O-STA

Big Bang predstavil novo aplikacijo za boljšo izkušnjo

Ljubljana, 2. september 2019 - Big Bang z današnjim dnem v vse svoje trgovine uvaja Klub Big Bang, s katerim še dodatno nadgrajuje uporabniško izkušnjo kupcev. Klub Big Bang je podprt z mobilno aplikacijo, ki temelji na novih tehnologijah in je povezana s spletno trgovino www.bigbang.si.

"Včasih smo se trgovci borili za delež uporabnikove denarnice, danes pa se borimo za delež njegovega življenja. Denimo, če nekdo živi zdravo, je zanj pomembno, da mu lahko tudi tehnologija nadgradi in izboljša življenjski stil. Denarnice ljudje ne odpiramo brez razloga, temveč za svoj stil življenja. S tem v mislih smo zasnovali tudi Klub Big Bang, s katerim se želimo še bolj približati uporabnikovem življenjskem stilu," je povedal Uroš Mesojedec, glavni izvršni direktor družbe Big Bang.

V poletnih mesecih smo v poslovalnicah BTC Mega Ljubljana in Stop Shop Kranj testirali Klub Big Bang in v zelo kratkem času pridobili več tisoč uporabnikov. Še bolj kot veliko število uporabnikov, ki je preseglo pričakovanja, so bili pozitivni njihovi odzivi, tudi nad načinom, kako zaključijo včlanitev v Klub Big Bang na svojem telefonu. Med želenimi funkcionalnostmi in ugodnostmi so uporabniki izpostavili prav rešitve, ki jih preučujemo tudi v Big Bang in jih bomo v naslednjih mesecih vključili v aplikacijo.

Za člane bomo redno pripravljali posebne ponudbe, njihove nakupe popestrili z darili, pripravljali ugodnosti pri dostavi, vnosu, montaži, financiranju, servisu in ostalih naših storitvah ter organizirali posebne nagradne igre. Obenem bodo lahko uporabniki Klub Big Bang povezali tudi s svojim uporabniškim računom v spletni trgovini www.bigbang.si in s tem združili priročnost spletne trgovine in doživetje v fizičnih trgovinah.

"Klub Big Bang in aplikacijo bomo v naslednjih mesecih, ko bo zaživela tudi popolnoma nova spletna trgovina www.bigbang.si, nadgradili z novimi možnostmi, ki jih kupci doslej niso bili vajeni. Med temi je denimo tudi vključitev igrifikacije v samo jedro Kluba Big Bang in mobilne aplikacije," je ob predstavitvi povedal Robert Sraka, izvršni direktor za IT in podporo poslovanju v družbi Big Bang.

Včlanjevanje v Klub Big Bang je od 2. septembra možno v vseh 18 trgovinah Big Bang v Ljubljani, Mariboru, Celju, Kopru, Novem mestu, Kranju, Novi Gorici, Slovenj Gradcu, Kamniku, Velenju, Jesenicah, Krškem, Slovenski Bistrici, Ptuju in Murski Soboti. Od začetka prihodnjega tedna pa bodo lahko kupci v Klub Big Bang pristopili tudi prek spleta.

Več informacij glede nove strategije Big Bang je dostopnih na spletni povezavi tukaj.

Big Bang je v skupini Adventura holding nosilec strateškega stebra maloprodaja. Začetki družbe segajo v leto 1991, blagovna znamka Big Bang pa je bila rojena dve leti kasneje, ko se je odprla tudi prva trgovina v Ljubljani. Trenutno ima Big Bang v Sloveniji 18 trgovin in okoli 30.000 kvadratnih metrov površin, njegova spletna trgovina, ki je luč ugledala že leta 2006, pa je ena izmed najbolj obiskanih prodajnih spletnih strani v Sloveniji. Big Bang je tudi poslovni partner številnih svetovnih tehnoloških velikanov. Med drugim je distributer za mobilne telefone prodornega proizvajalca Huawei, prodorno znamko gospodinjskih aparatov Beko, JBL, Harman Kardon in Yamaha.