje do leta 2022 ter da bi zmanjšali količino plastične embalaže za 30% do leta 2025. Poleg tega Ariel uporablja svojo platformo za pomoč pri oblikovanju prihodnosti enakosti na podlagi kampanj, kot so Partage des taches v Franciji in Share the Load v Indiji, ki spodbujajo koncept enakopravne delitve hišnih opravil med moškimi in ženskami.

Ambicija znamke Herbal Essences je vsem omogočiti, da doživijo pozitivno moč narave ter zaščititi biološko raznolikost v korist ljudem in planetu. Poleg tega je znamka Herbal Essences vodilna na področju deljenja izčrpnih informacij o sestavinah, transparentne razlage njihovega štiristopenjskega varnostnega postopka, hkrati pa je PETA razglasila, da znamka ne dopušča nobene krutosti do živali. Herbal Essences bio:renew je prvi globalni izdelek za nego las, katerega rastlinske sestavine so si prislužile odobravanje Kraljevih botaničnih vrtov Kew, svetovne vodilne avtoritete na področju rastlin. Herbal Essences hkrati uporablja svojo platformo za spodbujanje uvedbe embalaže, prilagojene slabovidnim osebam, ter za promoviranje plastenk, izdelanih iz plastike, najdene na plažah, na svojem največjem trgu v ZDA.

Ambicija znamke Pampers se zavzema za to, da bi milijonom dojenčkom zagotovila priložnost za srečen in zdrav razvoj, v sodelovanju z zdravstvenimi strokovnjaki, starši in nevladnimi organizacijami. Kot del načrta Brand 2030 Fundamentals podjetja P&G Pampers predstavlja svojih Sedem ukrepov za dobro, vključno z naslednjimi konkretnimi predlogi: Podpiranje sprememb, ki vodijo v bolj trajnostne rešitve za plenice, da bi se približali cilju 30-odstotnega znižanja1 pleničnih materialov, ki so uporabljeni za enega dojenčka v obdobju nošenja plenic. Z razvojem in uporabo bolj učinkovitih materialov je znamka v zadnjih treh letih zmanjšala povprečno težo svojih plenic za 18%2, ne da bi se zmanjšala tudi kakovost teh plenic. Vodenje v smeri reciklaže3 plenic in čistilnih robčkov ter zaveza k uvedbi reciklažnih objektov v treh mestih do leta 2021. V sodelovanju z organizacijo UNICEF je Pampers prispeval k odpravi materinskega in poporodnega tetanusa v 24 državah. Čad je marca 2019 prav tako izkoreninil to bolezen ter tako postal del projekta, ki je od leta 2006 dalje rešil okoli 880.000 življenj novorojenčkov.

"Merila Brand 2030 so primer vodstva za voditelje znamk, saj opredeljujejo, kaj pomeni za posamezno znamko omogočanje odgovorne potrošnje. Zagotavljajo izčrpno, dolgoročno vključitev učinkovitih in opaznih družbenih tako kot okoljskih učinkov v splošno strategijo in izkušnjo znamke - v nasprotju s posamezno marketinško pobudo znamke ali aktiviranjem le dela marketinškega spleta," je dejala KoAnn Vikoren Skrzyniarz, izvršna predsednica globalne skupnosti Sustainable Brands.

"Pri oblikovanju meril smo sodelovali z več zunanjimi interesnimi skupinami," je rekla Virginie Helias, predstojnica trajnostnega oddelka podjetja P&G. "Hoteli smo ustvariti merila, ki bi znamkam pomagala dosegati dvanajsti cilj trajnostnega razvoja (SDG12) ter jim tako nalagala prevzemanje odgovornosti pri razvijanju odgovorne potrošnje na naslednjo raven. Z našimi znamkami skrbimo za pet milijard ljudi po vsem svetu, kar nam daje posebno priložnost in odgovornost, da ne samo razveseljujemo ljudi z vrhunsko učinkovitostjo proizvodov, ampak tudi, da spodbujamo razgovore, vplivamo na mnenja, spreminjamo vedenja in udejanjamo trajnostni življenjski slog na globalnem nivoju."

O prizadevanjih podjetja P&G za skupno dobro

Korporativni programi podjetja P&G za skupno dobro podpirajo cilje Združenih narodov za trajnostni razvoj ter se osredotočajo na etično in korporativno odgovornost, okoljsko trajnost, skupnostni učinek, enakost spolov, raznolikost in vključevanje. Merila Brand 2030 so poleg korporativnih programov dodatni pogoji za posamezne znamke. Za več informacij o prizadevanjih podjetja za skupno dobro preberite njihovo poročilo o tem za leto 2018 na https://us.pg.com/doing-what-is-right/.

O podjetju Procter & Gamble

P&G skrbi za potrošnike po vsem svetu z enim najmočnejših portfeljev zaupanja vrednih, kakovostnih, vodilnih znamk, med njimi so Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® in Whisper®. Skupnost P&G zajema obrate v približno 70 državah sveta. Za najnovejše novice in informacije o P&G in njegovih znamkah obiščite http://www.pg.com.

O dogodku Sustainable Brands Paris

Sustainable Brands je prva globalna skupnost inovacij, trajnostnih znamk in organizacij. Najbolj vplivna znamka na svetu v okviru korporativne družbene odgovornosti prvič prihaja v Francijo od 23. do 25. aprila 2019. Konferenca vključuje poseben format dogodka, namenjen preobrazbi zaveze znamk in vpeljevanju novih vidikov.


1 V primerjavi s tipično plenico za enkratno uporabo.
2 V primerjavi z najbolj prodajanimi plenicami Pampers v letu 2016.
3 Tehnologijo recikliranja je izumil Fater, skupno podjetje v lasti P&G in Angelinija (izdelovalca plenic Pampers v Italiji).
4 Po podatkih organizacij WHO in UNICEF, ki so v veljavi od februarja 2019.


Izvirno različico si lahko ogledate na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190424005170/en/


Kontakti

Kontakti za medije:
Becky East
H&K Strategies
+44 7785 990159
Becky.East@hkstrategies.com

Eleni Papadimitriou
P&G Communications
+41792077166
papadimitriou.e@pg.com


Vir: Procter & Gamble